Συνεχίζονται οι «αναταράξεις» στον τουρισμό εξαιτίας των 737 ΜΑΧ-8

Συνεχίζονται οι «αναταράξεις» στον τουρισμό εξαιτίας των 737 ΜΑΧ-8

Συνεχίζονται οι «αναταράξεις» στον τουρισμό εξαιτίας των 737 ΜΑΧ-8

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 838 ΦΟΡΕΣ

Σε πάνω από 200 εκατ. ευρώ υπολογίζεται η ζημία για την TUI

Μεγάλη πτώση των κεδρών, η οποία εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 200 εκατομμύρια ευρώ, υπολογίζεται ότι θα προκαλέσει η αναστολή πτήσεων για τα αεροσκάφη Boeing 737 MAX-8 καθώς μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία είχαν «επενδύσει» στη μεταφορά των τουριστών με τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκαφών.

Η TUI με ανακοίνωσή της, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες που η “ΡΟΔΙΑΚΗ” είχε αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ το περασμένο διήμερο, προειδοποίησε ότι εάν τα αεροσκάφη αυτά εξακολουθήσουν να παραμένουν ακινητοποιημένα και δεν βρεθεί άμεση λύση, τότε το κόστος για τον ταξιδιωτικό γίγαντα, αναμένεται να κοστίσει περισσότερα από 200 εκατομμύρια ευρώ.

Σε επίσημη ενημέρωση των επενδυτών χθες, η TUI προειδοποίησε ότι αυτό θα σήμαινε πτώση 17% στο κέρδος πλήρους χρήσεως, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη του κέρδους.

Εάν τα αεροσκάφη αυτά παραμένουν καθηλωμένα μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, αυτό θα δημιουργήσει ζημία 100 εκατομμυρίων ευρώ και μια πτώση των κερδών του 26% σε σχέση με πέρυσι.

Το γεγονός οφείλεται κυρίως στο κόστος που σχετίζεται με την αντικατάσταση αεροσκαφών, το υψηλότερο κόστος καυσίμων και τον αναμενόμενο αντίκτυπο στις συναλλαγές.

Η TUI δήλωσε ότι χρησιμοποιεί εφεδρικά αεροσκάφη, επεκτείνοντας νέες μισθώσεις για αεροσκάφη που έπρεπε να αντικατασταθούν από αεροσκάφη 737 MAX, καθώς και μίσθωση σε επιπρόσθετα αεροσκάφη.

Ο στόλος της TUI περιλαμβάνει περίπου 150 αεροσκάφη, από τα οποία 15 καθηλωμένα 737 MAX για το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, τις Κάτω Χώρες και τη Σουηδία.

Άλλα οκτώ 737 MAX είχαν προγραμματιστεί για παράδοση μέχρι τα τέλη Μαΐου 2019.

"Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη ημερομηνίες τροποποίησης του υπάρχοντος μοντέλου αεροσκάφους από τον κατασκευαστή ούτε για έγκριση τέτοιων τροποποιήσεων από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) και τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA)", όπως επισημάνθηκε, γεγονός που δεν επιτρέπει στις εταιρείες τουρισμού να προχωρήσουν σε σωστό προγραμματισμό.

"Ως εκ τούτου, η TUI έλαβε προληπτικά μέτρα μαζί με άλλες αεροπορικές εταιρείες, καλύπτοντας το χρόνο μέχρι τα μέσα Ιουλίου, προκειμένου να προετοιμαστούν για το Πάσχα και να ξεκινήσουν τις καλοκαιρινές διακοπές και να εξασφαλίσουν διακοπές για τους πελάτες και τις οικογένειές τους".

Με αυτά τα δεδομένα, αναμένεται τώρα να υπάρξουν και αντίστοιχες τροποποιήσεις σε ό,τι αφορά τα δεδομένα των κρατήσεων που είχαν γίνει στο ίδιο χρονικό διάστημα, με ό,τι αρνητικό μπορεί αυτό να συνεπάγει για τους επαγγελματίες του τουρισμού που συνεργάζονται με αυτές τις εταιρίες.

Πάντως οι αεροπορικές εταιρείες, βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης νέων αεροσκαφών, τα οποία θα μπορέσουν να καλύψουν τα κενά αυτά που θα προκύψουν από την αυξημένη ζήτηση. Σημειώνεται ότι και στη χώρα μας έχουν απαγορευτεί οι πτήσεις αυτού του τύπου των αεροσκαφών καθώς έχει δοθεί εντολή από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, για απαγόρευση πτήσεων των συγκεκριμένων αεροσκαφών στον ελληνικό εναέριο χώρο.

Η σχετική εντολή του EASA, αναστέλλει όλες τις πτήσεις των αεροσκαφών Boeing Model 737-8 MAX και 737-9 MAX στην Ευρώπη.

Στην οδηγία του EASA συμπεριλαμβάνεται η αναστολή όλων των εμπορικών πτήσεων που εκτελούνται από φορείς τρίτων χωρών από, προς ή πάνω από την Ευρωπαϊκή Ένωση, των εν λόγω μοντέλων της Boeing.

Διαβάστε ακόμη

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές