Συμμετείχαν πάνω από 350 άτομα στο Σχολείο Τουρισμού OnTour Ρόδου

Το βανάκι του Σχολείου Τουρισμού OnTour έκανε την πρώτη του στάση στη Ρόδο, στο «Pallas 5 Cinemas Center» την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου, μετά από πρόσκληση της  Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου.

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour (ΣΤΟΤ) είναι μία εκπαιδευτική, μη κερδοσκοπική δράση, της οποίας την εθνική διοργάνωση επιμελείται το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ), σε συνεργασία με τους εκάστοτε τοπικούς διοργανωτές. Η δράση γεννήθηκε το 2018 και είναι εμπνευσμένη από το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας.

Οι επιβάτες του όλοι καταξιωμένοι επαγγελματίες στον χώρο τους, μετέδωσαν τις γνώσεις τους σε πάνω από 350 συμμετέχοντες, σε μια σειρά από σύγχρονα θέματα που αφορούν τον χώρο του Τουρισμού και όχι μόνο.  

O κος Ανδρέας Ζαγάκος Επιχειρηματίας Επισιτισμού και Συνιδρυτής ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, με την ομιλία του: “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου” μας υπέδειξε τη σπουδαιότητα του να νιώσουμε και να γίνουμε πραγματικοί πρεσβευτές του τόπου μας.
 


Ο κος Σωτήρης Μυλωνάς ιδρυτής της Msolutions Management and Sustainability Solutions, μας μίλησε για το πώς μπορεί να επιτευχθεί η αειφορία σε ξενοδοχειακές μονάδες μέσα από την ομιλία του, “Sustainability in Hospitality, βέλτιστες πρακτικές”.

Η κα Λία Ζαμπέτογλου Hospitality Expert, Διευθύντρια εκπαίδευσης του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ, μας έδειξε τεχνικές του Upselling / Crosseling και tips επιτυχημένης πώλησης, μέσα από την ομιλία της: “Η μαγεία του Upselling στην υπηρεσία του επαγγελματία του Τουρισμού”.

Η Δρ. Ηλιάνα Κατσαρίδου Expert in Service Excellence, μας επισήμανε τα πρότυπα εξυπηρέτησης και γιατί είναι σημαντικό να καθορίζονται και να εφαρμόζονται από μία επιχείρηση, μέσα από την ομιλία της “Πρότυπα Εξυπηρέτησης VS Προσωποποιημένη Εξυπηρέτηση”.

Ο κος Δημοσθένης Μπρούσαλης Γενικός Διευθυντής της DASC Branding, μας ενημέρωσε για το πώς ανακαλύπτουμε την ταυτότητα του προορισμού και πώς τη διαχειριζόμαστε σωστά, μέσα από την ομιλία του: “Ταυτότητα Προορισμού (Destination Branding)” Πού “κρύβεται” το τουριστικό brand μας;
 


Η κα Ελισάβετ Γεωργίου Εργασιακή Ψυχολόγος, Coach, Ψυχοθεραπεύτρια και Ιδρύτρια του Be YourSelf, μας ενημέρωσε για τις ομοιότητες, τις διαφορές και τα χαρακτηριστικά των πελατών ανά γενιά, μέσα από την ομιλία “Generation Mix and Customer Experience”.

Τέλος, ο κος Δημήτρης Σεραφειμίδης Customer Service Expert και ιδρυτής της CustomerServiceGreece.gr, μας μίλησε για το πώς διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τα παράπονα των πελατών μας, μέσα από την ομιλία του: “Πώς θα βγάλετε ΧΡΥΣΑΦΙ από τα παράπονα των πελατών σας!”

Την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν τα 3 workshop: “Customer Experience” από τη Δρ. Ηλιάνα Κατσαρίδου, “Coaching & Communication” από την κα Ελισάβετ Γεωργίου και “Tαυτότητα Προορισμού (Destination Branding) - H εικόνα του τόπου στον κόσμο!” από τον κο Δημοσθένη Μπρούσαλη, τα οποία παρακολούθησαν συνολικά πάνω από 60 συμμετέχοντες.
 


Οι παραπάνω ομιλίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος, καθώς ο σύγχρονος τρόπος παρουσίασης αλλά και η διάδραση που χρησιμοποιήθηκε, για πρώτη φορά στην περιοχή μας σε τέτοια εκδήλωση, έδωσε τη δυνατότητα στο κοινό να θέσει ερωτήσεις αλλά και να ψηφίσει στα ερωτήματα των εισηγητών.

Η τοπική οργανωτική ομάδα του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΡΟΔΟΥ θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους τους χορηγούς που ήταν αρωγοί στην εκδήλωση.

Τέλος, ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στους παρουσιαστές της εκδήλωσης κο Μανώλη Μαρκόπουλο Πρόεδρο της  Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και την κα Στεργία  Έψιμου Διευθύντρια της Τουριστικής Σχολής  ΑΝΚΟ αλλά και στους 12 εθελοντές μας που έδωσαν ψυχή στην εκδήλωση:
• Θωμά Ελευθερία
• Πάττας Νικόλαος
• Λούις Σόρε
• Χότζα Ερρίκο
• Ντόνι  Ίρντα
• Kociaj Marsida
• Καφετζής Γιώργος
• Χατζηστεφανής Μένανδρος
• Ζότα  Νικόλαος
• Κωστα Δημητερ
• Μαρία Χατζηνικολού
• Γιώτα Σακελλάρη.