Καλύτερη εξυπηρέτηση θα έχουν οι κάτοικοι των χωριών

Καλύτερη εξυπηρέτηση θα έχουν οι κάτοικοι των χωριών

Καλύτερη εξυπηρέτηση θα έχουν οι κάτοικοι των χωριών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 619 ΦΟΡΕΣ

Συνάντηση με τους προέδρους των κοινοτήτων είχε χθες ο αντιδήμαρχος Γ. Καμπούρης

Την ικανοποίησή τους για τη συνάντηση που συγκάλεσε χθες ο Αντιδήμαρχος Διοικητικής Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Γιάννης Καμπούρης, εξέφρασαν οι Πρόεδροι των κοινοτήτων της Ρόδου, οι οποίοι έθεσαν και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και σε άλλους τομείς και ζήτησαν να γίνονται πιο συχνά τέτοιες συναντήσεις και με άλλους Αντιδημάρχους.

Ο κ. Καμπούρης, ενημέρωσε τους κοινοτάρχες της Ρόδου που παρέστησαν στη χθεσινή συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου, σχετικά με τις ενέργειες που έχουν γίνει όσο αφορά στον εκσυγχρονισμό της εξυπηρέτησης του δημότη και στα χωριά μας.

Μάλιστα, τους έκανε γνωστό ότι στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα ξεκινήσει επισκέψεις, μαζί με τα στελέχη της Υπηρεσίας, σε κάθε κοινότητα ώστε να δουν την πορεία υλοποίησης μετά την προμήθεια των εξοπλισμών και θα έχουν συναντήσεις με τους κοινοτάρχες.

Από την πλευρά τους, οι τελευταίοι του έδωσαν να καταλάβει ότι η πρωτοβουλία του να τους συναντήσει είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο ζήτησαν να υπάρχει διάλογος και να γίνει συνάντηση για τα ζητήματα της καθημερινότητας.

Άλλος πρότεινε να μαζεύονται οι Πρόεδροι κάθε δημοτικής ενότητας και να συζητούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Αναφέρθηκαν ακόμη στην πολύ καλή συνεργασία που έχουν με τους άλλους Προέδρους όπως για παράδειγμα, στην Κάμειρο, μία φορά το μήνα πραγματοποιούν συμβούλιο οι Πρόεδροι, κάθε φορά σε ένα χωριό και βοηθάει ο ένας τον άλλο. «Βάζουμε όλοι πλάτη», είπε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος των Απολλώνων.

Ο Αντιδήμαρχος, τους είπε ακόμη ότι θα τον ξαναδούν στις κοινότητές τους όταν θα ξεκινήσουν να τοποθετούν τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό. Στο σημείο αυτό, μάλιστα, ο κ. Καμπούρης ανέφερε ότι, ως Διεύθυνση Πληροφορικής, δεν παρέλαβε τίποτα. «Δεν είχα τίποτα να σας δώσω και να σας βοηθήσω», είπε χαρακτηριστικά προς τους Προέδρους.

Σχετικά με διάφορα ζητήματα που του έθεσαν για το προσωπικό, τους είπε ότι δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να έχει καρταναγνώστες σε όλα τα απομακρυσμένα σημεία του νησιού, όπου υπάρχει υπάλληλος. Γι’ αυτό, με την ευθύνη του προϊσταμένου της ενότητας, ο υπάλληλος μπορεί να μην χτυπάει κάρτα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις χωριών, μέχρι να υπάρξει δυνατότητα τοποθέτησης νέου συστήματος που διερευνούν τώρα.

Στο σημείο αυτό ο κ. Καμπούρης αναφέρθηκε στα ΚΕΠ με αφορμή τη συνάντηση που συγκάλεσε την περασμένη εβδομάδα με όλους τους υπαλλήλους. «Δεν έχουμε ανοίξει πόλεμο με τους υπαλλήλους», ξεκαθάρισε και ανέφερε ότι τους κάλεσε σε συάντηση γιατί δέχθηκαν παράπονα από πολίτες. Εκείνο, λοιπόν, που διεμήνυσε είναι ότι όσο παράλογος και να είναι ο πολίτης θέλει από τον υπάλληλο του ΚΕΠ να είναι χαμογελαστός και να τον εξυπηρετεί. Αλλιώς χρειάζεται…rotation, είπε χρησιμοποιώντας ποδοσφαιρικό όρο, δηλαδή να αλλάξει περιβάλλον ο υπάλληλος, και για το καλό του και για το καλό των πολιτών.

