Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και για τους πεζούς

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα  και για τους πεζούς

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και για τους πεζούς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1357 ΦΟΡΕΣ

Τροχονόμοι είναι έτοιμοι να «τσακώσουν» τους παραβάτες πεζούς - Πρόστιμα που φτάνουν τα 20 ευρώ θα επιβάλλονται στους πεζούς, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ εάν εκείνοι δεν συμμορφωθούν με όσα επιβάλλει.

Όπως μετέδωσε το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, τροχονόμοι είναι έτοιμοι να «τσακώσουν» τους παραβάτες πεζούς που δεν συμμορφώνονται με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι πεζοί οφείλουν να υπακούν στους φωτεινούς σηματοδότες, να χρησιμοποιούν τις διαβάσεις και να μη διασχίζουν τους δρόμους με το "πάσο" τους, διαφορετικά, κινδυνεύουν να βρεθούν αντιμέτωποι με τα "ραβασάκια" της Τροχαίας και να πληρώσουν τη λυπητερή.

Διαβάστε ακόμη

Ν. Παπαθανάσης: 142,969 εκατ. ευρώ σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Ο λαγοκέφαλος έχει φτάσει πλέον σε ανεξέλεγκτα επίπεδα - Ψαράς από την Κάλυμνο που από το 2005 προειδοποιούσε για το τοξικό ψάρι μιλά στα Παραπολιτικά 90,1

ΗΠΑ και Ιράν βλέπουν «φως» για τον Λίβανο και το Ορμούζ: Οδικός χάρτης για οριστική συμφωνία σε 60 ημέρες

Βρετανία: Την παραίτησή του ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ

Από τα 150 ευρώ ανά παιδί έως τις 72 δόσεις: Τα 7 μέτρα οικονομικής στήριξης που έρχονται

«Ανάσα» για τις αγορές από το άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ

Λήγει τη Δευτέρα 22 Ιουνίου η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων

Ακίνητα: Φωτιά οι τιμές στο Νότιο Αιγαίο – Ποια νησιά οδηγούν την κούρσα