Ιωάννα Δρέττα: Κορυφαίες οι επιδόσεις του brand «Ελλάδα» στον τουρισμό

Ιωάννα Δρέττα: Κορυφαίες οι επιδόσεις του brand «Ελλάδα» στον τουρισμό

Ιωάννα Δρέττα: Κορυφαίες οι επιδόσεις του brand «Ελλάδα» στον τουρισμό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 177 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Λάμπρος Καραγεώργος στο euro2day.gr

Την 5η θέση ως ένα από τα πιο ισχυρά brand διεθνώς στον τουρισμό μετά τη Γαλλία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία, κατέλαβε η Ελλάδα, στην τελευταία μελέτη της Ipsos, η οποία μετρά τη φήμη των κρατών σε διάφορους τομείς.

Πρόκειται για μία ακόμα θετική είδηση για τον ελληνικό τουρισμό, μια νότα αισιοδοξίας και ένα κίνητρο για το μέλλον όπως σχολιάζει στο euro2day.gr η CEO της Marketing Greece κα. Ιωάννα Δρέττα η οποία τονίζει παράλληλα την ανάγκη να αποφευχθούν τα λάθη στην προβολή της χώρας διεθνώς.

Ο δείκτης Anholt-Ipsos Nation Brands IndexSM (NBI) μετρά συνολικά τη φήμη 50 κρατών από όλες τις γεωγραφικές περιοχές σε διάφορες κατηγορίες, από την οικονομία, τις εξαγωγές και τις επενδύσεις μέχρι τον πολιτισμό και το ανθρώπινο δυναμικό, με βάση on line ερωτηματολόγια.

Η χώρα μας κατέλαβε την 5η θέση ως ένα από τα πιο ισχυρά brand διεθνώς στον τουρισμό. Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι η χώρα μας επανέρχεται στις πρώτη πεντάδα, όπου τελευταία φορά βρέθηκε το 2018, εκτοπίζοντας τις ΗΠΑ.

Συνολικά σε όλες τις κατηγορίες ως κορυφαίο εθνικό Brand αναδεικνύεται η Γερμανία και ακολουθούν Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, Ιαπωνία, Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία, Αυστραλία, Σουηδία και ΗΠΑ.

Σχολιάζοντας στο euro2day.gr τα αποτελέσματα της μελέτης της Ipsos, η CEO της Marketing Greece κα Ιωάννα Δρέττα σημείωσε αναλυτικά τα εξής: «Φυσικά η 5η θέση της Ελλάδας στο National Brand Index 2020 της Ipsos στην υποκατηγορία του τουρισμού είναι μια θετική είδηση για τον ελληνικό τουρισμό και αν θέλετε, ειδικά στις μέρες που ζούμε, μια μικρή νότα αισιοδοξίας, ένα κίνητρο για το μέλλον του. Αλλά πρωτίστως είναι ένα σαφές μήνυμα ότι δεν υπάρχει περιθώριο για κανένα λάθος.

Είναι σημαντικό όχι απλά να παραμείνει σε αυτή τη θέση η Ελλάδα αλλά να καταφέρει να ανέβει ακόμα πιο ψηλά, και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη βαθιά κατανόηση των υπαρχουσών συνθηκών και με την υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου του ελληνικού τουρισμού.

Ενός μοντέλου που θα έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται γρήγορα στις εξελίξεις, να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις που αναδιαμορφώνονται καθημερινά, να ενστερνίζεται τις αλλαγές που επιφέρει αυτή η πανδημία τόσο επίπεδο λειτουργίας όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας.

Σε όλο αυτό το πρωτόγνωρο πλαίσιο θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε την αξία που προκύπτει από τη συνέργεια και όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε ξανά να οδηγήσουμε τον ελληνικό τουρισμό στην επόμενη μέρα του».

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων