Τεχνογνωσία για την εξυπηρέτηση του πολίτη θα αποκτήσει ο Δήμος Ρόδου από τα Τρίκαλα

Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Δήμος Ρόδου αναφέρει τα εξής:

Τις καλές πρακτικές του Δήμου Τρικκαίων σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα, εξέτασαν επί διήμερο ο δήμαρχος και πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ κ. Παπαστεργίου Δημήτρης και ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Εξυπηρέτησης, ΚΕΠ και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ.Καμπούρης Γιάννης.

Τα θέματα που αναλύθηκαν και συζητήθηκαν διεξοδικά, σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πολίτη σε επίπεδο χρήσης των τεχνολογιών και της πληροφορικής. Έγινε επίσης συζήτηση για θέματα ειδικότερων, πιλοτικών ή μη, εφαρμογών σε ζητήματα διαχείρισης και λύσης προβλημάτων, νέων δράσεων και λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου.

Ακολούθησε παρουσίαση – ενημέρωση στο control room του smart Trikala από τον ειδικό συνεργάτη του Δημάρχου. Εκεί αναλύθηκαν τα όσα αφορούν ειδικότερα στη ψηφιακή εποχή και τις ανάλογες δράσεις (από τα προγράμματα για την ποιότητα ζωής, τον φωτισμό, τη στάθμευση, τα αιτήματα πολιτών μέχρι το ΑΤΜ πιστοποιητικών, τα GIS συστήματα, την πληροφόρηση του πολίτη, τη γεωργία ακριβείας κ.ά.)

 

 

Έγινε, επίσης, επίσκεψη στο Μύλο των ξωτικών, το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της χώρας, όχι μόνο για την εορταστική του ατμόσφαιρα, αλλά και επειδή έγινε μια ουσιαστική συνομιλία με το διευθύνοντα σύμβουλο της e-trikala Α.Ε. κ.Οδυσσέα Ράπτη για τα θέματα λειτουργίας του Μύλου από την αναπτυξιακή αυτή εταιρεία του Δήμου αλλά και για τα προγράμματα που η ίδια υλοποιεί.

Με την επιστροφή του στη Ρόδο, ο αντιδήμαρχος ενημέρωσε το Δήμαρχο κ.Αντώνη Καμπουράκη και αποφασίστηκε η περαιτέρω συνεργασία με το Δήμο Τρικκαίων και την e-Trikala Α.Ε. σε βαθμό προγραμματικής σύμβασης.