Πώς θα γίνονται πληρωμές και πώς θα εκδίδονται πιστοποιητικά και έγγραφα από τον Δήμο Ρόδου

Ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει τους πολίτες της Ρόδου για την διαδικασία μέσω της οποίας θα εκδίδονται πιστοποιητικά και έγγραφα, αλλά και τον τρόπο που θα εκτελούνται οι πληρωμές, εξέδωσε ο Δήμος Ρόδου.

Αναλυτικότερα αναφέρει τα εξής:

Με αφορμή τα έκτακτα μέτρα που έχουν ληφθεί κατά του κορονοϊού, καλούνται οι δημότες:

A. Για την έκδοση οποιουδήποτε εγγράφου να επικοινωνούν τηλεφωνικά για ραντεβού στο τηλέφωνο 2241046200.

B. Για οποιαδήποτε οικονομική συναλλαγή παρακαλούνται να χρησιμοποιούν οποιοδήποτε από τους κατωτέρω τραπεζικούς λογαριασμούς του:

ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR50 0171 7590 0067 5911 4163 269

ALPHA BANK: GR32 0140 9130 9130 0200 2014 115

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR34 0110 4610 0000 4615 4521 200

EUROBANK ERGASIAS: GR59 0260 6760 0007 2020 0345 882

Προσοχή στα ακόλουθα:

1. Στην αιτιολογία να αναγράφεται οπωσδήποτε το ΑΦΜ σας και (αν χωράει) τον λόγο κατάθεσης.

2. Στείλτε μας στη συνέχεια ένα email (tameio@rhodes.gr) ή φαξ στο 22410 44388 ενημερώνοντάς μας ότι πραγματοποιήθηκε η κατάθεση και την τράπεζα την οποία επιλέξατε.

3. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο λογαριασμός αυτός για οποιαδήποτε άλλη συναλλαγή, εκτός από αυτή για την οποία αιτηθήκατε και σας χορηγούμε άδεια με το παρόν μήνυμα. Σε περίπτωση που χρειαστεί να καταθέσετε και πάλι χρήματα στο Δήμο Ρόδου θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, ώστε μα μπορούμε να ταυτοποιήσουμε την προέλευση του ποσού που κατατέθηκε και παρακαλούμε θερμά για την κατανόησή σας στο σημείο αυτό. Σε κάθε άλλη περίπτωση, τα χρήματα θα κατατίθενται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ως αχρεωστήτως εισπραχθέντα.

4. Η μεταφορά από λογαριασμό σας εντός της ίδιας τράπεζας πραγματοποιείται χωρίς έξοδα συναλλαγής. Σε κάθε άλλη περίπτωση να επιλέξετε στα έξοδα της συναλλαγής “OURS” ώστε να επιβαρυνθείτε το σύνολο των εξόδων τόσο της δικής σας όσο και της δικής μας τράπεζας.