Σπουδαστές του ΙΕΚ ΑΚΜΗ επισκέφθηκαν τη «Ροδιακή»

Σπουδαστές της σχολής Οικονομίας και Διοίκησης του ΙΕΚ ΑΚΜΗ επισκέφθηκαν χθες το πρωί τις εγκαταστάσεις της εφημερίδας "Η Ροδιακή".

Σκοπός της επίσκεψης ήταν όχι μόνο να ξεναγηθούν αλλά και να ενημερωθούν για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις του Τύπου, τα ξεχωριστά τμήματα από τα οποία απαρτίζονται, τα ωράρια κ.α.
Αρχικά οι σπουδαστές ενημερώθηκαν από τον διευθυντή της εφημερίδας κ. Λουκά Μαστή τόσο για τον ρόλο των τοπικών εφημερίδων όσο και για τα... μυστικά της δημοσιογραφίας.

Ο κ. Μαστής πραγματοποίησε μια μικρή αναδρομή στην ιστορική εφημερίδα που φέτος έκλεισε τα 104 χρόνια λειτουργίας, εξακολουθώντας με το κύρος της και την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση να παραμένει πρώτη σε κυκλοφορία στο Νότιο Αιγαίο και η 8η αρχαιότερη επαρχιακή εφημερίδα.

Αμέσως μετά, οι σπουδαστές ενημερώθηκαν απο τη συνιδιοκτήτρια και εκδότρια της «Ροδιακής» κ. Λίζα Τσοπανάκη για θέματα που αφορούν περισσότερο το διαφημιστικό τμήμα και το τμήμα marketing της επιχείρησης, για τη μετάβαση στην ηλεκτρονική μορφή, για τους τρόπους προσέλκυσης πελατών κ.α.

Οι σπουδαστές ενημερώθηκαν για τα διάφορα εργαλεία επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η επιχείρηση, για τα social media που διαθέτει και έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας της, για την ξενόγλωσση έκδοση που κυκλοφορεί τα τρία τελευταία έτη και απευθύνεται στους επισκέπτες του νησιού και ακόμη για τους νέους τρόπους διαφήμισης που υπάρχουν.

Με πραγματικά στοιχεία, στοιχεία που μπορεί να δει κάποιος απο τα Google Analytics, οι σπουδαστές ενημερώθηκαν για την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της εφημερίδας (rodiaki.gr) αλλά και το καθημερινό ρεπορτάζ της, ενώ συζητήθηκε η προσπάθεια "παντρέματος" της έντυπης με την ηλεκτρονική μορφή, κάτι που «Η Ροδιακή» καταφέρνει να κάνει εδώ και χρόνια, προς όφελος όχι μόνο των αναγνωστών και της ενημέρωσής τους αλλά και της ίδιας της επιχείρησης.

Αμέσως μετά, πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τους σπουδαστές απαντώντας στα διάφορα ερωτήματα που προέκυψαν στη διάρκεια αυτής της ενημέρωσης.