Εμπιστοσύνη του ομίλου TUI στη Ρόδο και στην Ελλάδα

Η Ελλάδα θα εξακολουθήσει να βρίσκεται στο επίκεντρο της αναπτυξιακής στρατηγικής της TUI και την επόμενη χρονιά και μάλιστα η Ρόδος παραμένει ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς, για τον οποίο ο κολοσσός του τουρισμού έχει ακόμα μεγαλύτερα σχέδια.

Το νησί μας, που κατατάσσεται δεύτερο μετά την Κρήτη, τυγχάνει ιδιαίτερης προσοχής και μάλιστα βρίσκεται μέσα στους μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς της TUI η οποία σχεδιάζει να λειτουργήσει ένα ποιοτικό ξενοδοχείο τριών αστέρων υπό την ομπρέλα του οικονομικού της πακέτου TUI Suneo, όπως δήλωσε χθες ο κ. Stefan Baumert, τουριστικός διευθυντής της TUI Deutschland.

Ο κ. Baumert βρίσκεται τις τελευταίες μέρες στη Ρόδο μαζί με τον κ. Martin Riecken Υπέυθυνο επικοινωνίας διεθνών αγορών TUI, τον κ. Ευάγγελο Γεωργίου υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας της TUI και τη διευθύντρια ΕΟΤ Γερμανίας Βίκη Στρούμπου, συνοδεύοντας 40 δημοσιογράφους και bloggers της Γερμανίας στη Ρόδο για να γνωρίσουν το τουριστικό μας προϊόν.

Η αποστολή διαμένει στο TUI Sensimar Atlantica Imperial Resort και Spa στα Κολύμπια όπου χθες ο κ. Baumert συναντήθηκε με Έλληνες δημοσιογράφους με τους οποίους συζήτησε γύρω από την πορεία και τα σχέδια του οργανισμού.
Αφού μίλησε για την ακόμα μεγαλύτερη ανοδική του πορεία φέτος και τα καλά μηνύματα για την επόμενη τουριστική περίοδο, στάθηκε ιδιαίτερα στους συνεργάτες τους στο νησί μας και στο έμψυχο δυναμικό, τονίζοντας ότι στόχος είναι η παροχή όλο και περισσότερων ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πελάτες του.

Παράλληλα έκανε γνωστό ότι παραμένει υψηλή η ζήτηση για την Ελλάδα και ότι το 2020 ανοίγει νέο Robinson Club στην Κρήτη. Το ταξίδι των δημοσιογράφων που ήρθαν με την TUI fly, στη Ρόδο διοργανώθηκε μετά τη μεγάλη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στο Αμβούργο, με σκοπό να γνωρίσουν τα τουριστικά αξιοθέατα του νησιού. Συνδιοργανωτής του είναι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. «Εστιάζουμε σε οικογένειες, ζευγάρια, πελάτες πολυτελείας και παραθεριστές προσανατολισμένους στις τιμές.

Στη Ρόδο, για παράδειγμα, θα θέλαμε να ανοίξουμε ένα καλό ξενοδοχείο τριών αστέρων υπό την ομπρέλα του οικονομικού μας πακέτου TUI Suneo», δήλωσε ο κ. Baumert, προσθέτοντας ότι το επίκεντρο της προσφοράς εστιάζεται στα νησιά της Κρήτης, της Ρόδου, της Κω, της Κέρκυρας και της δυτικής Πελοποννήσου.

Επιπλέον, η TUI έχει και τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Πάρο, τη Νάξο, τη Θάσο, τη Σκιάθο, τη Σάμο, την Κεφαλονιά, τη Ζάκυνθο, την Κάρπαθο και τη Λέσβο στο πρόγραμμά της. Σημειώνεται ότι η TUI o ηγέτης της αγοράς διευρύνει διαρκώς την προσφορά σε δικά του εμπορικά σήματα και είδη ξενοδοχείων στην Ελλάδα, όπου διαθέτει συνολικά περισσότερα από 49 ξενοδοχεία TUI.

