Απογοητευμένοι οι Βρετανοί από τις υπηρεσίες των Thomas Cook, TUI και First Choice

Απογοητευμένοι οι Βρετανοί από τις υπηρεσίες των Thomas Cook, TUI και First Choice

Απογοητευμένοι οι Βρετανοί από τις υπηρεσίες των Thomas Cook, TUI και First Choice

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 399 ΦΟΡΕΣ

Οι τρεις μεγαλύτεροι τουρ οπερέιτορ της Βρετανίας, Thomas Cook, TUI και First Choice, αξιολογήθηκαν ως οι χειρότεροι σε έρευνα της βρετανικής ένωσης καταναλωτών “Which? Travel” σε 4.000 ταξιδιώτες.
Οι τουρ οπερέιτορ είχαν χαμηλό ποσοστό ικανοποίησης των ταξιδιωτών σε κριτήρια που περιλαμβάνουν το value for money, την οργάνωση, και την ποιότητα των εκπροσώπων τους στα resort.


Στη σχετική κατάταξη, οι 3 τουρ οπερέιτορ έχασαν σε σύγκριση με ανταγωνιστικούς τους σε κριτήρια όπως την εξυπηρέτηση πελατών, τη φιλοξενία, το value for money και το βαθμό στον οποίο οι διακοπές ανταποκρίνονταν σε αυτά που υπόσχονταν οι μπροσούρες και οι ιστοσελίδες τους.
Ο Thomas Cook βρέθηκε στην τελευταία, 11η θέση εταιρειών, με σκορ απογοητευμένων πελατών 69% και τριάστερη (μέτρια) βαθμολογία στη διαμονή, την εξυπηρέτηση πελατών και το value for money.
Ένας στους 4 πελάτες της Thomas Cook δήλωσε ότι είχε συναντήσει προβλήματα στις διακοπές, τα πιο κοινά εκ των οποίων είναι οι εκπρόσωποι, οι καθυστερήσεις πτήσεων και η κακή εξυπηρέτηση.

Η TUI και η First Choice είχαν ελαφρώς καλύτερες βαθμολογίες, με τριάστερη και τετράστερη βαθμολογία σε όλα τα κριτήρια και σκορ ικανοποίησης πελατών στο 74% και 75% αντίστοιχα. Ωστόσο βρέθηκαν στην 9η και 10η θέση της κατάταξης.
Οι πελάτες της TUI απογοητεύονται από την κακή εξυπηρέτηση, την έλλειψη επαγγελματισμού από τους εκπροσώπους και τις απογοητευτικές εγκαταστάσεις φιλοξενίας. Μερικοί είπαν ότι είχαν καταβάλλει περισσότερα χρήματα για καλύτερη θέα από το δωμάτιο ξενοδοχείου, όμως αυτό δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα.

Καλύτερη εταιρεία αναδείχθηκε η Trailfinders με βαθμολογία 91% και πεντάστερες κριτικές σε όλες τις κατηγορίες κριτηρίων. Με τέσσερα αστέρια αξιολογήθηκε το value for money, η φιλοξενία και η συνεχής ικανοποίηση των προσδοκιών των ταξιδιωτών.
Ακολούθησε η Jet2holidays με σκορ 87%, στην οποία το μέσο ημερήσιο κόστος για διακοπές σε προορισμό κοντινής απόστασης είναι το ίδιο με των TUI και Thomas Cook.
Εκπρόσωπος της TUI δήλωσε ότι η έρευνα δεν είναι αντιπροσωπευτική των πελατών του τουρ οπερέιτορ.
Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Το top - 10 των ξένων αγορών για τον ελληνικό Τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Τουρισμός και Πολιτισμός καθορίζουν την Ελλάδα

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το υπ. Τουρισμού έχει για πρώτη φορά κονδύλια για να αναπτύξει την τουριστική προσφορά

Οι αεροπορικές στη μάχη της Ελλάδας

Έως και 20.000 Τούρκοι τουρίστες στα ελληνικά νησιά αυτή την εβδομάδα

Jobmatch: Πώς θα λειτουργεί η νέα εφαρμογή για την κάλυψη των κενών θέσεων στον Τουρισμό

Επανασυστήνεται η Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού

Στις τρεις πρώτες χώρες στην Ευρώπη σε ξενοδοχειακές επενδύσεις η Ελλάδα το 2023