Όπως τόνισε, επειδή ο ίδιος προϊσταται στις υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση του πολίτη (ληξιαρχεία, δημοτλόγια, ΚΕΠ κτλ.), θέλει καλη συμπεριφορά και δεν μπορεί να βλέπει να τασακώνονται υπάλληλοι με πολίτες ακόμα και αν οι τελευταίοι δεν έχουν δίκιο.

Κατά τη συζήτηση, ο Αντιδήμαρχος είπε προς τους κοινοτάρχες ότι ο ίδιος είναι υπέρ της αποκέντρωσης, και ανέφερε ως παράδειγμα ότι η ΔΕΥΑΡ θα μπορούσε να κάνει τεράστια οικονομία με ένα παράρτημα στη Νότια Ρόδο αλλά και οι ενότητες να λειτουργούν ως «κυβερνεία».

Άλλα θέματα που έθεσαν ακόμη οι Πρόεδροι είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν με τη γραφειοκρατία και τις πολλές υπηρεσίες που εμπλέκονται.

Δηλώσεις
Σε δηλώσεις του αμέσως μετά τη συνάντηση, ο κ. Καμπούρης ανέφερε ότι ενημέρωσε τον Δήμαρχο, κ. Αντώνη Καμπουράκη, για την πρόθεσή του να συναντηθεί με τους Προέδρους και αφού έδωσε τη συγκατάθεσή του συγκάλεσε τη χθεσινή συνάντηση για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του όπως να διαφημίσουν στους δημότες των χωριών τις έξυπνες εφαρμογές του teledimos αλλά και τους δημοτικούς ανταποκριτές για τους όσους δεν έχουν πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες.

Τους ενημέρωσε, επίσης, ότι θα συνδέσουν τις κοινότητες με μικρόφωνα και κάμερες με τα ληξιαρχεία, τα ΚΕΠ και τα δημοτολόγια. Πάνω σ’ αυτό, σε συνεννόηση με τον Αντιδήμαρχο Υγείας και Κοινωνικής Πολιτικής κ. Γιώργο Τριάντο, θα «κουμπώσουν» το «Βοήθεια στο Σπίτι» «έτσι ώστε επιτέλους αυτό το νησί να συνδεθεί και να γίνει ένας Δήμος», όπως είπε χαρακτηριστικά. Ακόμη, με τα συστήματα αυτά θα δίνεται πλέον η δυνατότητα στους Προέδρους να κάνουν τηλεδιάσκεψη μεταξύ τους όπως και με τον Δήμαρχο, αλλά και με τους υπηρεσιακούς.

Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο, αυτό που του έθεσε η πλειονότητα των Προέδρων είναι η υποστελέχωση κάποιων υπηρεσιών στις ενότητες, που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα του δημότη. Γι’ αυτό, όπως είπε, έχουν ήδη προχωρήσει, με απόφαση του Δημάρχου, στο νέο ΟΕΥ και την καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης και ελπίζει μέχρι τα τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου να πάρουν τις αποφάσεις που πρέπει έτσι ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα τον πολίτη.

Ο ίδιος, τέλος, θεωρεί ότι με τη χθεσινή συνάντηση έκανε την αρχή και θα ακολουθήσουν και άλλοι συνάδελφοί του το ίδιο παράδειγμα για διάλογο.

Διαβάστε ακόμη

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο

Ιακ. Γρύλλης: «Επιχειρείται η ηθική και οικονομική εξόντωσή μου»

54 προσλήψεις από τον δήμο Ρόδου για την προστασία των δασών

Απαγορεύεται η διέλευση και παραμονή στις δασικές περιοχές τις νυκτερινές ώρες

Επίθεση Γ. Νικητιάδη στη ΝΔ για το ακτοπλοϊκό Καρπάθου-Κάσου σε συζήτηση με τον Γ. Παππά στη Βουλή

Αύριο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι το τελευταίο αντίο στον Αθανάσιο Κούτσια

Οδηγίες του Ιατρικού Συλλόγου για την προστασία από την αφρικανική σκόνη