Το νέο βίντεο του Μαραθωνίου Ρόδου από την Dingo Marketing Team

Χορηγός ψηφιακής προβολής του Διεθνούς Μαραθωνίου Ρόδου είναι για ακόμα μια χρονιά η Dingo Marketing Team.

Λόγω των πολύ θετικών αποτελεσμάτων που προέκυψαν από τις περυσινές καμπάνιες προβολής της διοργάνωσης, τα δύο μέρη αποφάσισαν την εκ νέου συνεργασία τους.

Αναλαμβάνοντας η Dingo Marketing Team την προβολή του αγώνα, προέβη στο δημιουργικό σχεδιασμό της ψηφιακής εικόνας του brand σε επίπεδο οπτικής επικοινωνίας. Η δημιουργική αποτύπωση του brand επεκτάθηκε και εφαρμόσθηκε σε όλα τα υλικά προβολής του αγώνα (αφίσες, μπάνερ, σημαίες κλπ).

Η Dingo προχώρησε παράλληλα στο σχεδιασμό της εγκάρσιας προβολής, (κατευθυντήριες γραμμές για το UX της ιστοσελίδας με τοποθέτηση κατάλληλων call-to-action buttons κλπ), στη δημιουργία βίντεο animation για την προβολή του αγώνα, καθώς και στην εκπόνηση των διαφημιστικών καμπανιών στα κανάλια της Google, συμπεριλαμβανομένου και του Youtube.

Η περυσινή ψηφιακή καμπάνια του μαραθωνίου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις για το δημιουργικό και αισθητικό αποτέλεσμα, είχε απήχηση σε είκοσι διαφορετικές χώρες, συγκέντρωσε 42.493 impressions στις μηχανές αναζήτησης και 163.000 impressions σε διεθνείς ιστοσελίδες, ενώ το διαφημιστικό βίντεο ξεπέρασε τις 25.000 προβολές.

Σημειώνεται ότι το βίντεο προβολής του Μαραθωνίου, που δημιούργησε για τις ανάγκες της καμπάνιας η Dingo Marketing Team, απέσπασε Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Branded Entertainment-Commercials 2018 στον διεθνούς κύρους διαγωνισμό W3.

Για τον αγώνα του 2019, η Dingo εξέλιξε το προηγούμενο επιτυχημένο δημιουργικό design της καμπάνιας.

Στόχος της ψηφιακής προβολής παραμένει η αύξηση των συμμετεχόντων από το εξωτερικό. Ταυτόχρονα αποσκοπεί στην καθιέρωση του “brand” του Μαραθωνίου Ρόδου ώστε να αποτελεί μία διεθνώς αναγνωρισμένη αθλητική διοργάνωση. Από τους βασικούς στόχους είναι και η ανάδειξη της Ρόδου ως προορισμού αθλητικού τουρισμού.