Θρήνος στην τοπική αστυνομία: Έσβησε στα 41 του ροδίτης αξιωματικός

Θρήνος στην τοπική αστυνομία: Έσβησε στα 41 του ροδίτης αξιωματικός

Θρήνος στην τοπική αστυνομία: Έσβησε στα 41 του ροδίτης αξιωματικός

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 15468 ΦΟΡΕΣ

Έδωσε σκληρή αλλά άνιση μάχη με τον καρκίνο

Ένας από τους ικανότερους αξιωματικούς της ΕΛΑΣ αλλά και εξαιρετικός άνθωπος που υπηρέτησε επί σειρά ετών στη Ρόδο, έφυγε σήμερα το πρωί χτυπημένος από τον καρκίνο, έπειτα από πολύμηνη μάχη που έδωσε.

Πρόκειται για τον Γεώργιο Ορφανό, αστυνόμο Α' ο οποίος υπηρετούσε ως διοικητής στο Αστυνομικό Τμήμα Αερολιμένα Ρόδου, ενώ είχε επίσης υπηρετήσει με επιτυχία σε διάφορες επιτελικές θέσεις και νευραλγικά πόστα, ανάμεσα στα οποία και στην υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ρόδου.

Άφησε πίσω του μια υπέροχη οικογένεια με τρια μικρά παιδιά.

Ο Γιώργος Ορφανός, ήταν ένας εξαιρετικός άνθρωπος, υπόδειγμα οικογενειάρχη αλλά και επαγγελματία αστυνομικού. Μετρημένος, πράος και αποτελεσματικός, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε όσους συνεργάστηκαν μαζί του.

H εξόδιος ακολουθία θα γίνει αύριο Τετάρτη 13 Νοεμβρίου στις 11 το πρωί από τον Ιερό Ναό Αγίων Αποστόλων (Μέγγαβλη) και η ταφή θα γίνει στο Κοιμητήριο του Αγίου Δημητρίου. Αντί στεφάνων, η οικογένεια επιθυμεί τα χρήματα να κατατεθούν είτε στο "Χαμόγελο του Παιδιού" ή στην "Κιβωτό του Κόσμου".

Διαβάστε ακόμη

Ποσό 1,2 εκατ. ευρώ από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την αποκατάσταση του κωδωνοστασίου στον Ευαγγελισμό

Επαναληπτική ηλεκτρονική δημοπρασία για παραχωρήσεις αιγιαλού και παραλιών σε Ρόδο, Κω, Κάρπαθο και Κάλυμνο

Ρόδος: Ιστορικά ακίνητα στην οδό Ιπποτών σκοπεύει να αξιοποιήσει ο ΟΔΑΠ

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»