Ορίστηκαν οι 14 αντιδήμαρχοι και καθορίστηκαν οι αρμοδιότητές τους στον δήμο Ρόδου

Ορίστηκαν οι 14 αντιδήμαρχοι και καθορίστηκαν οι αρμοδιότητές τους στον δήμο Ρόδου

Ορίστηκαν οι 14 αντιδήμαρχοι και καθορίστηκαν οι αρμοδιότητές τους στον δήμο Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3468 ΦΟΡΕΣ

Με απόφαση του δημάρχου Αντώνη Καμπουράκη που εκδόθηκε χθες το απόγευμα

Στη θέση τους παραμένουν οι Αντιδήμαρχοι αφού με χθεσινή απόφαση του Δημάρχου Ρόδου, κ. Αντώνη Καμπουράκη, μετά τη λήξη της μονοετούς θητείας τους, αυτή ανανεώθηκε με κάποιες αλλαγές στις αρμοδιότητές τους ενώ έχουμε και την αναβάθμιση κάποιων τομέων σε Αντιδημαρχίες και κατ’ επέκταση μελών της Δημοτικής Αρχής σε Αντιδημάρχους.

Η θητεία του νέου Διοικητικού Σχήματος στον Δήμο της Ρόδου είναι για δεκατέσσερις μήνες, δηλαδή έχει ισχύ μέχρι τις 28 Νοεμβρίου του 2021.

Οι Αντιδήμαρχοι στο νέο Διοικητικό Σχήμα του Δήμου της Ρόδου είναι πλέον δεκατέσσερις, καθώς ορίστηκαν και οι κ.κ. Θανάσης Στάμος, που μέχρι πρότινος ήταν εντεταλμένος σύμβουλος ,ο οποίος πήρε και επιπλέον αρμοδιότητες, όπως αυτήν του Εμπορίου, που μέχρι πρότινος είχε ως εντεταλμένος σύμβουλος ο κ. Σάββας Καραταπάνης, ο οποίος δεν μετέχει στο νέο Διοικητικό Σχήμα. Αντιδήμαρχος ορίστηκε και ο Πρόεδρος της Α’ βάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου κ. Θανάσης Βυρίνης.

Αναβάθμιση είναι και για τον κ. Στράτο Καρίκη ο ορισμός του σε Αναπληρωτή Δημάρχου, όπως βέβαια και ο ορισμός του κ. Αλέξανδρου Κολιάδη, Προέδρου του ΔΟΠΑΡ και του ΠΡΟΤΟΥΡ σε Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Επικοινωνίας, Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων, τομείς που μέχρι πρότινος είχε ο κ. Κώστας Ταρασλιάς, ο οποίος παραμένει Αντιδήμαρχος Τουρισμού.

Ακόμη, διαχωρίζονται οι τομείς Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Πολιτικής, που μέχρι πρότινος είχε ο κ. Γιώργος Τριάντος, ο οποίος επιφορτίζεται μόνο με τον πρώτο ενώ την Κοινωνική Πολιτική αναλαμβάνει ο κ. Γιάννης Καμπούρης.

Τέλος, νεοεισερχόμενοι στο Διοικητικό Σχήμα, ως εντεταλμένοι σύμβουλοι, είναι η κα Κική Πάττα και οι κ.κ. Κωνσταντίνος Καρίκης και Ηλίας Πετρίδης.

Το νέο Διοικητικό Σχήμα στον Δήμο της Ρόδου είναι το παρακάτω:

Αντιδήμαρχοι

-Ο κ. Τηλέμαχος Καμπούρης παραμένει Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Προσόδων και Ενεργειακών Επενδύσεων

-Η κα Τσαμπίκα Κιαχαγιά-Μαγιόγλου επίσης παραμένει Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακής Λειτουργίας και Καθημερινότητας του Πολίτη.

-Ο κ. Στέφανος Δράκος παραμένει Αντιδήμαρχος Πολιτιστικών Μνημείων και Υπηρεσιών Δόμησης
-Ο κ. Κώστας Ταρασλιάς Αντιδήμαρχος Τουρισμού
κ. Στράτος Καρίκης Αντιδήμαρχος Παιδείας, Προσχολικής Αγωγής και Μετανάστευσης ενώ ορίστηκε και Αναπληρωτής Δημάρχου

-Ο κ. Νεκτάριος Φλοσκάκης παραμένει Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Επιχειρησιακής Ετοιμότητας, ΔΕ Αταβύρου, ΔΕ Καμείρου

-Ο κ. Τάσος Σπανός παραμένει Αντιδήμαρχος ΔΕ Αφάντου, ΔΕ Πεταλούδων

-Ο κ. Γιώργος Πατσάης παραμένει Αντιδήμαρχος ΔΕ Ιαλυσού, ΔΕ Αρχαγγέλου, ΔΕ Καλλιθέας και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων Δημάρχου

-Ο κ. Νίκος Καραμαρίτης παραμένει Αντιδήμαρχος ΔΕ Λινδίων και ΔΕ Νότιας Ρόδου

-Ο κ. Γιάννης Καμπούρης, ο οποίος παραμένει Αντιδήμαρχος Διοικητικής Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ενώ επιφορτίζεται και με τον τομέα της Κοινωνικής Πολιτικής.

-Ο κ. Γιώργος Τριάντος παραμένει Αντιδήμαρχος για τη Δημόσια Υγεία

- Ο κ. Αλέξανδρος Κολιάδης, Πρόεδρος του ΔΟΠΑΡ και του ΠΡΟΤΟΥΡ, αναβαθμίζεται σε Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Επικοινωνίας, Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων.

-Ο κ. Θανάσης Στάμος αναβαθμίζεται σε Αντιδήμαρχο Εμπορίου, Εκκλησιαστικών θεμάτων, σχέσεων με την Εκκλησία, Θρησκευμάτων και Κοιμητηρίων.

-Ο κ. Θανάσης Βυρίνης επίσης αναβαθμίζεται σε Αντιδήμαρχο Αναβάθμισης Σχολικών μονάδων.

Εντεταλμένοι σύμβουλοι

-Ο κ. Βασίλης Παπαοικοινόμου παραμένει στη Διεύθυνση Πολεοδομικού Σχεδιασμού

-Ο κ. Κωνσταντίνος Καρίκης ορίζεται στη διαχείριση παραλιών-ακτών, για τα προγράμματα Γαλάζιων σημαιών και για τη ναυαγοσωστική κάλυψη.

-Ο κ. Παναγιώτης Σταμάτης, παραμένει στο Περιβάλλον και το Πράσινο με ευθύνη την εποπτεία και τον συντονισμό της λειτουργίας της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Πρασίνου αλλά και επιφορτίζεται και με τον Πρωτογενή τομέα, που μέχρι πρότινος είχε ο κ. Καραταπάνης.

-Ο κ. Μιχάλης Σεϊτης παραμένει για τους Απόδημους Ροδίους

-Η κα Ευδοκία (Κική) Πάττα-Αποστολίδη, ορίστηκε εντεταλμένη Ισότητας και Οικολογίας

-Ο κ. Ηλίας Πετρίδης, ορίστηκε εντεταλμένος Τροχαίου Υλικού και Μηχανημάτων.

Οι αρμοδιότητες

Αναλυτικά, οι αρμοδιότητες που εκχωρούνται στα μέλη του νέου Διοικητικού Σχήματος στον Δήμο της Ρόδου, είναι οι παρακάτω:

-Στον κ. Τηλέμαχο Καμπούρη ανανεώνεται η θητεία με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α. 1. Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα στις ακόλουθες διοικητικές ενότητες:

· Τμήμα Προϋπολογισμού και Πληροφόρησης

· Τμήμα Λογιστηρίου

· Τμήμα ΔΗ.ΦΟ.ΔΩ

· Τμήμα Ταμείου

· Τμήμα Προσόδων

· Τμήμα Προμηθειών

· Τμήμα Αξιοποίησης − Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας και Κτηματολογίου

καθώς επίσης αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης για την έγκριση των Δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον Προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και τις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων καθώς και τις πάσης φύσεως Διακηρύξεις Δημοσίων Συμβάσεων και τις σχετικές περιληπτικές διακηρύξεις Δημάρχου και τις συμβάσεις.

Α.2. την εποπτεία, ευθύνη, συντονισμό και παρακολούθηση του σχεδιασμού κάθε επενδυτικής δραστηριότητας του Δήμου που αφορά σε αξιοποίηση ενεργειακών πόρων πάσης φύσεως (φυσικούς ή παραγόμενους) ή σε εξοικονόμηση ενέργειας κάθε μορφής.

-Η κα Κιαχαγιά Μαγιόγλου Τσαμπίκα επιφορτίζεται εκ νέου με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α.1. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης (άρθρο 20 άρθρου ΟΕΥ) πλην των κατά τόπον ρητών εκχωρημένων αρμοδιοτήτων σε Αντιδημάρχους από τις σχετικές αποφάσεις Δημάρχου.

Α.2. τη συνεργασία με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Ενεργειακών Επενδύσεων για την τεκμηρίωση του σχεδιασμού επενδυτικών προγραμμάτων και δράσεων. Συντονίζει την κατανομή των παραγωγικών συντελεστών εξυπηρέτησης της καθημερινότητας του πολίτη σε συνεργασία με τους κατά τόπον αρμόδιους Αντιδημάρχους στους οποίους εκχωρείται η ευθύνη της επιχειρησιακής λειτουργίας δυναμικού και εξοπλισμού στις αποκεντρωμένες ενότητες.

Α.3. την παρακολούθηση και διαχείριση του εξοπλισμού και του στόλου που παραχωρούνται αποκλειστικά για χρήση στη Δ/νση Καθαριότητας & Ανακύκλωσης για την ορθολογική και αποτελεσματική αξιοποίησή τους. Συνεργάζεται με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο για την επικοινωνία της Δ/νσης Καθαριότητας & ανακύκλωσης με τη Δ/νση Τροχαίου Υλικού & Μηχανημάτων για την έγκαιρη και αποτελεσματική επισκευή και τροφοδοσία εξοπλισμού και οχημάτων.

-Ο κ. Στέφανος Δράκος επιφορτίζεται εκ νέου με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α. 1. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Διεύθυνσης Μεσαιωνικής Πόλης και Μνημείων (άρθρο 25 του ΟΕΥ) και συγκεκριμένα του Τμήματος Προγραμματισμού, Μελετών και Ιστορικής Τεκμηρίωσης των μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς όπως αυτά οριοθετούνται από τη σχετική νομοθεσία και περιλαμβάνουν μνημειακά σύνολα και αυτοτελή μνημεία (Μεσαιωνική Πόλη, Λίνδος, Νέα Αγορά, κ.α.) καθώς και του Τμήματος Εκτέλεσης Έργων για τη συντήρηση και επισκευή των μνημείων σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες και αρχές

Α.2. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων της Υπηρεσίας Δόμησης (πρώην Δ/νση Πολεοδομικών Εφαρμογών άρθρου 17 του ΟΕΥ) όπως ορίζονται από τις σχετικές διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων και συγκεκριμένα κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων των Τμημάτων Διοικητικής Υποστήριξης, Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών, Ελέγχου Κατασκευών, Ελέγχου και Χορήγησης Αδειών Καταστημάτων – Επιχειρήσεων.

Α.3. την ευθύνη λειτουργίας και διαχείρισης της δημοτικής βιβλιοθήκης και την υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων σχετικά με το αντικείμενο αυτό.

-Στον κ. Στράτο Καρίκη εκχωρούνται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Α. 1. η εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Δ/νσης Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης και του Τμήματος Παιδείας και Διαβίου μάθησης της Δ/νσης Παιδείας Πολιτισμού και Αθλητισμού (άρθρο 30 περ. 18.1 του ΟΕΥ) για την προώθηση και ρύθμιση των ζητημάτων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τη συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές, την προώθηση της Διαβίου Μάθησης, την εύρυθμη λειτουργία των δομών προσχολικής αγωγής του Δήμου και τη συνεργασία με αντίστοιχες δομές δημοτικών νομικών προσώπων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων. Οι αρμοδιότητες που αφορούν σε εργασίες συντήρησης και επισκευής των σχολικών δομών (Α’ βάθμιας & Β’ βάθμιας Εκπαίδευσης εξαιρούνται και την μέριμνά τους έχει ο ορισμένος καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος.

Α.2. η εποπτεία, ευθύνη και παρακολούθηση κάθε ενέργειας του Δήμου που σχετίζεται με την μετανάστευση καθώς και τη συνεργασία εκ μέρους του Δήμου με το Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών και Προσφύγων για το συντονισμό των ενεργειών τους.

Α.3. η εκπροσώπηση του Δήμου Ρόδου σε όλα τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα της Δ/νσης Παιδείας Τμήμα Παιδείας και Δια βίου μάθησης και της Δ/νσης Προσχολικής Αγωγής με δικαίωμα υπογραφής που δεσμεύει το Δήμο.

Β. Ορίζεται ως Αναπληρωτής Δημάρχου σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας του.

-Ο κ. Γιάννης Καμπούρης επιφορτίζεται με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α.1. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας και ειδικότερα του τομέα Σχεδιασμού Προγραμμάτων, Συντονισμού και Εποπτείας Κοινωνικών Πολιτικών, του τομέα Εποπτείας και Ελέγχου όπως ορίζονται στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων, των τομέων Εθελοντισμού, στήριξης ΑΜΕΑ και Προστασίας τρίτης ηλικίας. (πλην του τομέα ισότητας των δύο φύλων) καθώς και το συντονισμό των πολιτικών αυτών με τη λειτουργία Νομικών Προσώπων του Δήμου κοινωνικού χαρακτήρα.

Α.2. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων που αφορούν στην άσκηση από το Δήμο των κρατικών αρμοδιοτήτων και τοπικών αρμοδιοτήτων Κοινωνικής Πρόνοιας.

Α.3. την εκπροσώπηση του Δήμου Ρόδου σε όλα τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα των ανωτέρω μονάδων με δικαίωμα υπογραφής που δεσμεύει το Δήμο.

Α.4. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (άρθρο 26 άρθρου ΟΕΥ) για την παροχή διοικητικών πληροφοριών και τη διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών όπως ορίζονται από τις διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων πλην των κατά τόπον ρητών εκχωρημένων αρμοδιοτήτων σε Αντιδημάρχους από τις σχετικές αποφάσεις Δημάρχου

Α.5. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Διεύθυνσης Ληξιαρχείου – Μητρώων (άρθρο 22 του ΟΕΥ) και πλην της υπογραφής αδειών πολιτικών γάμων και της τέλεσης πολιτικών γάμων και αρμοδιοτήτων κοιμητηρίων όπως περιγράφονται στην ενότητα 10.4 του άρθρου 22 του ΟΕΥ. Πιστοποιητικά και βεβαιώσεις Εθνικού Δημοτολογίου και Μητρώου Αρρένων εκδίδονται και υπογράφονται υπηρεσιακά κατά την κείμενη νομοθεσία. Ορίζεται αναπληρωτής του Δημάρχου – Ληξιάρχου στο Ληξιαρχείο της Δημοτικής Ενότητας Ρόδου, με την αρμοδιότητα υπογραφής ληξιαρχικών πράξεων και επικύρωσης αντιγράφων αυτών σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου ως Ληξιάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ορισμένος από το Δήμαρχο Ληξίαρχος με ΦΕΚ.

Α.6. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Διεύθυνσης Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (Άρθρο 13 του ΟΕΥ) και ειδικότερα του Τμήματος Νέων Τεχνολογιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, του Τμήματος Διαχείρισης Εξοπλισμού ΤΠΕ και Πληροφοριακών Συστημάτων και του Τμήμα Γεωπληροφορικής – ΚΟ.Σ.Ε

-Στον κ. Νεκτάριο Φλοσκάκη επιφορτίζεται εκ νέου με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α.1. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία των αρμοδιοτήτων Πολιτικής Προστασίας της ομώνυμης οργανικής μονάδας (άρθρο 9 άρθρου ΟΕΥ) και αντιπροσωπεύει το Δήμο σε όλους του θεσμούς της ελληνικής πολιτείας και τους μη κυβερνητικούς οργανισμούς για το σχεδιασμό και το συντονισμό των δράσεων πολιτικής προστασίας. Μεριμνά για την ετοιμότητα όλου του διαθέσιμου δυναμικού του Δήμου, του εξοπλισμού των μηχανημάτων και οχημάτων για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης φυσικών φαινομένων. Συνεργάζεται με τις Τοπικές Κοινότητες για θέματα πρόληψης Πολιτικής Προστασίας και αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών.

Α.2. τις κατά τόπον αρμοδιότητες Δημοτικής Ενότητας Αταβύρου και Δημοτικής Ενότητας Καμείρου ως ακολούθως:

· μεριμνά για την καλή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην επικράτεια των δημοτικών ενοτήτων

· παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες

· μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στις δημοτικές ενότητες.

· εποπτεύει το προσωπικό που υπηρετεί στις αποκεντρωμένες υπηρεσίες των δημοτικών ενοτήτων και συνεργάζεται με τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους

· εποπτεύει, παρακολουθεί και συντονίζει την επιχειρησιακή λειτουργία συνεργείων και εξοπλισμού στις εν λόγω δημοτικές ενότητες για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητα του πολίτη

· συνεργάζεται με τους Προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της επικράτειας των δημοτικών ενοτήτων για την κάλυψη των αναγκών τους

Α.3. Ορίζεται αναπληρωτής του Δημάρχου – Ληξιάρχου στο Ληξιαρχείο της Δημοτικής Ενότητας Αταβύρου και της Δημοτικής Ενότητας Καμείρου, με την αρμοδιότητα υπογραφής ληξιαρχικών πράξεων και επικύρωσης αντιγράφων αυτών σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου ως Ληξιάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ορισμένος από το Δήμαρχο Ληξίαρχος με ΦΕΚ.

Α.4. Υπογράφει κάθε έγγραφο που αφορά τη δημοτική αρχή και ενέργειες των Αποκεντρωμένων Τμημάτων στην επικράτεια των ενοτήτων, πλην των βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και πιστοποιητικών δημοτολογίου όπως ορίζεται από τη νομοθεσία, των αδειών πολιτικών γάμων και την τέλεση αυτών, της λειτουργίας και διαχείρισης κοιμητηρίων.

-Στον κ. Κώστα Ταρασλιά εκχωρούνται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Α.1. η εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Διεύθυνσης Τουρισμού (άρθρο 16 του ΟΕΥ) και συγκεκριμένα του τομέα Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Τουρισμού, προβολής, προώθησης και πληροφόρησης για το σκοπό αυτό και προαγωγής των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Α.2. h εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και συντονισμό των τουριστικών δράσεων του Δήμου Ρόδου με τους καθ’ύλην αρμόδιους φορείς του ελληνικού κράτους και την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου.

-Στον κ. Γιώργο Τριάντο εκχωρούνται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Α.1. η εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων για την Προστασία και Προαγωγή της Δημόσιας Υγείας όπως προβλέπονται από τις οργανικές διατάξεις του Δήμου και την ισχύουσα νομοθεσία, τη συνεργασία του Δήμου με τα δημοτικά νομικά πρόσωπα για το σκοπό αυτό και τη συνεργασία με κάθε φορέα ή δημόσια αρχή που μεριμνά για την προστασία της υγείας του πληθυσμού.

Α.2. η συνεργασία με τις ελληνικές αρχές και υπηρεσίες για την εφαρμογή νομοθετημάτων και οδηγιών της ελληνικής Πολιτείας σχετικά με την προστασία της δημόσιας υγείας

Α.3. η ευθύνη υλοποίησης προγραμμάτων και ενεργειών προστασίας υγείας στον πληθυσμό

-Στον κ. Τάσο Σπανό εκχωρούνται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Α.1. τις κατά τόπον αρμοδιότητες Δημοτικής Ενότητας Αφάντου και Δημοτικής Ενότητας Πεταλούδων ως ακολούθως:

· μεριμνά για την καλή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην επικράτεια των δημοτικών ενοτήτων

· παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες

· μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στις δημοτικές ενότητες.

· εποπτεύει το προσωπικό που υπηρετεί στις αποκεντρωμένες υπηρεσίες των δημοτικών ενοτήτων και συνεργάζεται με τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους

· εποπτεύει, παρακολουθεί και συντονίζει την επιχειρησιακή λειτουργία συνεργείων και εξοπλισμού στις εν λόγω δημοτικές ενότητες για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητα του πολίτη

· συνεργάζεται με τους Προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της επικράτειας των δημοτικών ενοτήτων για την κάλυψη των αναγκών τους

Α.2. Ορίζεται αναπληρωτής του Δημάρχου – Ληξιάρχου στο Ληξιαρχείο της Δημοτικής Ενότητας Αφάντου και της Δημοτικής Ενότητας Πεταλούδων, με την αρμοδιότητα υπογραφής ληξιαρχικών πράξεων και επικύρωσης αντιγράφων αυτών σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου ως Ληξιάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ορισμένος από το Δήμαρχο Ληξίαρχος με ΦΕΚ.

Α.3. Υπογράφει κάθε έγγραφο που αφορά τη δημοτική αρχή και ενέργειες των Αποκεντρωμένων Τμημάτων στην επικράτεια των ενοτήτων, πλην των βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και πιστοποιητικών δημοτολογίου όπως ορίζεται από τη νομοθεσία, των αδειών πολιτικών γάμων και την τέλεση αυτών, της λειτουργίας και διαχείρισης κοιμητηρίων.

-Στον κ. Νίκο Καραμαρίτη εκχωρούνται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Α.1. οι κατά τόπον αρμοδιότητες Δημοτικής Ενότητας Λινδίων και Δημοτικής Ενότητας Νότιας Ρόδου ως ακολούθως:

· μεριμνά για την καλή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην επικράτεια των δημοτικών ενοτήτων

· παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες

· μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στις δημοτικές ενότητες.

· εποπτεύει το προσωπικό που υπηρετεί στις αποκεντρωμένες υπηρεσίες των δημοτικών ενοτήτων και συνεργάζεται με τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους

· εποπτεύει, παρακολουθεί και συντονίζει την επιχειρησιακή λειτουργία συνεργείων και εξοπλισμού στις εν λόγω δημοτικές ενότητες για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητα του πολίτη

· συνεργάζεται με τους Προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της επικράτειας των δημοτικών ενοτήτων για την κάλυψη των αναγκών τους

Α.2. Ορίζεται αναπληρωτής του Δημάρχου – Ληξιάρχου στο Ληξιαρχείο της Δημοτικής Ενότητας Λινδίων και της Δημοτικής Ενότητας Νότιας Ρόδου, με την αρμοδιότητα υπογραφής ληξιαρχικών πράξεων και επικύρωσης αντιγράφων αυτών σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου ως Ληξιάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ορισμένος από το Δήμαρχο Ληξίαρχος με ΦΕΚ.

Α.3. Υπογράφει κάθε έγγραφο που αφορά τη δημοτική αρχή και ενέργειες των Αποκεντρωμένων Τμημάτων στην επικράτεια των ενοτήτων, πλην των βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και πιστοποιητικών δημοτολογίου όπως ορίζεται από τη νομοθεσία, των αδειών πολιτικών γάμων και την τέλεση αυτών, της λειτουργίας και διαχείρισης κοιμητηρίων.

-Ο κ. Γιώργος Πατσάης επιφορτίζεται με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α.1. τις κατά τόπον αρμοδιότητες Δημοτικής Ενότητας Ιαλυσού, της Δημοτικής Ενότητας Αρχαγγέλου και της Δημοτικής Ενότητας Καλλιθέας ως ακολούθως:

· μεριμνά για την καλή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην επικράτεια των δημοτικών ενοτήτων

· παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες

· μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στις δημοτικές ενότητες.

· εποπτεύει το προσωπικό που υπηρετεί στις αποκεντρωμένες υπηρεσίες των δημοτικών ενοτήτων και συνεργάζεται με τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους

· εποπτεύει, παρακολουθεί και συντονίζει την επιχειρησιακή λειτουργία συνεργείων και εξοπλισμού στις εν λόγω δημοτικές ενότητες για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητα του πολίτη

· συνεργάζεται με τους Προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της επικράτειας των δημοτικών ενοτήτων για την κάλυψη των αναγκών τους

Α.2. Ορίζεται αναπληρωτής του Δημάρχου – Ληξιάρχου στο Ληξιαρχείο της Δημοτικής Ενότητας Ιαλυσού, της Δημοτικής Ενότητας Αρχαγγέλου και της Δημοτικής Ενότητας Καλλιθέας, με την αρμοδιότητα υπογραφής ληξιαρχικών πράξεων και επικύρωσης αντιγράφων αυτών σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου ως Ληξιάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ορισμένος από το Δήμαρχο Ληξίαρχος με ΦΕΚ.

Α.3. Υπογράφει κάθε έγγραφο που αφορά τη δημοτική αρχή και ενέργειες των Αποκεντρωμένων Τμημάτων στην επικράτεια των ενοτήτων, πλην των βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και πιστοποιητικών δημοτολογίου όπως ορίζεται από τη νομοθεσία, των αδειών πολιτικών γάμων και την τέλεση αυτών, της λειτουργίας και διαχείρισης κοιμητηρίων.

-Ο κ. Αλέξανδος Κολιάδης αναλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α.1. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων του Τμήματος Πολιτισμού και Τμήματος Αθλητισμού της Δ/νσης Παιδείας, Πολιτισμού & Αθλητισμού (άρθρο 30 περ. 18.2 και περ. 18.3 του ΟΕΥ) για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα του πολιτισμού και του αθλητισμού για την προαγωγή και την προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των πολιτιστικών έργων και αθλητικών γεγονότων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο

Α.2. την εποπτεία ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων για την προώθηση και ανάπτυξη των Δημοσίων & Διεθνών Σχέσεων και συνεργασιών του Δήμου Ρόδου καθώς και την εφαρμογή όλων των δράσεων αρμοδιότητας του Δήμου, ως φορέα, για τη δημόσια και διεθνή του προβολή.

Α.3. τα καθήκοντα Εκπροσώπου Τύπου του Δήμου Ρόδου για την διαχείριση της επικοινωνίας του φορέα με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και την προώθηση του έργου της δημοτικής αρχής.

-Στον κ. Θανάση Βυρίνη εκχωρούνται οι παρακάτω αρμοδιότητες, με εξαίρεση τις πειθαρχικές αρμοδιότητες που είναι αμεταβίβαστες. Αναλυτικότερα:

Α.1. την ευθύνη, τον προγραμματισμό, την εποπτεία, τον συντονισμό και την παρακολούθηση της υλοποίησης των εργασιών αναβάθμισης των σχολικών μονάδων σε όλη την επικράτεια του Δήμου

Α.2. τη συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές του Δήμου Ρόδου για το σχεδιασμό και την υλοποίηση επισκευαστικών εργασιών και εργασιών συντήρησης στις σχολικές μονάδες

Α.3. τη συνεργασία με τη Δ/νση Τεχνικών Έργων και Υποδομών και τη Δ/νση Μεσαιωνικής πόλης για τα μεγάλα έργα στις σχολικές μονάδες

-Ο κ. Θανάσης Στάμος επιφορτίζεται με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Α.1. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία του της Δ/νσης Εμπορίου, Ενέργειας & Βιομηχανίας (άρθρο 15 του ΟΕΥ) και συγκεκριμένα του τομέα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και της διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων που αφορούν στο Τμήμα Φυσικών Πόρων, Ενέργειας – ΑΠΕ και Βιομηχανίας, πλην του τομέα Ενεργειακών Επενδύσεων του Δήμου Ρόδου ως Φορέα, καθώς και την ευθύνη του Τμήματος Απασχόλησης και Επιχειρηματικότητας.

Α.2. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και συντονισμό καθώς και την υπογραφή των αποφάσεων και εγγράφων που αφορούν στη λειτουργία των Κοιμητηρίων κατά το άρθρο 22 παρ. 10.4 του ΟΕΥ του Δήμου Ρόδου

Α.3. τις σχέσεις του Δήμου με την Εκκλησία και τη μέριμνα για πάσης φύσεως εκκλησιαστικά και θρησκευτικά θέματα

Εντεταλμένοι σύμβουλοι

Οι έξι εντεταλμένοι σύμβουλοι του Δήμου της Ρόδου επιφορτίζονται με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Ο κ. Βασίλης Παπαοικονόμου, με την εποπτεία και τον συντονισμό της λειτουργίας της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των υπαγόμενων σε αυτή Τμημάτων και Γραφείων, όπως ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου (άρθρο 18).

2. Ο κ. Κωνσταντίνος Καρίκης, για τις παραλίες και τις ακτές ως προς τις αρμοδιότητες που εκ του νόμου απονέμονται στους δήμους και των προγραμμάτων ΓΑΛΑΖΙΩΝ ΣΗΜΑΙΩΝ – Καθαρών Ακτών καθώς και τη μέριμνα ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ. Ο Σύμβουλος θα συνεργάζεται με τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών και τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες (Οικονομικών, Περιβάλλοντος) για την εκτέλεση των καθηκόντων του. Ο εντεταλμένος σύμβουλος υπογράφει όλα τα διοικητικά έγγραφα και αποφάσεις που εμπίπτουν στους ανωτέρω τομείς πλην των συμβάσεων συμφωνητικών που ανήκουν στην αρμοδιότητα του Αντιδημάρχου Οικονομικών.

3. Ο κ. Παναγιώτης Σταμάτης, με την εποπτεία και τον συντονισμό της λειτουργίας της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Πρασίνου των υπαγόμενων σε αυτή Τμημάτων και Γραφείων όπως ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου (άρθρο 19). Ο σύμβουλος συνεργάζεται με τους κατά τόπον Αρμόδιους Αντιδημάρχους για την συντήρηση πρασίνου στην επικράτειά τους. Καθώς και εντεταλμένο σύμβουλο ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΤΟΜΕΑ με ευθύνη την εποπτεία και τον συντονισμό της λειτουργίας της Διεύθυνσης Πρωτογενούς τομέα και των υπαγόμενων σε αυτή Τμημάτων και Γραφείων όπως ορίζονται στο στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου (άρθρο 14). Ο Εντεταλμένος σύμβουλος υπογράφει όλα τα διοικητικά έγγραφα και αποφάσεις που εμπίπτουν στις ανωτέρω υπηρεσίες πλην των συμβάσεων συμφωνητικών που ανήκουν στην αρμοδιότητα του Αντιδημάρχου Οικονομικών.

4. Ο κ. Μιχάλης Σεϊτης, με ευθύνη την προαγωγή των διεθνών σχέσεων του το σχεδιασμό, συντονισμό και την υλοποίηση ενεργειών και δράσεων για την ενίσχυση των δεσμών μεταξύ της κοινωνίας της Ρόδου και των απανταχού ομογενών Ροδίων. Ο Σύμβουλος θα συνεργάζεται με τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων για την εκπλήρωση των καθηκόντων του.

5. Η κα Ευδοκία (Κική) Πάττα-Αποστολίδη, με ευθύνη την εποπτεία, συντονισμό και παρακολούθηση του σχεδιασμού και υλοποίησης κάθε δράσης του Δήμου που αφορά στην ανάπτυξη και προαγωγή οικολογικής συνείδησης στην επικράτεια του καθώς και την συμμετοχή του Δήμου σε επιστημονικές συναντήσεις για το σκοπό αυτό όπως θεσμοθετούνται από τη νομοθεσία ή με αποφάσεις των συλλογικών οργάνων του Δήμου. Καθώς και την εποπτεία, ευθύνη, συντονισμό και παρακολούθηση του σχεδιασμού και της υλοποίησης κάθε δράσης ή προγράμματος που αφορούν στην ισότητα των δύο φύλων και στην καταπολέμηση των κοινωνικών διακρίσεων όπως θεσμοθετούνται από τη νομοθεσία ή με αποφάσεις των συλλογικών οργάνων του Δήμου (άρθρο 28 περ. 16.1. Αρμοδιότητες τομέα Πολιτικών Ισότητας των Φύλων του ΟΕΥ)

6. Ο κ. Ηλίας Πετρίδης, με ευθύνη την εποπτεία, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Δ/νσης Τροχαίου Υλικού & Μηχανημάτων, πλην των συμβάσεων συμφωνητικών που ανήκουν στην αρμοδιότητα του Αντιδημάρχου Οικονομικών. Ο Σύμβουλος συνεργάζεται με την αρμόδια Αντιδήμαρχο Καθαριότητας & Ανακύκλωσης και τον Εντεταλμένο Σύμβουλο Δ/νσης Περιβάλλοντος & Πρασίνου για την έγκαιρη και αποτελεσματική επισκευή και τροφοδοσία εξοπλισμού και οχημάτων που εξυπηρετούν την καθημερινότητα του πολίτη. Συντονίζει την κατανομή του εξοπλισμού και των οχημάτων σε συνεργασία με τους κατά τόπον αρμόδιους Αντιδημάρχους στους οποίους εκχωρείται η ευθύνη της επιχειρησιακής λειτουργίας δυναμικού και εξοπλισμού στις αποκεντρωμένες ενότητες. Μεριμνά για την επιχειρησιακή ετοιμότητα του στόλου των οχημάτων και μηχανημάτων σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών.

Διαβάστε ακόμη

Γ. Μανιάτης: Ένας ευρωβουλευτής οφείλει να έχει ψηλά τα θέματα νησιωτικότητας

Αυτοψία Ν. Τσούλλου στο οδικό έργο από την είσοδο της Νέας Μαρίνας έως το λιμάνι της Ακαντιάς

Συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαστηριακών ιατρών του Ι.Σ.Ρ.

Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% για την off season περίοδο θα αιτηθούν οι ξενοδόχοι με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: 24ωρη Πανυπαλληλική Απεργία, Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Επίτιμος διδάκτορας ο Μητροπολίτης Ρόδου

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο