Γιώργος Χατζημάρκος : "Νησιωτική πολιτική στην πράξη, σημαίνει συνδέσεις που δεν είναι τίποτα άλλο από τις θαλάσσιες λεωφόρους των νησιωτών''

Γιώργος Χατζημάρκος :  "Νησιωτική πολιτική στην πράξη, σημαίνει συνδέσεις που δεν είναι τίποτα άλλο από τις θαλάσσιες λεωφόρους των νησιωτών''

Γιώργος Χατζημάρκος : "Νησιωτική πολιτική στην πράξη, σημαίνει συνδέσεις που δεν είναι τίποτα άλλο από τις θαλάσσιες λεωφόρους των νησιωτών''

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 190 ΦΟΡΕΣ

Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), που πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη, συμμετείχε ως εκπρόσωπος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος.

Στη σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ανέφερονται τα εξής:

Η συνεδρίαση έγινε χθες το πρωί και είχε ως μοναδικό θέμα συζήτησης την προκήρυξη προκήρυξη 6 νέων γραμμών που θα χρηματοδοτηθούν ως γραμμές δημοσίου συμφέροντος και την επαναπροκήρυξη 2 παλαιών γραμμών που λήγουν την προσεχή περίοδο.

Από τις 6 νέες γραμμές, σε όλη την χώρα, που θα χρηματοδοτηθούν ως γραμμές δημοσίου συμφέροντος, οι 5 αφορούν συνδέσεις της Δωδεκανήσου.

Οι 5 νέες γραμμές είναι:

  • Ρόδος-Χάλκη-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία, 3 φορές την εβδομάδα, από 19/04/2021 έως 03/10/2021 και συνολικά 72 δρομολόγια.
  • Σύμη-Ρόδος, καθημερινό δρομολόγιο από 03/05/2021 έως 03/10/2021 (το πλοίο θα παραμένει το βράδυ στη Σύμη και συνολικά 154 δρομολόγια.
  • (Σκάλα Καμείρου)- Χάλκη- Τήλος (Μισθούμενο Τμήμα το Χάλκη-Τήλος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021 και συνολικά 60 δρομολόγια.
  • Κως-Αστυπάλαια, 2 φορές την εβδομάδα από τις 17/05/2021 έως τις 03/10/2021 και συνολικά 40 δρομολόγια.
  • Πάτμος-Φούρνοι-Ικαρία (Άγιος Κήρυκος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021 και συνολικά 60 δρομολόγια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πολύ ενισχυμένη χρηματοδότηση που εξασφάλισε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τα δύο τελευταία χρόνια (από 90,7 εκ. ευρώ το 2019, 130 το 2020 και 138 το 2021), επέτρεψε την αύξηση των άγονων γραμμών κατά 26 (18 το 2020 και 6 το 2021).

Η αύξηση της χρηματοδότησης και η προσθήκη μεγάλου αριθμού άγονων γραμμών, σε συνδυασμό με τη θέσπιση ποιοτικότερων κριτηρίων και ρήτρας «πλοίου αντικατάστασης», έχει διασφαλίσει την ποιοτική βελτίωση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου, αλλά και τη σύνδεση πολλών νησιών μεταξύ τους, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση, τη διακίνηση αγαθών, την επικοινωνία χιλιάδων νησιωτών, ενώ παράλληλα ενισχύουν τον τουρισμό και το εμπόριο.

Ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος δήλωσε σχετικά: "Η νησιωτική πολιτική στην πράξη σημαίνει συνδέσεις, που δεν είναι τίποτα άλλο από τις θαλάσσιες λεωφόρους των νησιωτών. Η αύξηση της σχετικής χρηματοδότησης που εξασφάλισε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, μετουσιώνεται σε λύσεις αναγκαίες. Θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη και την Γενική Γραμματέα Νησιωτικής Πολιτικής Χριστιάνα Καλογήρου για την εξαιρετική πρόοδο που έχουν πετύχει στην κάλυψη, την συχνότητα και την ποιότητα των θαλασσίων συνδέσεων των νησιών μας. Αυτό το έργο, εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης της σύγχρονης ιστορίας μας, αποδεικνύει ότι πάντα υπάρχουν λύσεις. Και η πολιτική αποκτά νόημα και περιεχόμενο όταν έρχεται ως απάντηση σε πάγια προβλήματα. Η νησιωτική Ελλάδα έχει ανάγκη αυτήν ακριβώς την πολιτική, που διεξάγεται με καθαρό μυαλό, αναγνώριση και αγάπη''

Διαβάστε ακόμη

Επτά πλωτά ραντάρ «κλειδώνουν» το Αιγαίο

Εκδήλωση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις Ευρωεκλογές με Κ. Αρβανίτη, Ζ. Τσιριγώτη, Κ. Γιαννακά

Συνέδριο με θέμα «Ο ρόλος της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος στην περιφέρεια»

Γ. Χατζημάρκος: «Αυτοί οι «ευαίσθητοι» δεν είναι φίλοι του περιβάλλοντος. Φίλοι του... μαζούτ είναι.»

Λήγει η προθεσμία για τις εγκαταστάσεις αδέσποτων ζώων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η άσκηση «Δια Πυρός 2024» στη Ρόδο

Ριζικές παρεμβάσεις για το κέντρο υπόσχεται ο δήμαρχος

Ανοικτός για το κοινό ο ξενώνας της Αγίας Αικατερίνης στη Μεσαιωνική Πόλη