Σκουπίδια στο Μόντε Σμιθ

Σκουπίδια στο Μόντε Σμιθ

Σκουπίδια στο Μόντε Σμιθ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 738 ΦΟΡΕΣ

Aναγνώστης αναφέρει τα εξής:

«Καλημέρα σας, θα ήθελα να καταγγείλω κάποια γεγονότα σε σχέση με την κατάσταση στο Μόντε Σμιθ.

Όλοι οι λόφοι είναι γεμάτοι σκουπίδια, ο δήμος δεν κάνει τίποτα, οι τουρίστες έκπληκτοι κοιτούν τις φωτογραφίες που σας στέλνω...

Και αναρωτιόμαστε: είναι αυτό πραγματικά που μας αξίζει εμάς που θέλουμε ένα νησί όμορφο για τον κόσμο και τις οικογένειές μας. Προφυλακτικά πεταμένα και τα σκουπίδια σε ένα μέρος του λόφου που ελκύει κόσμο, τουρίστες που θέλουν μια όμορφη φωτογραφία να θυμούνται από διακοπές. Είναι πραγματικά ντροπή».

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!