Περισσότερη τεχνολογία, λιγότερες εκθέσεις στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Κω

Εμφαση στην ψηφιακή προβολή και στην ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών τελευταίας τεχνολογίας, με ταυτόχρονη μείωση των  δαπανών συμμετοχής στις εκθέσεις δίνει για φέτος ο Δήμος Κω στο πλαίσιο του προγράμματος τουριστικής προβολής του, χωρίς ωστόσο να παραιτείται από την παρουσία του στις διεθνείς συναντήσεις, αφού η Κως θα συμμετέχει ως αναπόσπαστο κομμάτι της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Κω για το 2019, έχει ως εξής:

Εστίαση σε άνοιγμα νέων αγορών
Κατόπιν σχετικής έρευνας, η Κως εστιάζει στις αγορές της Τουρκίας, η οποία θεωρείται ίσως η μεγαλύτερη πιθανή δεξαμενή τουριστών τόσο κοντά στην Κω, του Λιβάνου, της Ιορδανίας, της Κίνας και του Ντουμπάι, από τις ανερχόμενες αγορές για την Ελλάδα με πολύ υψηλής οικονομικής στάθμης τουρίστες και με πολύ μεγάλες πιθανότητες ευκαιριών για το νησί της Κω.

Ιδιαίτερα μετά τις επαφές και την επίσκεψη του Πρέσβη της Κίνας στην Κω, η προοπτική συνεργασίας με τις Κινεζικές αρχές σε θέματα τουρισμού είναι ιδιαίτερα θετική.

Οι δράσεις τουριστικής προβολής στις ανωτέρω αγορές, περιλαμβάνουν παρουσιάσεις της Κω σε τουριστικούς παράγοντες για την πιο ολοκληρωμένη παρουσία του προορισμού.

Εστίαση σε ψηφιακές εφαρμογές
Η τεχνολογία δεν έχει αλλάξει μόνο την καθημερινότητά μας αλλά έχει διευκολύνει και εμπλουτίσει και την εμπειρία των διακοπών.

Για το λόγο αυτό,  ο προγραμματισμός του Δήμου Κω όχι μόνο για το 2019 αλλά και για τα επόμενα χρόνια προσανατολίζεται στην χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, τόσο για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος, όσο και για τον εμπλουτισμό της εμπειρίας όταν ο επισκέπτης φτάσει στο νησί, δίνοντάς του την ευκαιρία να γνωρίσει καλύτερα τον προορισμό.Τα ανωτέρω επιτυγχάνονται μεταξύ άλλων μέσω των εξής δράσεων:

1) Δημιουργία πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης (προσθήκη travel bot) στην ιστοσελίδα www.kos.gr.  Οι πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης «Chat bots» αυτοματοποιούν την εξυπηρέτηση των πελατών προσφέροντάς τους τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης ακριβώς τη στιγμή που τη χρειάζονται, χωρίς καθυστερήσεις.

2) Παραγωγή ολιγόλεπτων γενικών διαφημιστικών Video ανά μορφή τουρισμού για προβολή στο internet μέσω του επίσημου καναλιού της Κω στο youtube

3) Τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας ή Ενισχυμένης Πραγματικότητας.
Δίνει την δυνατότητα για παροχή περαιτέρω πληροφοριών στον επισκέπτη, είτε με τη μορφή κειμένου είτε με τη μορφή πολυμέσων, σχετικά με τη γεωγραφική θέση στην οποία βρίσκεται και την οποία στοχεύει με την κάμερα του κινητού του.

4) Δημιουργία 3D 360 video. Η εικονική περιήγηση επιτρέπει στον επισκέπτη να ζήσει μια καινοτόμα ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία και τη μαγεία του virtual reality προσφέροντας μια γεμάτη και πλήρη εμπειρία χρήσης.

5) Travel applications.  Η δημιουργία εφαρμογής για τα κινητά με πληροφορίες της Κω και η εισαγωγή δεδομένων σε travel apps και ο εμπλουτισμός τους με υλικό σχετικά με τον τουριστικό προορισμό της Κω, δίνει την δυνατότητα στους επισκέπτες από το εξωτερικό να μπορούν να χρησιμοποιούν τα αγαπημένα τους travel app στο νησί της Κω, βελτιώνοντας έτσι την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

6) Δημιουργία App για την προβολή των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου.
Στόχος είναι η καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών για τα δρώμενα στο νησί και η προσέλκυσή τους στην πόλη και στις κοινότητες αφήνοντας τα ξενοδοχεία.

7) Ανανέωση social media. Η ανανέωση του περιεχομένου και η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής και των δράσεων προώθησης του τουρισμού στην Κω.

Τέλος, ολοκληρώνεται η δημιουργία μιας σειράς θεματικών εντύπων της Κω που θα παρουσιάζει γενικές πληροφορίες της Κω, την ιστορία και τις ιστορικές διαδρομές στο νησί, τον ποδηλατικό τουρισμό, τον θρησκευτικό, τον αθλητικό, τον γαστρονομικό, τον τουρισμό γάμων, με παράλληλη όμως σύνδεση της πληροφορίας του εντύπου με το διαδίκτυο και το πόρταλ του Δήμου. 

Πηγή: tornosnews.gr