Στην πρώτη διαδικτυακή-εικονική έκθεση συμμετείχε η Ρόδος

Στην πρώτη διαδικτυακή-εικονική έκθεση συμμετείχε η Ρόδος

Στην πρώτη διαδικτυακή-εικονική έκθεση συμμετείχε η Ρόδος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 530 ΦΟΡΕΣ

Στην πρώτη διαδικτυακή-εικονική έκθεση με τον τίτλο FVW Travel Talk Virtual Counter Days συμμετείχε μέσω του ΠΡΟΤΟΥΡ η Ρόδος και όπως διαπιστώθηκε υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από τους συμμετέχοντες για τον προορισμό μας.

Έναν απολογισμό της έκθεσης αυτής που έγινε μέσω διαδικτύου στο τέλος της περασμένης εβδομάδας και σημείωσε μεγάλη επιτυχία πραγματοποίησε χθες η κ. Άντα Καραγιάννη από την Praxis Plus τον αποκλειστικό συνεργάτη του FVW στην Ελλάδα, εκφράζοντας μάλιστα την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι από τη χώρα μας υπήρξαν δέκα συνολικά συμμετοχές μία εκ των οποίων ήταν αυτή της Ρόδου.

«Ο τουρισμός είναι ένα μεγάλο κομμάτι της οικονομίας και προσπαθεί να βρει τις λύσεις του ώστε να κρατηθεί και να προχωρήσει σε μία επανεκκίνηση όσο γίνεται πιο ομαλή το 2021 παρά τις δυσκολίες που παρουσιάζει και να συνεχίσει.

Αυτό σημαίνει αρχικά επιβίωση για όλους που εμπλέκονται. Κάθε χειμώνα αυτό που κάναμε οι άνθρωποι του τουρισμού, δηλαδή να επισκεπτόμαστε εκθέσεις τουρισμού ή να πηγαίνουμε σε δράσεις μάρκετινγκ, δεν μπορεί να γίνει σήμερα αλλά έχουν βρεθεί κάποιες λύσεις και η τεχνολογία μας οδήγησε να αξιοποιήσουμε πλατφόρμες και να προσεγγίσουμε το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε με έναν άλλο τρόπο.

Βέβαια η τεχνολογία δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη επαφή αλλά μπορεί να μας δώσει τρόπους να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας» δήλωσε η κ. Καραγιάννη κάνοντας γνωστό ότι στην έκθεση συμμετείχαν 160 εκθέτες, ενώ την... επισκέφθηκαν περίπου 2.500 τουριστικοί πράκτορες.

Μιλώντας ειδικά γι’ αυτούς τόνισε ότι είναι ένα μεγάλο κομμάτι του γερμανικού τουρισμού και μάλιστα υπάρχουν 10.000 τουριστικά γραφεία στη Γερμανία που είναι σε επικοινωνία με τον τελικό καταναλωτή άσχετα αν όλοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο. Τα γραφεία αυτά, όπως είπε, έχουν ρόλο υποστηρικτικό και συμβουλευτικό και ειδικά τώρα στην πανδημία έχουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο.

Αναφερόμενη διεξοδικά στη διοργάνωσή της είπε ότι η έκθεση είχε τεχνολογία αιχμής και πολύ ενδιαφέρουσες εφαρμογές και λύσεις για να φέρνει κοντά τους ανθρώπους και μάλιστα αντηλλάγησαν περίπου 260.000 μηνύματα.

«Αυτό έφερε τους ανθρώπους πολύ κοντά και ζητούσαν υλικό βίντεο φωτογραφίες και μπροσούρες γιατί και αυτοί δημιουργούν ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντος μέσω του οποίου επικοινωνούν με τους πελάτες τους και τους προορισμούς. Η επικοινωνία ήταν ζεστή και είπαν μεταξύ άλλων ότι μπορεί τα γραφεία τους να είναι κλειστά μέχρι τον Απρίλιο και έχουν αγωνία αλλά θέλουν να έχουν το υλικό γιατί επικοινωνούν διαδικτυακά με τους πελάτες τους.

Επίσης έγιναν πάρα πολλές επαγγελματικές σχέσεις. Η έκθεση έδωσε πολύ καλή ευκαιρία καθώς η έκθεση ΙΤΒ δεν θα γίνει αν και θα υπάρχουν συμμετοχές στην εικονική ΙΤΒ αλλά για πολλούς δεν είναι λύση. Το FVW είναι το μεγαλύτερο δίκτυο τουρισμού στη Γερμανία ένας οργανισμός 50 ετών πολύ αξιόπιστος ο οποίος κρατά πολύ κοντά του τους τουριστικούς πράκτορες παρακολουθεί τα νέα και μεταδίδει ειδήσεις», τόνισε επίσης η κ. Καραγιάννη.

Παράλληλα υπογράμμισε ότι ήταν τόσο μεγάλο το ενδιαφέρον που δόθηκε ημερομηνία για μία νέα έκθεση στις 29 και 30 Απριλίου, ενώ κάνοντας αναφορά στους συμμετέχοντες δήλωσε τα εξής:

«Έχοντας την ευθύνη της Ελλάδας είμαι πολύ χαρούμενη καθώς είχαμε δέκα συμμετοχές και πήραν μέρος προορισμοί όπως Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Ρόδος με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, Κεφαλονιά και μεγάλα ξενοδοχεία Aktis Hotels, Aldemar, Blue Lagoon, Irene Palace, Ledra Hotels, Mitsis Hotels. Μίλησα με όλους ήταν ευχαριστημένοι έκαναν πολλές και ζεστές επαφές και γυρίσαμε όλοι με το ηθικό ψηλά και με πολύ καλή διάθεση, πήραμε δυνάμεις για να παλέψουμε για την επανεκκίνηση της σεζόν».
Επίσης είπε ότι συμμετείχαν tour operators και πολλοί μακρινοί προορισμοί πέρα από την Ευρώπη.

Σε ερώτηση για το αν υπήρξε κάποιο συμπέρασμα για τον προορισμό μας σε σχέση με τη γερμανική αγορά απάντησε λέγοντας τα εξής: «Αν μιλήσουμε για την έκθεση σε σχέση με τη Ρόδο είχαμε μεγάλη ανταπόκριση έγιναν πολλές ερωτήσεις. Η Ρόδος είναι ένας κορυφαίος προορισμός για τη γερμανική αγορά. Ήταν πολύ θετικό που ήταν παρούσα και μπόρεσε να δώσει την επικοινωνία και να απαντήσει.

Ως επαγγελματίας ξενοδόχος βλέποντας την αλληλογραφία μας και την επικοινωνία μας με τις αγορές βλέπουμε ότι όλοι είναι ετοιμοπόλεμοι εδώ και μήνες και θέλουν πολύ να γίνει η επανεκκίνηση και να ξεκινήσουμε αλλά δεν είναι στο χέρι κανενός. Ενδιαφέρον υπάρχει ακόμα και από τις χώρες που έχουν δυσκολία αυτή τη στιγμή. Επίσης γνωρίζουν όλοι ότι η Ελλάδα τήρησε πολύ καλά τα πρωτόκολλα ασφαλείας και υγιεινής και υπάρχει ικανοποίηση από επισκέπτες και τουρ οπερέιτορς. Οπότε έχουμε καλά δεδομένα. Πρέπει όμως αρχικά να επιβιώσει όλο το σύστημα που σχετίζεται με αυτό το αντικείμενο».

Διαβάστε ακόμη

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού