Διεθνής διάκριση για το τεχνικό γραφείο GK Skiadopoulos

Διεθνής διάκριση για το τεχνικό γραφείο GK Skiadopoulos

Διεθνής διάκριση για το τεχνικό γραφείο GK Skiadopoulos

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2839 ΦΟΡΕΣ

Απέσπασε 3 βραβεία αρχιτεκτονικής και διακόσμησης για έργα στη Ρόδο

Δύο βραβεία εσωτερικής Αρχιτεκτονικής και 1 Αρχιτεκτονικής τοπίου, απέσπασε το τεχνικό γραφείο GK SKIADOPOULOS. Πρόκειται για:

• το “Μr. Barberos”, το νέο μπαρμπέρικο στο κέντρο της Ρόδου επί της 28ης Οκτωβρίου (βραβείο διακόσμησης), ιδιοκτησίας Θεοδόση Ροδίτη και Κατερίνας Δρούγκα,
• τo “Elpida Beach Studios” στο Φαληράκι (βραβείο διακόσμησης), ιδιοκτησίας Κωνσταντίνας και Δέσποινας Σωτήρογλου,
• τη διαμόρφωση της αυλής και του υπαίθριου μπαρ της “Manolis Taverna” στο Φαληράκι (βραβείο αρχιτεκτονικής τοπίου), ιδιοκτησίας Ηλία, Λάζαρου και Δημήτρη Παπανικολάου.

Ο Διαγωνισμός BIGSEE περιλαμβάνει 7 κατηγορίες βραβείων, μεταξύ των οποίων είναι η Αρχιτεκτονική, η Διακόσμηση, η Μόδα και ο Τουρισμός. Συμμετέχουν 21 χώρες, μεταξύ των οποίων είναι η Ιταλία, η Αυστρία, το Ισραήλ, η Κύπρος, η Τουρκία, η Κροατία, η Τσεχία, κ.α.

Αναφορικά με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού προηγούμενων ετών, στην εθνική γεωγραφική κατάταξη του 2020, το μεγαλύτερο ποσοστό διακρίσεων και βραβείων κατέχουν η Ιταλία με ποσοστό 28,49%, η Αυστρία με ποσοστό 12,8%, η Τουρκία με ποσοστό 11,74% και η Τσεχία με ποσοστό 7,02%. Ακολουθούν άλλες χώρες, ενώ η Ελλάδα κατέχει ποσοστό μόλις 4,248%.

Σε κάθε περίπτωση, τα 3 βραβεία που ήδη απέσπασε η χώρα μας μέσω των έργων στη Ρόδο, θα συμβάλλουν στην ευνοϊκότερη κατάταξή της.
Βάσει στατιστικών στοιχείων του 2020 (1 Ιανουαρίου) αναφορικά με τον πληθυσμό των 3 χωρών που βρίσκονται στην υψηλότερη κατάταξη, η Τουρκία και η Ιταλία έχουν πληθυσμό 83,154,997 και 60,244,639 κατοίκους αντίστοιχα, ενώ η Αυστρία 8,901,064.

Αναφορικά με το κατα κεφαλήν εισόδημα, η Αυστρία έχει GDP 38,170 ευρώ, η Ιταλία 26,920 ευρώ, ενώ η Τουρκία 11,500 ευρώ. Η Ελλάδα το 2020 είχε πληθυσμό 10,709,739 κατοίκους, ενώ το κατά κεφαλήν εισόδημά της ήταν 17,740 ευρώ.

“MR BARBEROS” - βραβείο Διακόσμησης
Το “Μr Barberos” είναι ένα μπαρμπέρικο το οποίο σχεδιάστηκε, διαμορφώθηκε και λειτούργησε στα τέλη του 2020 στο νησί της Ρόδου. Το κεντρικό concept, η πρωτοτυπία του συγκεκριμένου σχεδιαστικού εγχειρήματος και οι λόγοι που το καθιστούν ελκυστικό προς τους επισκέπτες του, βασίστηκαν στον συσχετισμό και τον διάλογο μεταξύ των παρακάτω στοιχείων:
• Σχεδιαστικές αναφορές και χρήση υλικών εμπνευσμένα από παραδοσιακά -vintage μπαρμπέρικα,
• Σχεδιαστικές αναφορές στην καμάρα της Δωδεκανήσιας Αρχιτεκτονικής,
• Η μεταφορά των παραπάνω δύο στοιχείων στη σημερινή εποχή με ένα σύγχρονο λεξιλόγιο.

Πιο συγκεκριμένα, η χρήση κλασικών και διαχρονικών υλικών πραγματοποιείται ιδιαίτερα έντεχνα: Το ξύλο σε διάφορες παραλλαγές, τόσο χρωματικές, όσο και υφών, διαμορφώνεται - υλοποιείται και συντίθεται με ποικίλους τρόπους: Άλλοτε σαν ψαροκόκαλο που «αναρριχάται» και επενδύει τους κύριους πλευρικούς τοίχους, άλλοτε ως γραμμική επαναλαμβανόμενη λεπτή και πυκνή μορφή, σμιλεμένο σε αυστηρές συμμετρικές ταμπλαδωτές γεωμετρίες και άλλοτε τοποθετημένο στο πάτωμα, πλαισιώνει ουσιαστικά το κέλυφος του συνόλου του δομημένου χώρου, προσδίδει την επιθυμητή «ζεστασιά» και οικειότητα, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην παραπομπή σε παραδοσιακά μπαρμπέρικα.

Το δίχρωμο τούβλο τοποθετημένο στο βάθος του χώρου, συνδιαλέγεται με το ταμπλαδωτό λακαριστό ξύλο, προσδίδοντας μία περισσότερο άγρια και ωμή αίσθηση, τοποθετημένο αυτούσιο και «γυμνό» ως υλικό, αποτελεί το ιδανικό φόντο για να τοποθετηθούν έμπροσθεν οι φιγούρες από γνωστούς “gangster”».

“ELPIDA BEACH STUDIOS & APARTMENTS” - βραβείο Διακόσμησης
Στόχος ήταν η αναμόρφωση πρότυπων δωματίων «πιλότων», με τέτοιον τρόπο ώστε να διατηρούν κοινές σχεδιαστικές αναφορές μεταξύ τους. Το κεντρικό concept βασίστηκε στον διάλογο μεταξύ των παρακάτω στοιχείων:
• Δημιουργία ευέλικτων κατασκευών με επιλογή πρωτότυπων υλικών,
• Συνδυασμός γήινων αποχρώσεων και υφών με το μπλε χρώμα του ουρανού και της θάλασσας,
• Δημιουργία μίας άνετης και ευχάριστης ατμόσφαιρας για τον επισκέπτη,
• Η έμφαση στον τεχνητό φωτισμό.

Οι κατασκευές διαμορφώνονται από τις απλές και «καθαρές» ορθοκανονικές γύψινες κατασκευές που σχεδιάστηκαν λεπτομερώς. Τα υλικά που επιλέχθησαν αποτελούνται από πλακίδια απομίμησης ξύλου, «κούφια» γεωμετρικά πάνελ από ζαχαροκάλαμο σε κυματοειδείς μορφές και ακρυλικά γυαλιστερά πάνελ.

Ο τεχνητός φωτισμός διαδραματίζει έναν ιδιαίτερα ουσιαστικό ρόλο. Οι κρυφές led-ταινίες, τοποθετημένες σε γύψινες εσοχές προκειμένου να μην είναι άμεσα ορατές, ακολουθούν την κάθε μία από τις εύστοχα επιλεγμένες γεωμετρίες, όπως για παράδειγμα τις ορθοκανονικές επιτοίχιες κατασκευές και τις αντίστοιχες καμπυλόμορφες στην άνοψη των δωματίων. Φωτογράφιση: “V. Hatzikelis Photography & Videography”

“MANOLIS TAVERNA” - βραβείο Αρχιτεκτονικής τοπίου
Πρόκειται για τον σχεδιασμό του υπαίθριου μπαρ και τη διαμόρφωση της αυλής του γνωστού εστιατορείου στο Φαληράκι. Η επιτυχία του συγκεκριμένου έργου οφείλεται στην αγάπη και το μεράκι με το οποίο σχεδιάστηκε, ενώ η κύρια έμπνευσή προκειμένου να δημιουργηθεί μία ξεχωριστή ατμόσφαιρα για τον επισκέπτη, βασίστηκε στα παρακάτω στοιχεία:
• Η μοναδική μεσογειακή ελληνική εξοχή,
• Η παραδοσικαή νησιώτικη αρχιτεκτονική,
• Η ντόπια παράδοση και κουλτούρα,
• Η πολύχρονη οικογενειακή εμπειρία των ιδιοκτητών.
Φωτογράφιση: George Pagonakis Photography and Kyriakos Sarikas.

Ερωτηθείς ο αρχιτέκτονας Γιώργος Σκιαδόπουλος, συνιδρυτής του γραφείου GK SKIADOPOULOS, για το πού αποδίδεται η συγκεκριμένη επιτυχία, την αιτιολόγησε με δύο τρόπους:

«Ο πρώτος παράγοντας που οδήγησε στη διάκριση του γραφείου μας είναι το γεγονός ότι η διακόσμηση και η Αρχιτεκτονική τοπίου αποτελούν εξειδικεύσεις μας. Οι μεταπτυχιακές σπουδές που κατέχω από το Μιλάνο, κατόπιν των σπουδών μου στην Αρχιτεκτονική στην Ελλάδα, ήταν εξειδικευμένες στο Interior Design. Κατ’ επέκτασιν, στόχος των μελετών μας δεν είναι απλώς η δημιουργία αισθητικά άρτιων χώρων, αλλά η στρατηγική διαμόρφωση πετυχημένων business plan που θα αποδώσουν επιχειρηματικά στους πελάτες μας.

Ο δεύτερος λόγος είναι οι σχέσεις που δημιουργούνται με τους ιδιοκτήτες. Δεν αναλαμβάνουμε ένα project αν δεν έχουμε πιστέψει εκ των προτέρων εμείς οι ίδιοι σε αυτό, καθώς και στους ανθρώπους που μας εμπιστεύτηκαν. Την επιτυχία των πελατών μας την αισθανόμαστε και ως δικιά μας επιτυχία και αυτό μας δίνει μία ιδιαίτερη ώθηση».

Τέλος, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ Σκιαδόπουλος, «στόχος μας είναι κάθε νέο έργο μας να είναι καλύτερο από το προηγούμενο. Ως γραφείο επιθυμούμε να χτίσουμε μία διεθνή καριέρα με έδρα τη Ρόδο. Είναι μεγάλη μας χαρά όταν -μέσα σε ένα παγκοσμίως ανταγωνιστικό περιβάλλον- έργα στο νησί μας διακρίνονται διεθνώς ανάμεσα σε άλλα σε διάφορες χώρες του εξωτερικού, διότι εν τέλει αυτή η επιτυχία αποτελεί μοναδική διαφήμιση για τη Ρόδο μας».

Διαβάστε ακόμη

Πασχαλινές διακοπές στο πολυτελές Princess Andriana Resort & Spa

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Καθαριστής αέρα – Ιονιστής – Αφυγραντήρας: Τελικά πόσο διαφέρουν και ποιον να διαλέξω;

Κορυφαίο Περιφερειακό Agency η ροδίτικη Three Sixty Marketing στα φετινά Indie Awards

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Πολλαπλά είναι πλέον τα βραβεία για τους Κουλουράδες Ιαλυσού!

Tο Νέο Φυλλάδιο των Super Market Παναγιωτάς έφθασε και μαζί του φέρνει τις πιο ανοιξιάτικες προσφορές!

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το “Roadshow 2024”