Επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου θα ανακηρυχθεί ο David James Elliott

Επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου θα ανακηρυχθεί ο David James Elliott

Επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου θα ανακηρυχθεί ο David James Elliott

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 408 ΦΟΡΕΣ

Την προσεχή Τετάρτη στην αίθουσα «Κορνήλιος Καστοριάδης»

Η Πρυτάνισσα του Πανεπιστημίου Αιγαίου Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη και ο Πρόεδρος του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Νικόλαος Ανδρεαδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, απευθύνουν πρόσκληση στο κοινό την Τετάρτη 10 Απριλίου 2019 και ώρα 19:00 για την τελετή αναγόρευσης του Καθηγητή στη Μουσική Επιστήμη και στη Φιλοσοφία της Μουσικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, David James Elliott σε Επίτιμo Διδάκτορα του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού.

Η τελετή θα λάβει χώρα στη Ρόδο, στην Αίθουσα «Κορνήλιος Καστοριάδης» της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Ο David James Elliott είναι καθηγητής στο Steinhardt School of Education στο Τμήμα Culture and Human Development Department of Music & Performing Arts Professions του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης. Είναι ο θεμελιωτής της Πραξιακής Φιλοσοφίας της Μουσικής Εκπαίδευσης με σημαντικό ακαδημαϊκό έργο στους τομείς της Φιλοσοφίας, της Ψυχολογίας και Κοινωνιολογίας της Μουσικής και της Μουσικής Εκπαίδευσης, της Μουσικής Σύνθεσης και της Καλλιτεχνικής Ταυτότητας των Κοινοτήτων.

Έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο αλλά και σε διάφορα πανεπιστήμια ανά τον κόσμο με την ιδιότητα του καθηγητή και του επισκέπτη καθηγητή, διατρέχοντας μία ακαδημαϊκή πορεία σαράντα ετών. Έχει τιμηθεί με διεθνή βραβεία για τη μουσική και ανθρωπιστική προσφορά του, είτε ως ακαδημαϊκός είτε ως μουσικός της Jazz.

Οι αναφορές στο έργο του έχουν καταγραφεί ως πάνω από 5.020 διεθνώς για το κομβικό βιβλίο αναφοράς του, την Πραξιακή Φιλοσοφία της Μουσικής Εκπαίδευσης «Music Matters: a new philosophy of music education» από τις εκδόσεις Oxford Press. Ανάμεσα στα πολύ σημαντικά έργα του για τη μουσική εκπαίδευση με συνεχείς επανεκδόσεις, συγκαταλέγονται τα: «Praxial music education: Reflections and dialogues» (2005/2009) από τον εκδοτικό οίκο Oxford University Press, «The Oxford handbook of philosophical and qualitative perspectives on assessment in music education» με τους Marissa Silverman και Garry McPherson από τον ίδιο εκδοτικό οίκο, το «Artistic citizenship: Artistry, social responsibility, and ethical praxis» με τους Marissa Silverman και W. Bowman (2016), το «Community music today» (2013) με τους Κ.Veblen και M.Silverman των εκδόσεων Rowman και Littlefield, το «Critical perspectives on Canadian music education» (2012) με τους C.Beynon, K.Veblen του εκδοτικού οίκου Wilfred Laurier University Press.

Είναι ιδρυτικό μέλος αλλά και μέλος πολλών επιστημονικών επιτροπών διεθνών περιοδικών εκδόσεων όπως το Somaesthetics, το International Journal of Community Music και το Action, Criticism and Theory for Music Education.

Είναι επίτιμο μέλος διεθνών Οργανισμών για τη Μουσική και τη Μουσική Εκπαίδευση όπως η International Society for Music Education, η European Association for Music in Schools, The MayDay Group, η NAfME: National Association of American Music Educators, η College Music Society και η New York Sate Music Educators Association.

Το ακαδημαϊκό του έργο επιχορηγήθηκε με βραβεία διεθνούς κύρους και ακαδημαϊκής εμβέλειας για τα προγράμματα «The Development of Tertiary Jazz and Music Education Curricula in Aarau» (Switzerland), «The “Jazzaar Concert and Music Education Program» (in Cooperation with the Swiss Department of Education), το «Philosophical, Historical, and Qualitative Studies of the Establishment of and Curriculum Development Processes for the First MA Program in Music Education» (The Puerto Rico Conservatory and the Guillaume Martinez Fellowship for Research in Musical Education), το «A One-Year Residency to Co-Develop MA Curricula for All Future Degree Programs at the Irish World Academy of Music and Dance» (University of Limerick, Ireland).

Το 2018 ξεκίνησε τη συνεργασία του με το Εργαστήριο Έρευνας στην Πρακτική και Εφαρμοσμένη Φιλοσοφία (Ε.Ε.Π.Ε.Φ.), του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου του Αιγαίου στο πλαίσιο της κεντρικής ομιλίας του στην 1η Διεθνή Biennale Πρακτικής Φιλοσοφίας «Φιλοσοφία στην Πράξη.

Η φιλοσοφική χειρονομία: ενεργήματα πολιτικά, ηθικά, εκπαιδευτικά, καλλιτεχνικά» που πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο στις 27-29 Απριλίου 2018, αλλά και στο πλαίσιο του Μετα-συνεδριακού Διεθνούς Σεμιναρίου Επαγγελματικής Ανάπτυξης (CPD) με τον τίτλο «“Παίζοντας” με “χειρονομίες”: Πτυχές και προβληματισμοί της Πραξιακής Φιλοσοφίας της Μουσικής Εκπαίδευσης στην τάξη».

Με την υπ' αριθμ. 5η/31.01.2019 πράξη της Πρυτάνισσας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, η οποία δημοσιεύτηκε στο υπ’ αριθμ. Φ.Ε.Κ. 945/20.03.2019, τ. B’, απονέμεται στον Καθηγητή David Elliott του James ο τίτλος του Επίτιμου Διδάκτορα του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

David Elliott  του James, Καθηγητής, Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης
David Elliott του James, Καθηγητής, Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης

Διαβάστε ακόμη

Τρία βραβεία σε διεθνή διαγωνισμό απέσπασε ο «Δράκος της Ρόδου»

Πανελλαδικές 2024: Στους 68.851 οι εισακτέοι – Το πρόγραμμα

Στις 4 Ιουνίου οι εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου στην Κάλυμνο

To xρονοδιάγραμμα των εξετάσεων: 20 Μαΐου ξεκινούν στα Λύκεια, 3 Ιουνίου στα Γυμνάσια, από 31 Μαΐου οι Πανελλαδικές στα ΓΕΛ

Δράσεις του 2ου ΕΠΑ.Λ.-Π.ΕΠΑ.Λ. Ρόδου για την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

Μοναδική γιορτή επιστήμης και τεχνολογίας, στο 1ο Γ.Ε.Λ. ΡΟΔΟΥ «Βενετόκλειο»

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος στο Π.Μ.Σ. με τίτλο «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»

Πρωτότυπη ενδοσχολική επιμόρφωση του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ρόδου