Αναταράξεις επί... εδάφους για την αλλαγή των αεροπορικών εισιτηρίων

Μεγάλη ήταν η ταλαιπωρία που βίωσαν και χθες εκατοντάδες επιβάτες,  που επιχείρησαν να αλλάξουν τα εισιτήρια που είχαν ήδη εκδόσει, προκειμένου να ταξιδέψουν προς και από τη Ρόδο, καθώς δεν δίνονταν η δυνατότητα να εξυπηρετηθούν είτε ηλεκτρονικά (μέσω του site Aegean και Ολυμπιακής Αεροπορίας) είτε τηλεφωνικά, καθώς οι γραμμές ήταν συνεχώς κατειλημμένες ή σε αναμονή μέχρι που έπεφτε η γραμμή.

Αρκετοί συμπατριώτες μας, επέλεξαν χθες να μεταβούν στο αεροδρόμιο της Ρόδου, προκειμένου να απευθυνθούν στους αρμόδιους υπαλλήλους της εταιρείας και να γίνουν επιτόπου οι αλλαγές, αλλά η προσέλευση ήταν μεγάλη, ο αριθμός των υπαλλήλων περιορισμένος, με αποτέλεσμα να σημάνει νέος... γύρος ταλαιπωρίας και ορθοστασίας για τους συναλασσόμενους  και τους υπαλλήλους αντίστοιχα. Ενδεικτική της κατάσταση που επικράτησε χθες είναι η επιστολή διαμαρτυρίας και προβληματισμού που απέστειλε στη «Ροδιακή» ο συμπολίτης μας κ. Σάββας Πεταλάς. Αναφέρει συγκερκιμένα:

«Εξυπηρέτηση μετ' εμποδίων για τη δωρεάν υποτίθεται αλλαγή. Δεν δίνουν τη δυνατότητα από το site ηλεκτρονικά, μόνο τηλεφωνικά. Επί μέρες οι δύο αριθμοί είτε έδειχναν κατειλημμένοι, είτε εκτός λειτουργίας , είτε αναμονή μέχρι που έπεφτε η γραμμή.
Στα τοπικά τηλέφωνα των γραφείων καμία απάντηση και κανένα έστω μήνυμα για το ωράριο τους. Αποτέλεσμα πάρα πολλοί συμπολίτες στις ουρές, αρκετοί αποχώρησαν διότι έφτασαν αρκετές ώρες πριν ανοίξουν τα γραφεία. Εάν με δημόσια ανακοίνωση είχαν ενημερώσει το κοινό για το ωράριο,  η ροή θα ήταν ομαλότερη και δεν θα υπήρχαν οι ουρές. Ουρές που σχηματίζονται επιπλέον διότι οι κύριες στα γκισέ καλούνται να αναζητούν ημερομηνίες μετά από δοκιμές για πτήσεις χωρίς επιβάρυνση.

Επίσης οι μισοί και πλέον δεν εξυπηρετούνται εντελώς ή εν μέρει διότι στα γκισέ ενημερώνονται ότι τα εισιτήρια μέσω προσφορών της εταιρίας miles and bonus δεν αλλάζουν από τα γκισέ αλλά μόνο από την τηλεφωνική γραμμή-φάντασμα. Πραγματικά αν κάποιος ήθελε να φτιάξει μια διαδικασία μετ' εμποδίων δεν θα το πετύχαινε καλύτερα . Προφανώς και δεν μπορούμε να είμαστε ισοπεδωτικοί, η εταιρεία συμβάλει στη μετακίνηση ανθρώπων και προϊόντων, με γνώμονα πάντα το κέρδος.  Απλά το μονοπώλιο και το ολιγοπώλιο κάνουν κακό και να το σκεφτούν όσοι τοπικοί άρχοντες πανηγυρίζουν γιατί η κάθε αεροπορική έβαλε κατόπιν ενεργειών τους πτήσεις.

Η Ρόδος είναι «χρυσή Κόττα» και αν δεν συνέφερε την Aegean καμία επιπλέον πτήση με πανάκριβα εισιτήρια να δρομολογήσει. Δυστυχώς αντί να διαθέτουμε αεροπορική εταιρεία και ακτοπλοϊκή όπως οι Κρήτες καταφεραμε ως κοινωνικό σύνολο μετά το ναυάγιο της ΔΑΝΕ και το κλείσιμο της

Συνεταιριστικης Τράπεζας Δωδεκανήσου να είμαστε ευάλωτοι ως Δωδεκανήσιοι χωρίς μέσα να αντιμετωπίσουμε μερικώς τα προβλήματα του τόπου. Εξαρτημένοι από τις διαθέσεις του Αθηνοκεντρικου συστήματος και των με ΜΗ-Δωδεκανησιακών εταιρειών που δραστηριοποιουνται σε ακτοπλοία, αερόπλοοια και στον τραπεζικό κλάδο.»

Η ανακοίνωση της Aegean
«Σε τελευταία της ενημέρωση προς το επιβατικό κοινό, η Aegean αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:
«Καταλαβαίνουμε ότι η τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορωνοϊό (Covid-19), μπορεί να έχει επηρεάσει και τον ταξιδιωτικό σου προγραμματισμό.

Για αυτό, επεκτείνουμε τις πρωτοβουλίες που ήδη έχουμε λάβει, προκειμένου να έχεις ακόμη περισσότερη ευελιξία και να σχεδιάζεις με μεγαλύτερη σιγουριά κάθε ταξίδι σου.     

Ευελιξία: Δυνατότητα μετάθεσης του εισιτηρίου σου, σε μεταγενέστερη ημερομηνία χωρίς χρέωση αλλαγής (rebooking fee). Iσχύει για όλα τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί έως και 09/03/2020 με ημερομηνία ταξιδίου έως 30/04/2020.  
Σιγουριά:  Δυνατότητα μίας δωρεάν αλλαγής (χωρίς rebooking fee) για όλα τα εισιτήρια «GoLight». Ισχύει για εισιτήρια που θα εκδοθούν από τις 10/03/2020 έως τις 31/03/2020 για ταξίδια έως και 20/10/2020. Επιπλέον, είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και έχουμε ήδη εντατικοποιήσει τους τακτικούς καθαρισμούς των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεών μας, σε όλους τους σταθμούς της χώρας και του εξωτερικού, κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και μετά την ολοκλήρωση των πτήσεων κατά τη  διάρκεια της νύχτας».