Ο ΠΡΟΤΟΥΡ, η διαφορά στη διαφήμιση σε CNN και BBC και το πενταψήφιο ποσό σε πρακτορείο ρωσικών συμφερόντων

Ο ΠΡΟΤΟΥΡ, η διαφορά στη διαφήμιση σε CNN και BBC και το πενταψήφιο ποσό σε πρακτορείο ρωσικών συμφερόντων

Ο ΠΡΟΤΟΥΡ, η διαφορά στη διαφήμιση σε CNN και BBC και το πενταψήφιο ποσό σε πρακτορείο ρωσικών συμφερόντων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 609 ΦΟΡΕΣ

Η προσπάθεια προβολής ενός προορισμού δεν έχει τίποτα το μεμπτό από έναν οργανισμό που έχει και αυτό τον σκοπό, ειδικά την περίοδο που όλοι διανύουμε.

Η προβολή μπορεί να έχει πολλές μορφές και η επιτυχία της κρίνεται εκ του αποτελέσματος, δηλαδή μια διαφήμιση στο CNN για τον προορισμό της Ρόδου δεν θα είχε τα ίδια αποτελέσματα όπως μια στο BBC.

Και αυτό γιατί οι Αμερικανοί τουρίστες που έρχονται στη Ρόδο είναι ελάχιστοι και η πρόσβαση στο νησί μας για αυτούς δύσκολη. Η προβολή, λοιπόν, πρέπει να είναι στοχευμένη, μετρήσιμη και να έχει και μια προοπτική.

Ο ΠΡΟΤΟΥΡ με την πρώτη χρηματοδότηση που πήρε, παρ’ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη διαφορετικής προβολής, αποφάσισε ένα κομμάτι από αυτήν να διατεθεί απευθείας σε τουρ οπερέιτορς χωρίς να θέσει κάποια κριτήρια αξιολόγησης αυτών και χωρίς να ρωτήσει καν τη γνώμη της Ένωσης Πρακτόρων που τους γνωρίζει καλύτερα από όλους.

Δύο από αυτούς είναι, απ’ ό,τι λέγεται, ρωσικών συμφερόντων και το παράδοξο είναι ότι ένας από αυτούς παίρνει πενταπλάσιο ποσό από τον άλλον. Μάλιστα, αυτός στη Ρόδο φέρνει τους λιγότερους τουρίστες από τη ρωσική αγορά. Επίσης, οι υπόλοιποι τέσσερις αντιπροσωπεύονται από συγκεκριμένο τουριστικό γραφείο της Ρόδου που έχει «δεσμούς» με παράγοντα του δήμου.

Οι πληρωμές σε τουρ οπερέιτορς πρέπει να πούμε ότι «μοιάζουν» με τις απευθείας αναθέσεις αυτής της περιόδου, αλλά βέβαια δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το παιχνίδι εδώ εγείρει πολλά ερωτήματα.
Καλό θα ήταν να δημοσιοποιηθούν τα ποσά και οι ευνοηθέντες.

Διαβάστε ακόμη

Στις 27 Μαΐου υπογράφεται η σύμβαση για τη δημιουργία του Ταμείου Απανθρακοποίησης των νησιών

Γ. Γεραπετρίτης για θαλάσσια πάρκα: «Θα γίνουν, δεν πρόκειται να υπαναχωρήσουμε»

Der Westen: Το νέο περιζήτητο νησί στην Ελλάδα ονομάζεται Κάρπαθος

ΠΟΕΕΤ: Να αποσυρθεί η πλατφόρμα JOBmatch

Προεκλογικό σποτ Νέας Δημοκρατίας: Στις 9 Ιουνίου κάνουμε μαζί ένα βήμα μπροστά

Από καναπέδες μέχρι πολυθρόνες μάζεψε από πάρκο της Ρόδου η Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου

Στις 24 Μαΐου η συζήτηση στη Βουλή για την ακρίβεια

Ο Νικ. Ζαβόλας διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών της «Κολοσσός 2047»