Κι άλλο περιστατικό τηλεφωνικής απάτης στα Δωδεκάνησα, με λεία 5.000 ευρώ!

Κι άλλο περιστατικό τηλεφωνικής απάτης στα Δωδεκάνησα, με λεία 5.000 ευρώ!

Κι άλλο περιστατικό τηλεφωνικής απάτης στα Δωδεκάνησα, με λεία 5.000 ευρώ!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1103 ΦΟΡΕΣ

Καταγγέλθηκε στο Α.Τ. Λέρου

Ένα ακόμη περιστατικό τηλεφωνικής απάτης καταγγέλθηκε στο Α.Τ. Λέρου.

Ειδικότερα σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ΕΛΑΣ, χθες καταγγέλθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Λέρου περιστατικό εξαπάτησης ιδιοκτήτη επιχείρησης μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, με το πρόσχημα της επιδοτούμενης επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Συγκεκριμένα, άγνωστος προσποιούμενος υπάλληλο τραπεζικού υποκαταστήματος κάλεσε τηλεφωνικά ιδιοκτήτη καταλυμάτων και τον έπεισε να καταβάλει σε συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό το χρηματικό ποσό των 5.000 ευρώ με σκοπό την χορήγηση επιδότησης πολλαπλάσιου ύψους.

Επισημαίνεται στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε ανάλογες περιπτώσεις και να προβαίνουν σε επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς – υπηρεσίες πριν την οποιαδήποτε οικονομική συναλλαγή.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Τρεις συλλήψεις για ναρκωτικά

Ρόδος: Σύλληψη 27χρονου για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

Σύμη: Σύλληψη 55χρονου για κακομεταχείριση ζώου

Ρόδος: Σύλληψη 42χρονης για διάθεση ναργιλέ σε ανηλίκους

Ρόδος: Σύλληψη δύο ατόμων για διαρρήξεις σε σταθμευμένα οχήματα

Ρόδος: 35χρονη κατηγορείται για εκμετάλλευση ανηλίκου σε επαιτεία

Παρίσταναν τους λογιστές κι άρπαξαν χρήματα και κοσμήματα στην Κάρπαθο

Ρόδος: Στο εδώλιο δυο άτομα για κατοχή ναρκωτικών