Τουρισμός: Γαστρονομία και ευεξία είναι τα δύο «προϊόντα» που προωθεί η Ελλάδα

Τουρισμός: Γαστρονομία και ευεξία  είναι τα δύο «προϊόντα» που προωθεί η Ελλάδα

Τουρισμός: Γαστρονομία και ευεξία είναι τα δύο «προϊόντα» που προωθεί η Ελλάδα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 262 ΦΟΡΕΣ

Στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την επόμενη τριετία, αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σε συνέντευξή του στο Κανάλι της Βουλής. Όπως τόνισε, το υφιστάμενο πρότυπο του ελληνικού τουρισμού, που παραδοσιακά βασιζόταν κυρίως στο μοντέλο «Ήλιος και Θάλασσα», παραμένει ο πυρήνας αλλά εμπλουτίζεται με νέες μορφές τουρισμού εμπειρίας.

Προτεραιότητες φέτος για τον ΕΟΤ, είναι η ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας, του θαλάσσιου τουρισμού, των υπαίθριων δραστηριοτήτων και του τουρισμού ευεξίας.

Ο κ. Φραγκάκης επεσήμανε ότι στόχος παραμένει η περαιτέρω ενδυνάμωση, σε διεθνές επίπεδο, του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, καθώς και η επέκταση της τουριστικής περιόδου, σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες. Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ αναφέρθηκε στις πρωτοφανείς συνθήκες του τελευταίου χρόνου, με την πανδημία να έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά στον τουρισμό διεθνώς, με απώλειες της τάξεως του 86% για τον διεθνή τουριστικό κλάδο και περίπου 80% για την Ελλάδα το 2020. Παρ’όλες τις δυσκολίες όμως, ο τουρισμός πέρυσι κατάφερε να διασώσει το 20% των εσόδων του 2019 και να φέρει στη χώρα έσοδα 4,2 δισ.

Όπως υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης: «Η μετά πανδημία εποχή θα είναι πολύ διαφορετική. Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύει κάποιος. Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιλογή ενός προορισμού και εμείς προετοιμαζόμαστε για αυτή τη νέα συνθήκη.

Εδώ και μήνες είμαστε σε μία διαπραγμάτευση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators του εξωτερικού για συμφωνίες συνδιαφήμισης, προώθησης δηλαδή της χώρας, σε συνεργασία με μεγάλους παίκτες του τουρισμού. Έχουμε έναν προϋπολογισμό που μπορεί να ξεπεράσει φέτος τα 9 εκατ. ευρώ για συνδιαφήμιση και όλα τα μηνύματα σε διεθνές επίπεδο μας κάνουν να αισιοδοξούμε, καθώς διαφαίνεται υψηλή ζήτηση για τη χώρα μας.

Η Ελλάδα βρίσκεται στις τρεις πρώτες χώρες της Ευρώπης σε ζήτηση για διακοπές το καλοκαίρι. Όσο προχωράει ο εμβολιασμός, η αγορά θα ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο. Ο Ελληνικός τουρισμός και φέτος μπορεί να πρωταγωνιστήσει».

Διαβάστε ακόμη

Θετικά τα μηνύματα στον τουρισμό της χώρας μας και τον Οκτώβριο

Ρεκόρ καταλυμάτων και κλινών στη βραχυχρόνια μίσθωση το 2025

Airbnb | Στα ύψη η ζήτηση για πολυτελή ακίνητα τον Ιούλιο

Οι Times αποθεώνουν την Αστυπάλαια - Η "πεταλούδα του Αιγαίου" με τα διάφανα νερά & τις πρωτότυπες γαστρονομικές απολαύσεις

Οι Ιταλοί ζήλεψαν τους Έλληνες - Έως 90 ευρώ για μια ξαπλώστρα σε παραλία

Διακοπές με το… σταγονόμετρο: 1 στους 4 Έλληνες μένει σπίτι λόγω κόστους

Τουρισμός αλά... έξτρα χρέωση – Τι μας διδάσκει το περιστατικό στην Πάρο

«Άλμα» στις δηλωθείσες υπερωρίες και τον Μάιο