Δωρεά ύψους 1 εκατ. ευρώ στο νοσοκομείο Κω από ανώνυμη δωρήτρια

Δωρεά ύψους 1 εκατ. ευρώ  στο νοσοκομείο Κω από  ανώνυμη δωρήτρια

Δωρεά ύψους 1 εκατ. ευρώ στο νοσοκομείο Κω από ανώνυμη δωρήτρια

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 409 ΦΟΡΕΣ

Eίδηση – ευχάριστη έκπληξη εμπεριείχε η τηλεφωνική συνομιλία του ραδιοφωνικού σταθμού στην Κω «Έκφραση 97» με τον Έπαρχο Κω κ. Ιωάννη Καμπανή.

Όπως δήλωσε ο ίδιος, υπάρχει σε εξέλιξη συζήτηση περί δωρεάς κατασκευής Μονάδας Εντατικής Θεραπείας στο Γενικό Νοσοκομείο Κω, αλλά και 3ετούς κάλυψης εξόδων συντήρησης αυτής (ιατρικό προσωπικό) από ανώνυμη (μέχρι στιγμής) εύπορη Ελληνίδα, η οποία δεν έχει σχέση με την Κω.

Δεν θέλησε ο Έπαρχος να προχωρήσει σε περισσότερες δηλώσεις επί του θέματος, αλλά το άκουσμα και μόνο του ενδεχομένου δωρεάς ενός ποσού που υπερβαίνει το 1 εκατομμύριο € προς τη δημιουργία ΜΕΘ για το πολύπαθο Νοσοκομείο του νησιού, αρκεί για να σκορπίσει ενθουσιασμό.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία