Σε διεθνές πρόγραμμα επελέγη η φιλόλογος Ειρήνη Πουγούνια

Ο διευθυντής, Νικόλαος Κορφιάς, και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νικηφορείου 1ου ΓΕ.Λ. Καλύμνου συγχαίρουν τη φιλόλογο Ειρήνη Πουγούνια, κάτοχο μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου στις Κλασικές σπουδές (Πανεπιστημίου Μπέρμιγχαμ και Οξφόρδης αντίστοιχα), για την επιλογή (κατόπιν της κατάθεσης βιογραφικού σημειώματος, ερευνητικών προτάσεων και συνέντευξης στα αγγλικά) και τη συμμετοχή της στο περίφημο “Πρόγραμμα Διακεκριμένων Βραβείων Διδασκαλίας” του ιδρύματος Fulbright (Fulbright Distinguished Awards in Teaching Program – DAI) μαζί με 47 εκπαιδευτικούς από χώρες των τεσσάρων ηπείρων.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει έρευνα στο Indiana University of Pennsylvania και διδασκαλία σε σχολεία της Indiana και του Pittsburgh κατά το τετράμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2020.

Το «Πρόγραμμα Διακεκριμένων Βραβείων Διδασκαλίας» χρηματοδοτείται από τη Διεύθυνση Εκπαιδευτικών και Πολιτιστικών Υποθέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ (U.S. Department of State’s Bureau of Educational and Cultural Affairs) και ως σκοπό έχει την οικοδόμηση καλύτερων εκπαιδευτικών πρακτικών διεθνώς μέσω της παρατήρησης της διδακτικής μεθοδολογίας και της ανταλλαγής εμπειριών σε διαπολιτισμικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

Η Ειρήνη Πουγούνια θα συνάψει συμφωνίες συνεργασίας του σχολείου του νησιού με σχολεία των Ηνωμένων Πολιτειών και με το Πανεπιστήμιο της Indiana, θα προβάλλει την Κάλυμνο στις ΗΠΑ και θα γυρίσει πλουσιότερη σε εμπειρίες και γνώση, που θα μεταλαμπαδεύσει σε συναδέλφους και μαθητές. Έτσι, ύστερα από την επιτυχή εμπλοκή του Νικηφορείου 1ου ΓΕΛ Καλύμνου σε ευρωπαϊκά προγράμματα Euroscola, Pestalozzi και Erasmus+ («i-Deal», «Όλοι μαζί: Βήματα συμπερίληψης στο σχολείο μας» και το τρέχον «ΤΕ@ΜS»)  το σχολείο αυτό ανοίγει ακόμα περισσότερο τόσο στον κόσμο όσο και σε καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας.

Ευχής έργο είναι το Υπουργείο Παιδείας να ενθαρρύνει και να ενισχύει έμπρακτα τέτοιες επιτυχίες με την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου και τη χορήγηση αδειών μετ’ αποδοχών έτσι ώστε να προσελκύεται το ενδιαφέρον περισσότερων συναδέλφων εκπαιδευτικών που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε τόσο αξιόλογα προγράμματα.