Αποκαταστάθηκε η ζημιά στο τούνελ των Επτά Πηγών

Αποκαταστάθηκε η ζημιά  στο τούνελ των Επτά Πηγών

Αποκαταστάθηκε η ζημιά στο τούνελ των Επτά Πηγών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1201 ΦΟΡΕΣ

Αποκαταστάθηκε η ζημιά στο αρδευτικό τούνελ των Επτά Πηγών στην περιοχή Καβαλίνο από το συνεργείο της ΔΕΥΑΡ, οπότε θα μπορεί και πάλι να φθάνει το νερό για την άρδευση, το έργο όμως που θα χρειαστεί για την οριστική επίλυση του προβλήματος θα είναι μεγάλο.

Αυτό το αρδευτικό τούνελ κατασκευάστηκε επί εποχής Ιταλοκρατίας και, όπως λένε οι πληροφορίες, δεν είχε γίνει εκτεταμένη συντήρησή του, δηλαδή με υποστυλώματα κτλ., εδώ και πολλά χρόνια. Είχαν γίνει κάποιες μικροπαρεμβάσεις κατά καιρούς, όμως κάθε χρόνο υποχωρούσε με αποτέλεσμα δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα.

Όπως εξηγεί σε ανάρτησή του ο Πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Αφάντου κ. Γιώργος Μπακίρης:
Το πρόβλημα το οποίο υπήρχε τα τελευταία χρόνια ήταν ότι το υπόγειο τούνελ από το οποίο περνούσε το νερό και γέμιζε τις δεξαμενές άρδευσης των Κολυμπίων είχε φράξει εξαιτίας υποχώρησης των εσωτερικών από μπετόν τοιχωμάτων.

Χρειάστηκε να γίνει εκσκαφή βάθους πάνω από 10 μέτρα στην πλαγιά του βουνού για να εντοπιστεί το υπόγειο τούνελ που κατασκεύασαν οι Ιταλοί το 1920 και να γίνει η απόφραξη του έτσι ώστε να απελευθερωθεί η ροή του νερού. Επίσης, τοποθετήθηκαν προσωρινά σωλήνες για την μεταφορά του νερού στο τμήμα του εναέριου αρδευτικού καναλιού το οποίο είχε καταστραφεί. Στο επόμενο διάστημα θα γίνουν οι απαραίτητες μελέτες για να αποκατασταθούν στην αρχική τους κατάσταση και το τούνελ και ο αύλακας. Ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα σε μια δύσκολη λόγω βατότητας περιοχή επιτεύχθηκε.

Μάλιστα, ο κ. Μπακίρης, δεν παραλείπει να συγχαρεί τη Διοίκηση και τα επιχειρησιακά συνεργεία της ΔΕΥΑΡ για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα της κοινότητας για την αποκατάσταση του αρδευτικού δικτύου της ευρύτερης περιοχής των Κολυμπίων. «Ένα σημαντικό, ζωτικής σημασίας, έργο για την Δημοτική μας Ενότητα», όπως τονίζει χαρακτηριστικά.

Ευχαριστεί, επίσης, ιδιαιτέρως τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΡ κ. Βασίλη Μανέττα, τον Γενικό Διευθυντή κ. Γιώργο Υψηλάντη, τον προϊστάμενο κ. Η. Παπανικολάου, τον εργοδηγό κ. Κ. Βαλσαμή και όλους τους υδρονομείς για τη συνεργασία που είχαν όλο αυτό το διάστημα.

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά

Ρόδος: Διέρρηξαν οικία «σήκωσαν» το χρηματοκιβώτιο και... έγιναν καπνός – Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη περιείχε 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας

Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής υπηρεσίας για φωτιά κοντά στις Καλυθιές

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στην Εθνική Βιβλιοθήκη και στις Δημόσιες Βιβλιοθήκες

Ολοκλήρωση μαθημάτων του πρώτου απογευματινού τμήματος του Προγράμματος Ψηφιακής Εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία στη Ρόδο

Μαθητές του προγράμματος Erasmus+ από τη Γαλλική Γουϊάνα επισκέφθηκαν τον Δήμο Ρόδου