Στο Μετρό Κως και Νίσυρος

Στο Μετρό Κως και Νίσυρος

Στο Μετρό Κως και Νίσυρος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 773 ΦΟΡΕΣ

Με το σλόγκαν «Πάμε Κω και Νίσυρο… λόγω τιμής!!!», θα παρουσιαστούν τα νησιά μας στην έκθεση που διοργανώνει ο Δωδεκανησιακός Οργανισμός Τουρισμού στο σταθμό του ΜΕΤΡΟ Συντάγματος, από 15 έως και 17 Ιουνίου.

Με το σλόγκαν «Πάμε Κω και Νίσυρο… λόγω τιμής!!!», θα παρουσιαστούν τα νησιά μας στην έκθεση που διοργανώνει ο Δωδεκανησιακός Οργανισμός Τουρισμού στο σταθμό του ΜΕΤΡΟ Συντάγματος, από 15 έως και 17 Ιουνίου. Στόχος της καμπάνιας αυτής είναι να «χτυπήσουμε» στην καρδιά της ελληνικής αγοράς, την περίοδο που αποφασίζει ο Έλληνας για διακοπές, με ειδικές προσφορές προσαρμοσμένες στην «κρίση». Καλούνται οι επιχειρηματίες της Κω και της Νισύρου να παραδώσουν στον Ενιαίο Φορέα Τουρισμού ή στους επαγγελματικούς τους φορείς, προωθητικό υλικό των επιχειρήσεών τους, συνοδευόμενο από «ειδικές τιμές», όπως προστάζει το σλόγκαν της διαφημιστικής μας εκστρατείας. Παράλληλα, το διάστημα αυτό θα προβάλλονται από το κρατικό τηλεοπτικό κανάλι της ΝΕΤ, τα διαφημιστικά ρεπορτάζ της εκπομπής «Μένουμε Ελλάδα», που πρόσφατα πραγματοποιήθηκαν στα νησιά μας. Σημειώνεται ότι θα συμμετάσχει και η Λέρος, ενώ σχετικές προετοιμασίες έγιναν ήδη από τους φορείς του νησιού.

Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά