Προγραμματίζονται οι δράσεις για την τουριστική προβολή των νησιών

Προγραμματίζονται οι δράσεις για την τουριστική προβολή των νησιών

Προγραμματίζονται οι δράσεις για την τουριστική προβολή των νησιών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 350 ΦΟΡΕΣ

Παρουσιάστηκαν οι άξονες στο περιφερειακό συμβούλιο χθες

Τις δράσεις τουριστικής προβολής που θα υλοποιήσει η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου την επόμενη χρονιά συζήτησε το περιφερειακό συμβούλιο στη χθεσινή του συνεδρίαση, με εισηγητές του θέματος τους κ.κ. Κώστα Χρυσοχοΐδη και Ιωάννη Μαργαρίτη, Εντεταλμένους Περιφερειακούς Συμβούλους Τουριστικής Ανάπτυξης Δωδεκανήσου και Κυκλάδων αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα, ο κ. Χρυσοχοΐδης πραγματοποίησε τον απολογισμό των δράσεων που υλοποιήθηκαν αυτή τη χρονιά και παρουσίασε τις επιδόσεις του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειάς μας για το 2019 μέσα από τη μελέτη που εκπόνησε το ΙΝΣΕΤΕ (σχετικά έγραψε χθες «Η Ροδιακή»).

Στάθηκε ιδιαίτερα στα μεγέθη που κατέγραψαν τα νησιά μας ενώ σε ό,τι αφορά τη φετινή χρονιά τόνισε ότι το Νότιο Αιγαίο ήταν η περιφέρεια που κατέγραψε τη μικρότερη μείωση στην τουριστικής της κίνηση.
Παράλληλα έκανε γνωστό ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η σεζόν θα κλείσει με περίπου 1.100.000 αφίξεις, επίδοση που χαρακτήρισε ως νίκη για την περιφέρειά μας. Επίσης ο κ. Χρυσοχοΐδης έκανε γνωστό ότι στις 27 Μαρτίου θα ξεκινήσει η νέα σεζόν για τα περισσότερα νησιά μας, αν και όπως τόνισε όλα θα κριθούν από το πόσο γρήγορα θα υπάρξει εμβόλιο για τον κορωνοϊό.

Από την πλευρά του ο Ιωάννης Μαργαρίτης, Εντεταλμένος Περιφερειακός Συμβούλος Τουριστικής Ανάπτυξης Κυκλάδων αναφερόμενος στους στόχους της περιφέρειας για το 2021 είπε ότι είναι οι εξής:
- Ενίσχυση εξωστρέφειας
- Αναβάθμιση τουρισμού εμπειρίας
- Ανάδειξη ιδιαιτερότητας νησιών
- Ενίσχυση ανταγωνιστικότητας τουρισμού

- Αύξηση μέσης κατά κεφαλήν δαπάνης
- Αύξηση διάρκειας παραμονής
- 12 μήνες τουρισμού στα νησιά
- Βελτίωση ποιότητας πληροφόρησης.

Οι παραπάνω στόχοι θα επιτευχθούν με:
- Διαφημιστικά μοντέρνα βίντεο
- Δημιουργία τράπεζας φωτογραφικού υλικού

- Αναβάθμιση του Portal
- Σχεδιασμό και ανάπτυξη blog
- Ανάπτυξη θεματικών εμπειριών

- Διαχείριση μέσων κοινωνικών δικτύωσης
- Ψηφιακό διαδικτυακό μάρκετινγκ
- Πλάνο προβολής διαφήμισης περιφέρειας σε μεγάλα δίκτυα
- Εκπόνηση μελετών τουριστικής κίνησης.

Σύμφωνα με τον κ. Μαργαρίτη, η περιφέρεια είτε θα συμμετέχει με δικό της περίπτερο στις εκθέσεις είτε θα είναι συνεκθέτης ενώ θα πάρει και του χρόνου μέρος σε road show και workshops, ενώ θα διοργανώσει press trips, και θα συνεχίσει τη συνεργασία με τουρ οπερέιτορς και πράκτορες.

Μιλώντας για το θέμα ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, αφού δήλωσε περήφανος για τις επιδόσεις των νησιών στον τουρισμό το 2019, τόνισε ότι φέτος τα μεγαλύτερα νησιά είναι αυτά που κατέγραψαν μεγάλη πτώση ενώ πολλά μικρά νησιά σημείωσαν ρεκόρ κίνησης.

Ειδικά για τη Ρόδο και την Κω είπε ότι εξακολουθούν να παίρνουν κρατήσεις από την Αγγλία, παρά το ότι υπάρχει ανησυχία για το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα με τον κορωνοϊό στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι σύμφωνα με τα στοιχεία, υπάρχουν κρατήσεις και για το Νοέμβριο.

Διαβάστε ακόμη

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές