ΙΝΚΑ: Οι καταναλωτές της Ρόδου πρέπει να ενημερώνονται για τα δικαιώματά τους
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 440 ΦΟΡΕΣ
Κάλεσμα στους κατοίκους της Ρόδου και των άλλων νησιών, να ενημερώνονται για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, απευθύνει ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Δωδεκανήσου Γιώργος Ευγενικός, τονίζοντας ότι το inka12.gr παρέχει πληροφορίες για όλους τους καταναλωτές.
Με αφορμή εθιμοτυπική επίσκεψη που πραγματοποίησε προχθές στο γραφείο του αντιδημάρχου Οικονομικών Τηλέμαχου Καμπούρη, δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης ότι δυστυχώς υπάρχει έλλειψη ενημέρωσης των καταναλωτών σε ό,τι αφορά τα δικαιώματά τους αλλά και τις υποχρεώσεις τους.
Όπως είπε, τα συχνότερα παράπονα αφορούν την κατάσταση των προϊόντων καθώς όπως παραπονούνται οι καταναλωτές πολλά δεν είναι φρέσκα και οι συσκευασίες δεν περιλαμβάνουν όσα αναγράφονται σε αυτές, κάποια είναι ληγμένα ενώ υπάρχουν και διαφορετικές ημερομηνίες.
Παράπονα υπάρχουν και με τα πρατήρια βενζίνης, σύμφωνα με τα οποία η ποσότητα καυσίμου δεν αντιστοιχεί με τα χρήματα που πληρώνουν οι καταναλωτές κάτι για το οποίο έχει ενημερωθεί το αρμόδιο υπουργείο και θα γίνουν έλεγχοι.
Επίσης υπάρχει θέμα με τη ΔΕΗ, τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας αλλά κυρίως με τις εισπρακτικές εταιρείες που ενοχλούν τους καταναλωτές για λογαριασμό των τραπεζών και οι πολίτες πάνω στο θέμα αυτό δε γνωρίζουν τα δικαιώματά τους, όπως και τις υποχρεώσεις τους.
Σύμφωνα με τον κ. Ευγενικό μία εισπρακτική εταιρεία δεν μπορεί να ενοχλήσει κάποιον πάνω από δύο φορές την εβδομάδα και μάλιστα αν ο καταναλωτής πει ότι δε θέλει να τον ενοχλήσει ξανά, είναι υποχρεωμένη να σταματήσει να τον ενοχλεί.