Πάνω από πενήντα ξενοδοχειακές επιχειρήσεις  έδωσαν το «παρών» στις «Ημέρες Καριέρας» της ΑΣΤΕΡ

Σημαντική προσέλευση των μεγαλύτερων τοπικών και μη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της διήμερης εκδήλωσης που διοργάνωσε η ΑΣΤΕΡ στις 28 Φεβρουαρίου και 1 Μαρτίου 2019, ενώ συμμετείχαν επιχειρήσεις, από τα Δωδεκάνησα, τις Κυκλάδες και την Αθήνα.

Οι “Ημέρες Καριέρας”, που πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις της Σχολής, έχουν ως στόχο την αρχική γνωριμία του συνόλου των ασκούμενων σπουδαστών με στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων, με την προοπτική η γνωριμία αυτή να εξελιχθεί σε μία αμοιβαία ωφέλιμη και διαχρονική σχέση.

Η αξιόλογη αυτή εκδήλωση της ΑΣΤΕΡ, η οποία διοργανώνεται σε ετήσια βάση, εκτιμάται ιδιαίτερα από τους επιχειρηματίες του τουρισμού, καθώς μέσω της εξαιρετικής οργάνωσής της, προσφέρει τη δυνατότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να στελεχώσουν τις μονάδες τους με εξειδικευμένο και άρτια καταρτισμένο προσωπικό.

Συγκεκριμένα, η άριστη εκπαίδευση που λαμβάνουν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους σε θεωρητικές, τεχνικές και πρακτικές γνώσεις, καθώς και η εντρύφησή τους στη φιλοσοφία της φιλοξενίας γενικότερα, καθιστούν τους σπουδαστές πρώτη επιλογή στις προτιμήσεις των ανώτερων στελεχών του ξενοδοχειακού κλάδου.

Αξιοσημείωτο μάλιστα είναι το γεγονός ότι η πλειονότητα των στελεχών των ξενοδοχείων που παρευρέθησαν στην εκδήλωση αποτελούνταν από αποφοίτους της Σχολής, γεγονός που καταδεικνύει όχι μόνο την εμπιστοσύνη τους στο επίπεδο της εκπαίδευσης που παρέχεται από την ΑΣΤΕΡ, αλλά και τη λαμπρή πορεία την οποία διέγραψαν πρώην σπουδαστές χάρη στα εφόδια τα οποία τους παρήχθησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους.
 


Την πλήρη ικανοποίησή τους εξέφρασαν και οι νυν σπουδαστές της Σχολής από την όλη διοργάνωση, καθώς αποδείχθηκε εμπράκτως για μία ακόμα φορά η διαρκής προσπάθεια της ΑΣΤΕΡ να εξασφαλίσει στους αποφοίτους μια σημαντική θέση στην αγορά εργασίας.

Τέλος, σημειώνεται ότι μέσω τέτοιου είδους αλλά και αντίστοιχων πρωτοβουλιών, η ΑΣΤΕΡ καταφέρνει να συνεισφέρει ουσιαστικά στην αναβάθμιση της ποιότητας του τουρισμού, ένα ζήτημα το οποίο παραμένει πάντα επίκαιρο.