Μόνο το καλοκαίρι του 2019 προστέθηκαν έξι νέα ξενοδοχεία με τα δικά της εμπορικά σήματα. Με τον εταίρο Atlantica Hotels & Resorts, η TUI εξακολουθεί να προωθεί την ξενοδοχειακή της στρατηγική στη χώρα. Επίσης με 144 πτήσεις την εβδομάδα, η Ελλάδα είναι ένας από τους κορυφαίους καλοκαιρινούς ταξιδιωτικούς προορισμούς και για την TUI fly.
Οι αερογραμμές εξυπηρετούν πέντε συνολικά αεροδρόμια στην Ελλάδα, από πολλά γερμανικά αεροδρόμια αναχώρησης. Έτσι η TUI fly είναι μια από τις κορυφαίες γερμανικές αεροπορικές εταιρείες charter για την Ελλάδα.

Οι περισσότερες πτήσεις εκτελούνται προς το Ηράκλειο (53), και ακολουθεί η Ρόδος (35) και η Κως (35). Για το καλοκαίρι του 2020 το πρόγραμμα πτήσεων θα ξεκινήσει από τις αρχές Απριλίου, δηλαδή τρεις εβδομάδες νωρίτερα από το 2019.
Στην κατάταξη των πιο δημοφιλών προορισμών διακοπών των Γερμανών πελατών της TUI, η Ελλάδα καταλαμβάνει κατά το τρέχον οικονομικό έτος τη δεύτερη θέση. «Η Ελλάδα αποτελεί έναν πολυποίκιλο προορισμό που προσφέρει το ιδανικό πλαίσιο για επιτυχημένες διακοπές για όλες τις ομάδες των επισκεπτών. Δίνουμε βάρος κυρίως στις καλές συνεργασίες ξενοδοχείων και έχουμε κάνει πολλά μαζί με Έλληνες ξενοδόχους για να ενισχύσουμε περαιτέρω την τουριστική ελκυστικότητα της χώρας.

Οι επενδύσεις έχουν αποδώσει, καθώς η ποιότητα των ξενοδοχείων και το επίπεδο υπηρεσιών στην Ελλάδα δεν ήταν ποτέ τόσο υψηλά όσο σήμερα», δηλώνει ο κύριος Baumert.
Σημειώνεται ότι στη χθεσινή συνάντηση με τους δημοσιογράφους παρευρέθηκε και ο διευθύνων σύμβουλος και εκ των ιδιοκτητών του ομίλου ATLANTICA Δημήτρης Νικολαΐδης ο οποίος αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία και συνεργασία των ξενοδοχείων του ομίλου με την TUI εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι θα υπάρξουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα τα επόμενα χρόνια.

Για τον όμιλο TUI η Ελλάδα αποτελεί σημαντικό προορισμό και για τα 17 κρουαζιερόπλοιά της. Και οι τρεις εταιρείες κρουαζιέρας του τουριστικού ομίλου (TUI Cruises, Hapag-Lloyd Cruises και Marella Cruises) δραστηριοποιούνται στη χώρα.
Ο τομέας της κρουαζιέρας συμβάλλει σημαντικά στην τοπική οικονομία. Σύμφωνα με μελέτη του χρηματοδοτούμενου από την ΕΕ έργου Green Cruise Port, κάθε επιβάτης δαπανά 60 ευρώ κατά κεφαλήν στην τοπική οικονομία σε μουσεία, σε εστιατόρια, για αναμνηστικά, σε καταστήματα, για εκδρομές και μεταφορές κ.λπ.

