"Oh My Greece! Unlock the Feeling", το νέο βίντεο προβολής του ελληνικού τουρισμού

"Oh My Greece! Unlock the Feeling", το νέο βίντεο προβολής του ελληνικού τουρισμού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 191 ΦΟΡΕΣ

Τη νέα καμπάνια επικοινωνίας και προβολής της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση η Marketing Greece, η εταιρία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, που δραστηριοποιείται στην υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής.

Αποτέλεσμα της εφετινής πρωτοβουλίας της Marketing Greece είναι ένα βίντεο, με τον τίτλο: "Oh My Greece! Unlock the Feeling" πλημμυρισμένο από εικόνες της καλοκαιρινής Ελλάδας και τους πρωταγωνιστές να προτρέπουν τους ταξιδιώτες να βιώσουν την εμπειρία των διακοπών στην Ελλάδα.

Στην παρέμβαση της, η υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά, ευχαρίστησε τη Marketing Greece για τη διαχρονική όπως είπε συνεργασία, η οποία υποστηρίζει ενεργά την εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά στο κεντρικό έργο του εθνικού μας φορέα του ΕΟΤ για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος.

Από την πλευρά της, η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece σημείωσε μεταξύ άλλων ότι "με απλές εικόνες και ήχους συνειδητοποιούμε ότι έχουμε κάθε λόγο να λέμε ξανά και ξανά "Oh. My. Greece!".

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Διαβάστε ακόμη

Νέο «χαράτσι» της Booking στα ξενοδοχεία

Χατζής (πρόεδρος ΠΟΞ): Ποιότητα δεν σημαίνει μόνο τετράστερα ή πεντάστερα ξενοδοχεία

ΤτΕ: Στα 20,6 δισ. ευρώ τα έσοδα της Ελλάδας από τον Τουρισμό το 2023

Τουρισμός: Τα σήματα για το καλοκαίρι από τις αφίξεις τριμήνου

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων: Iσχυρές αντιδράσεις στην υπερφορολόγηση του κλάδου

Με τον πρέσβη της Σιγκαπούρης συναντήθηκε η υπουργός Τουρισμού

Αυξημένες κρατήσεις από την Ολλανδία και το Βέλγιο

Α. Βασιλικός: Θετικό πρόσημο θα έχει η εφετινή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα