Συμπλήρωσε ένα χρόνο στο «τιμόνι» του Εργατικού Κέντρου Ρόδου ο Παν. Εγγλέζος

Συμπλήρωσε ένα χρόνο στο «τιμόνι» του Εργατικού Κέντρου Ρόδου ο Παν. Εγγλέζος

Συμπλήρωσε ένα χρόνο στο «τιμόνι» του Εργατικού Κέντρου Ρόδου ο Παν. Εγγλέζος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 95 ΦΟΡΕΣ

Το δικό του «ευχαριστώ», στους φίλους, τους συνεργάτες και τα στελέχη εκείνα που δίνουν καθημερινή μάχη για τα προβλήματα των εργαζομένων στον τόπο μας, είπε με ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο διαδίκτυο, ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου της Ρόδου κος Παναγιώτης Εγγλέζος, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους στη θέση αυτή.

Στη δήλωσή του, επισημαίνει ότι ήταν ένας χρόνος εξαιρετικά δύσκολος, όχι μόνο για τους εργαζομένους και τους ανέργους αλλά για ολόκληρη την κοινωνία που δοκιμάστηκε και δοκιμάζεται επίσης σκληρά.

«Μακάρι να νομοθετούσαμε εμείς και τα πάντα θα ήταν αλλιώς» συνηθίζει να λέει ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου βλέποντας καθημερινά όσα γίνονται και δεν γίνονται στον τόπο μας.

Η μόνη υπόσχεση που έδωσε πάντως ήταν ότι ούτε ο ίδιος αλλά ούτε και κανείς από τους συνεργάτες του θα σταματήσουν να διεκδικούν με αγώνες, όλα όσα έχουν στερηθεί ή στερούνται σήμερα οι εργαζόμενοι.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου