Thomas Cook και ΤUI χάνουν  μερίδιο αγοράς στη Βρετανία

Χάνουν μερίδιο στην ταξιδιωτική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου φέτος οι δύο μεγάλοι τουρ οπερέιτορ Thomas Cook και TUIι, σύμφωνα με έρευνα της Morgan Stanley.

Η έρευνα (τέταρτη ετήσια), με βάση τις προθέσεις κρατήσεων από τους Βρετανούς για τη θερινή περίοδο, διαπίστωσε ότι  ο Thomas Cook εξακολουθεί να έχει το υψηλότερο μερίδιο αγοράς, αλλά αυτό έχει μειωθεί σημαντικά από πέρυσι.

Φέτος, το ποσοστό των ερωτηθέντων, που έχουν κλείσει ή πιθανόν θα κλείσουν διακοπές με τον Thomas Cook ανήλθε σε 36%, έναντι 43% πέρυσι, ενώ με την TUI το ποσοστό ανέρχεται σε 35%, από 38% πέρυσι.

Είναι η πρώτη φορά στα 4 χρόνια της έρευνας, που οι δυο μεγάλοι τουρ οπερέιτορ έχουν πτώση, όπως τονίζεται στην έκθεση της Morgan Stanley. Η πτώση αποδίδεται στην άνοδο μικρότερων τουρ οπερέιτορ, όπως ο On the Beach και η Jet2 και στη βραδύτερη αύξηση της παραγωγικής ικανότητας από ό, τι ο ανταγωνισμός.

Συμπεριλαμβανομένων των θυγατρικών brands, η TUI και η First Choice έχουν χάσει περισσότερο μερίδιο αγοράς (54% έναντι 63% πέρυσι) από ό, τι οι Thomas Cook και Airtours (45% έναντι 50% πέρυσι). Εν τω μεταξύ, ο On the Beach αυξάνει το μερίδιό του στο 16% στις κρατήσεις ή στην πρόθεση κράτησης.

Η άλλη διαπίστωση της έρευνας είναι  ότι το 73% των ερωτηθέντων είπε ότι θα ταξιδέψει τους επόμενους 12 μήνες, έναντι 68% πέρυσι. Μόνο το 2% ανέφερε το Brexit ως τον κύριο λόγο για να μην κάνουν διακοπές στο εξωτερικό.

Οι παραδοσιακές οργανωμένες διακοπές είναι εξαιρετικά ανθεκτικές, δεδομένης της οικονομικής / πολιτικής αβεβαιότητας, του ανταγωνισμού και του καύσωνα του περασμένου έτους, τονίζεται στην έκθεση. Η αυξημένη διάθεση για ταξίδια το επόμενο 12μηνο αναμένεται να αποτυπωθεί στις κρατήσεις τους επόμενους μήνες.

Πηγή: tornosnews.gr