Η TUI όμως δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και με το κοινωφελές ίδρυμά της, Stiftung TUI Care Foundation.
Στην Κρήτη, το ίδρυμα TUI Care Foundation εδώ και δύο χρόνια υποστηρίζει τους αμπελοκαλλιεργητές και ελαιοκαλλιεργητές στο πλαίσιο του έργου «TUI cares for Crete». Ήδη έχουν λάβει βοήθεια για τη μετατροπή σε βιολογική καλλιέργεια 200 επιχειρήσεις κι έχουν συνδεθεί με ξενοδοχεία και εστιατόρια για την καλύτερη είσοδο των προϊόντων τους στην αγορά.

Επίσης ξεκίνησε η συνεργασία του TUI Care Foundation με την DUAL Hellas στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος TUI Academy. Το Ίδρυμα υποστηρίζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, δίνοντας την ευκαιρία σε 20 νέους Έλληνες να εκπαιδευτούν στον τομέα του τουρισμού και της εστίασης σύμφωνα με το πρότυπο της επαγγελματικής κατάρτισης στη Γερμανία.

Με την TUI Destination Experiences, ο όμιλος διαθέτει δική του υποδομή εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα με 1.700 υπαλλήλους σε 18 υποκαταστήματα σε ελληνικές περιοχές και νησιά που αναπτύσσουν και προσφέρουν διαφοροποιημένες δραστηριότητες και εκδρομές με ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα.

Τέλος, σημειώνεται ότι ο κ. Marek Andryszak, Πρόεδρος της Διοίκησης της TUI Deutschland, στο πλαίσιο της παρουσίασης του καλοκαιρινού προγράμματος TUI 2020 που έγινε προ ημερών αφού υπογράμμισε ότι η TUI και φέτος εμφανίζει υψηλή ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα δήλωσε : «Η Ελλάδα ανήκει στους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς των Γερμανών. Τις τελευταίες εβδομάδες, η ζήτηση αυξήθηκε και πάλι αισθητά.

Για τη θερινή σεζόν, οι κρατήσεις είναι περίπου 3% υψηλότερες από το ρεκόρ του καλοκαιριού του 2018. Η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της αναπτυξιακής στρατηγικής της TUI, Η TUI βρίσκεται με μεγάλη διαφορά στην πρώτη θέση στην ελληνική αγορά και παρέχει στους παραθεριστές τη μεγαλύτερη προσφορά ξενοδοχείων όλων των εποχών για τη θερινή σεζόν του 2020. Έχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια στην Ελλάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε τα επόμενα χρόνια. Για το καλοκαίρι του 2020, η TUI έχει αυξήσει τις χωρητικότητες των ξενοδοχείων της κατά περίπου 10%».

Ο χαιρετισμός του δημάρχου
Στην εκδήλωση, απηύθυνε χαιρετισμό ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης. Τον χαιρετισμό ανέγνωσε ο αντιδήμαρχος κ. Κώστας Ταρασλιάς που καλωσορίζοντας στη Ρόδο, τον πρόεδρο της TUI  Γερμανίας κ. Marek Andryszak, τα υψηλόβαθμα στελέχη της που τον συνόδευαν, καθώς και 60 δημοσιογράφους και bloggers από τη Γερμανία, που βρέθηκαν στο νησί μας για να καλύψουν το γεγονός, τους διαβεβαίωσε, πως η νέα δημοτική αρχή, θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η Ρόδος να είναι πανέτοιμη σε όλους τους τομείς για να υποδεχτεί τους πρώτους τουρίστες που θα αφιχθούν με την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου του 2020, και ότι  θα συνδέσει τον πολιτισμό με τον τουρισμό.

Ειδικότερα, στον χαιρετισμό του ο δήμαρχος κ. Αντώνης Καμπουράκης, επεσήμανε τα εξής:
«Κυρίες και Κύριοι,
Πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσω για την ευγενική πρόσκληση και την ευκαιρία αυτής της συνάντησης. Μας γεμίζει χαρά και αισιοδοξία κάθε πρωτοβουλία που αποδεικνύει στην πράξη πως έχουμε τις δυνατότητες να πετύχουμε πολλά περισσότερα για τη Ρόδο, τους Ροδίτες και το μέλλον τους.

