Δαπάνη 25 χιλ. ευρώ από την περιφέρεια Ν. Αιγαίου για διαφήμιση στο «Newsweek»

Δαπάνη 25 χιλ. ευρώ από την περιφέρεια Ν. Αιγαίου για διαφήμιση στο «Newsweek»

Δαπάνη 25 χιλ. ευρώ από την περιφέρεια Ν. Αιγαίου για διαφήμιση στο «Newsweek»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 363 ΦΟΡΕΣ

Η οικονομική επιτροπή της περιφέρειας νοτίου Αιγαίου στην τελευταία της συνεδρίαση προχώρησε στην εξειδίκευση πιστώσεων για το τμήμα τουρισμού στο πλαίσιο σχετικής απόφασης του περιφερειακού συμβουλίου γύρω από τον προγραμματισμό των δράσεων τουριστικής προβολής του έτους 2020.

Ειδικότερα, θα διατεθεί ποσό 24.800 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο περιοδικό “Newsweek”, και συγκεκριμένα για την καταχώρηση στο οπισθόφυλλο της ψηφιακής έκδοσης του εν λόγω περιοδικού και στις ανατυπώσεις του.

Επίσης θα διατεθεί ποσό 24.800,00€ για τη διαφημιστική προβολή των νησιών της Ρόδου και της Κω της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στα μέσα προβολής της αεροπορικής εταιρείας “Blue Bird Airways” που θα περιλαμβάνει:

Α) Την τοποθέτηση ψηφιακού Banner των νησιών Ρόδου και Κω στην ιστοσελίδα της εταιρείας για την προβολή, προώθηση και διαφήμισή τους.

Β) Δύο αναρτήσεις (posts) μηνιαίως στο προφίλ του instagram της εταιρείας και δύο αναρτήσεις (posts) μηνιαίως στο προφίλ του facebook της εταιρείας.

Παράλληλα θα διατεθεί ποσό 2.182,40€ για την προβολή σε ημισέλιδη διαφημιστική καταχώρηση των νησιών της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου, της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον τουριστικό οδηγό “Atenas en el bolsillo” που θα περιλαμβάνει:

• Προβολή στον έντυπο ισπανόφωνο οδηγό
• Προβολή στην τρίγλωσση ιστοσελίδα (ελληνικά, ισπανικά, αγγλικά)
• Προβολή στη δίγλωσση εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα (ισπανικά, αγγλικά) για ένα χρόνο (μακέτες στα ισπανικά και αγγλικά, φωτογραφικό υλικό, βίντεο, κείμενα προβολής και προώθησης της Περιφέρειας, χαιρετισμό και φωτογραφία)
• Αφιέρωμα στο κεντρικό banner της ιστοσελίδας.

Διαβάστε ακόμη

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές