Έρευνα για τις επιπτώσεις στις επιχειρήσεις του νησιού

Έρευνα για τις επιπτώσεις στις επιχειρήσεις του νησιού

Έρευνα για τις επιπτώσεις στις επιχειρήσεις του νησιού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 882 ΦΟΡΕΣ

Ο σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, αντιλαμβανόμενος την κρισιμότητα της κατάστασης αναφορικά με την αντιμετώπιση της υγειονομικής και οικονομικής κρίσης που προκάλεσε η πανδημία COVID-19, συμμετέχει στη διεξαγωγή μικρής κλίμακας έρευνας προς τις τουριστικές και εμπορικές επιχειρήσεις του νησιού.

Στόχος της έρευνας αυτής είναι να ληφθεί ο «σφυγμός» των επιχειρήσεων και των προβληματισμών τους σε σχέση με την κατάσταση, ώστε να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα που θα συμβάλουν σε προτάσεις αντιμετώπισης.


Η επεξεργασία και η εξαγωγή και δημοσίευση των συμπερασμάτων θα γίνει σε συνεργασία με την Dingo Marketing Team και άλλους φορείς του νησιού. Τα συμπεράσματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές αντιμετώπισης της κρίσης προς τους επιχειρηματίες, θα δημοσιευθούν με μορφή δωρεάν ηλεκτρονικού βιβλίου («ebook»), το οποίο θα μπορούν όλοι να κατεβάζουν δωρεάν από τον ιστότοπο της Dingo Marketing Team.


O σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου παρακαλεί όλες τις επιχειρήσεις να συμπληρώσουν το σύντομο ερωτηματολόγιο. Η συλλογή των απαντήσεων θα είναι ανοικτή μέχρι την Πέμπτη 2/4 στις 15:00. Η διαδικασία συμπλήρωσης δεν διαρκεί πάνω από τρία λεπτά:
https://forms.gle/AYaf2qtmLE7DNSXg6

Το ερωτηματολόγιο
Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται σε ξενοδοχεία, εμπορικές/τουριστικές επιχειρήσεις συνεχούς λειτουργίας, τουριστικά πρακτορεία, ή άλλου είδους εμπορικές ή τουριστικές επιχειρήσεις εποχικής λειτουργίας. Οι ερωτηθέντες αφού θα πρέπει να απαντήσουν στο ερώτημα αν θα πρέπει να δοθεί ή όχι βάρος στην υγεία, καλούνται να απαντήσουν στο ερώτημα αν η σεζόν του 2020 έχει χαθεί, αν θα είναι μικρότερης διάρκειας ή αν θα έχουμε επιμήκυνση.


Επίσης καλούνται να απαντήσουν στο αν θα ήθελαν συμβουλές για την επιβίωση της επιχείρησής τους, σχεδιασμό και ιδέες στρατηγικής μάρκετινγκ, λύσεις δημιουργικού μαρκετινγκ εν μέσω κρίσης ή αν επιθυμούν διακοπή όλων των ενεργειών μάρκετινγκ με τις όποιες συνέπειες. Ένα άλλο ερώτημα που τίθεται είναι αν το budget για το marketing που δαπανάται εν μέσω της κρίσης στην κάθε επιχείρηση, έχει μειωθεί ή έχει αυξηθεί και αν αυτό, μετά το πέρας της πανδημίας θα μειωθεί ή θα αυξηθεί.


Στο ερωτηματολόγιο υπάρχει και η ερώτηση πώς βλέπει κάποιος το μέλλον του τουρισμού στη Ρόδο με τους ενδιαφερόμενους να επιλέγουν ανάμεσα στο ότι δεν θα επιστρέψουμε ποτέ ξανά στα επίπεδα του 2019, στο ότι του χρόνου (2021) θα «πλημμυρίσουμε» από κόσμο, στο ότι Θα πάρει 2-3 χρόνια για να επιστρέψουμε στα επίπεδα του 2019 στο ότι το νησί θα χρειαστεί εξαιρετικά μεγάλη προβολή, ότι θα είναι μεγάλη ευκαιρία για την Ρόδο, μόλις λήξει σε παγκόσμιο επίπεδο η επιδημία και τέλος ότι νέες μορφές τουριστικών επιχειρήσεων θα αναδυθούν.


Επίσης οι επιχειρήσεις που θα το συμπληρώσουν καλούνται να δηλώσουν κατά πόσο συμφωνούν ή διαφωνούν με το ότι λόγω της αυξημένης χρήσης του internet ως αποτέλεσμα του παρατεταμένου εγκλεισμού στο σπίτι, οι πελάτες θα προτιμούν πλέον περισσότερο να κάνουν τις κρατήσεις τους online.


Τέλος, στο ερωτηματολόγιο περιλαμβάνεται και η ερώτηση συνολικά, πώς βλέπει τη βραχυπρόθεσμη (0-4 μήνες) επίπτωση της κατάστασης λόγω του COVID-19 ο κάθε επιχειρηματίας στην επιχείρησή του, και τη μεσοπρόθεσμη (4+ μήνες) επίπτωση της κατάστασης σε αυτήν.

Διαβάστε ακόμη

110 πτήσεις τσάρτερ το Σαββατοκύριακο 20-21 Απριλίου στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στη Ρόδο

Ασπρονήσια: Οι εξωτικές νησίδες του Ανατολικού Αιγαίου στα ανατολικά των Λειψών που μαγεύουν τους επισκέπτες

TUI: Με νέα πρωτοβουλία υποστηρίζει 500 Έλληνες παραγωγούς σε Ρόδο και Κρήτη

Τεράστιο ενδιαφέρον για το Rodos Week στα βρετανικά ΜΜΕ

Γ. Κάππα: Η σεζόν στη Ρόδο έχει ξεκινήσει με ικανοποιητικά στοιχεία

Συνεχείς ακυρώσεις στα νησιά από επαγγελματικά θαλαμηγά σκάφη

Γ. Χατζημάρκος: Ιστορική ημέρα η χθεσινή για τον Ευρωπαϊκό Τουρισμό