Η σημερινή παγκόσμια συγκυρία για την οικονομία και τον τουρισμό είναι γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητες. Χρειάζεται δημιουργικότητα, συνεργασία, αμεσότητα και πάνω απ' όλα εμπιστοσύνη ώστε να καταφέρουμε να ανοίξουμε καινούργιους δρόμους και να εγγυηθούμε στις γενιές που έρχονται μετά από εμάς πως θα μπορέσουν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα στον τόπο μας.

Ο Όμιλος TUI, με ηγετική θέση στην παγκόσμια τουριστική αγορά και με δυναμική παρουσία για περισσότερο από 50 χρόνια στην Ελλάδα, είναι θα έλεγα στρατηγικός εταίρος σε αυτή την προσπάθεια να αναδείξουμε τη μοναδικότητα της Ρόδου ως παγκόσμιου, φιλόξενου,  πολυθεματικού προορισμού, με ιστορία, με πολιτισμό και κυρίως με πολιτισμό στην καθημερινότητα όλων, κατοίκων και επισκεπτών.

Έχει λοιπόν τεράστια αξία η προτίμηση και η εμπιστοσύνη του Ομίλου TUI στη Ρόδο. Όπως και η επιτυχημένη συνεργασία με την οικογένεια Νικολαΐδη, όπως και το λανσάρισμα νέων προϊόντων όπως το Sensatori. Δείχνουν πως μπορούμε να κινηθούμε με αυτοπεποίθηση μπροστά και να πετύχουμε κρίσιμους στόχους όπως η  επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η καταπολέμηση της εποχικότητας,  η προβολή της Ρόδου, η προσέλκυση επισκεπτών από παραδοσιακές και νέες αγορές.

Πρέπει να αποδεχθούμε όλοι πως δεν ζούμε μόνοι μας στο νησί μας. Ζούμε στην πλανητική οικονομία των παγκόσμιων δικτύων. Η λύση στο αίνιγμα της ανάπτυξης είναι το άνοιγμα στον κόσμο, το άνοιγμα στις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η παγκόσμια αγορά. Όμως για να υπάρχει μια ρεαλιστική βάση στην επιδίωξη αυτή πρέπει να έχουμε ένα πράγμα κατά νου. Τίποτα δεν χαρίζεται. Η επιτυχία μας θα κριθεί  από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που αναδεικνύουμε. Περισσότερη εξωστρέφεια σημαίνει περισσότερη ανταγωνιστικότητα και περισσότερη ανταγωνιστικότητα σημαίνει καλύτερη ζωή στη Ρόδο. Δεν επιλύεται διαφορετικά αυτή η εξίσωση.

Εκεί ακριβώς στοχεύουμε ως νέα Δημοτική Αρχή προκειμένου να δώσουμε ποιότητα στη ζωή πρώτα απ' όλα των ίδιων των Ροδιτών και βεβαίως στους επισκέπτες που μας τιμούν με την προτίμησή τους. Αυτό δεν είναι ούτε κάτι απλό, ούτε κάτι εύκολο, όταν μάλιστα υπάρχουν συσσωρευμένα προβλήματα χρόνων κι όταν κάθε μέρα ανακαλύπτουμε "σκελετούς κρυμμένους στην ντουλάπα".

Όμως πιστεύουμε πως μπορούμε να πετύχουμε. Ενώνοντας  τις δυνάμεις μας,  δίνοντας ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης τον καλύτερο εαυτό του, μπορούμε να υπηρετήσουμε το κοινό καλό. Τη Ρόδο που λάμπει, τη Ρόδο του κοσμοπολιτισμού, τη Ρόδο που διακρίνεται και επιβραβεύεται.
Σας ευχαριστώ».