Εκπαιδευτικό σεμινάριο της ΑΣΤΕ Ρόδου πάνω σε εξειδικευμένα θέματα τουρισμού

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολούθησαν οι τελειόφοιτοι σπουδαστές της Ανώτερης Σχολής Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου το δίωρο εκπαιδευτικό σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2019, πάνω στην επίδραση των κοινωνικών μέσων στις αποφάσεις των πελατών που σχετίζονται με τις διακοπές τους.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο Δρ. Ιωάννης Φώτης, Διευθυντής Μarketing και Ηλεκτρονικών Πωλήσεων στα ξενοδοχεία Rodos Palladium Leisure & Wellness και Elysium Resort & Spa του ομίλου Harmony Resorts, ο οποίος παρουσίασε στους σπουδαστές επιστημονικά τεκμηριωμένα στοιχεία, που ρίχνουν φως στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επηρεάσουν τα κοινωνικά μέσα τις αποφάσεις των τουριστών αναφορικά με τις διακοπές τους.

Η δίωρη παρουσίαση ήταν βασισμένη σε επιστημονικά ορθό θεωρητικό υπόβαθρο, ενώ παράλληλα ήταν εμπλουτισμένη και με πρακτικά παραδείγματα από τον χώρο του τουρισμού, προκειμένου να γίνουν πλήρως κατανοητές οι θεωρητικές προσεγγίσεις του Δρ. Φώτη από τους σπουδαστές της Σχολής.

Ανάμεσα στα θέματα τα οποία αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου ήταν και η υφιστάμενη εικόνα του τουρισμού σε ό,τι αφορά τα κοινωνικά μέσα, ο κύκλος του ταξιδιού διακοπών των τουριστών και τα σημεία στα οποία επηρεάζονται οι τουρίστες από τα εκάστοτε κοινωνικά μέσα, καθώς και η λεπτομερής περιγραφή της διαδικασίας λήψης απόφασης των τουριστών σχετικά με τις διακοπές τους.

Το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με παρουσίαση προτάσεων αναφορικά με τη διαχείριση των κοινωνικών μέσων από τους ιθύνοντες, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη στρατηγική επικοινωνίας η οποία θα πρέπει να υιοθετείται από τις επιχειρήσεις τουρισμού, προκειμένου να αξιοποιηθούν οι ευκαιρίες που παρουσιάζουν τα κοινωνικά δίκτυα ως μέσα επηρεασμού των αποφάσεων των τουριστών.

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για εξειδικευμένη εκπαίδευση και προσαρμογή στο διαρκώς μεταβαλλόμενο διεθνές πεδίο του τουρισμού, η πρωτοβουλία της Α.Σ.Τ.Ε Ρόδου συνεισφέρει για μία ακόμη φορά στην επιμόρφωση των σπουδαστών της από αξιόλογους εισηγητές, πάνω σε θέματα τα οποία όχι μόνο προσελκύουν το ενδιαφέρον της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας, αλλά, είναι βέβαιο ότι θα διαμορφώσουν την εικόνα του τουριστικού τοπίου στο άμεσο μέλλον.

Δρ. Ηλιάνα Κατσαρίδου
Επιστημονικός Συνεργάτης Μάρκετινγκ
ΑΣΤΕΡ