Γρηγόρης Τάσιος: Το ξενοδοχείο δεν είναι περίπτερο, για να είναι πάντα ανοιχτό

Γρηγόρης Τάσιος: Το ξενοδοχείο δεν είναι περίπτερο, για να είναι πάντα ανοιχτό

Γρηγόρης Τάσιος: Το ξενοδοχείο δεν είναι περίπτερο, για να είναι πάντα ανοιχτό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 446 ΦΟΡΕΣ

Για ένα δεύτερο δύσκολο καλοκαίρι με τη φιλοξενία εξουθενωμένη από τα αποτελέσματα του 2020 μιλά ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) κ. Γρηγόρης Τάσιος, στη συνέντευξή του στο bankingnews.gr και τονίζει ότι η στήριξη που έλαβαν από όλες τις δράσεις και τα χρηματοδοτικά εργαλεία κάλυψε λίγο παραπάνω από το 30% των αναγκών τους.

Ζητά να ληφθούν εγκαίρως εμπροσθοβαρή μέτρα σε όλη τη διάρκεια του 2021, ώστε να υπάρχει η αναγκαία ρευστότητα για να καταφέρουν οι επιχειρήσεις να επιβιώσουν.

Αναφέρεται συγκεκριμένα σε επιδότηση δαπανών για την επανεκκίνηση της δραστηριότητας, επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών και τόκων των δανείων και σε συνεννόηση με τις Τράπεζες να υπάρξει αναστολή καταβολής των χρεολυσίων για τα ενήμερα δάνεια, με παράλληλη επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του κεφαλαίου.

Ως προς τους εμβολιασμούς, μεταξύ άλλων, ο κ.Τάσιος λέει:

Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να εμβολιαστούμε όλοι οι Έλληνες, πόσο μάλλον οι εμπλεκόμενοι στον τουρισμό μας που έχουμε και την ευθύνη να υποδεχόμαστε τουρίστες από όλο τον κόσμο και πρέπει να αισθανόμαστε όλοι ασφαλείς. Δεν αρκεί μόνο να λέμε ότι θέλουμε την Ελλάδα «πράσινη», πρέπει και εμείς να στείλουμε το μήνυμα ότι η διαμονή και οι κρατήσεις μας έχουν «πράσινο» χρώμα.

Ως προς το άνοιγμα του τουρισμού στις 15 Μαΐου και των ξενοδοχείων ο πρόεδρος της ΠΟΞ λέει:

Το ξενοδοχείο δεν είναι περίπτερο για να είναι πάντα ανοιχτό. Είναι ανοιχτό όταν έχει λόγο να είναι, δηλαδή όταν έχει επαρκείς κρατήσεις από πελάτες. Συνεπώς είναι πρόωρο το να κάνουμε οποιαδήποτε πρόβλεψη, είτε για το πόσα ξενοδοχεία θα καταφέρουν να ανοίξουν τελικά είτε για το ύψος των εσόδων στα ταμεία μας. Είναι ζητήματα που θα απαντηθούν μέσα στην εξέλιξη της σεζόν.

Μπορεί στις 15 Μαΐου να ακουστεί επίσημα ο ήχος της εκκίνησης αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα πρόκειται για «κατοστάρι».

Δεν είναι αγώνας ταχύτητας, είναι αγώνας αντοχής, προκειμένου η ζήτηση που πράγματι υπάρχει για την Ελλάδα να μεταφραστεί σε κρατήσεις, έστω και της τελευταίας στιγμής.

Αυτό θα είμαστε σε θέση να το δούμε από τα μέσα Ιουνίου και μετά, με την προϋπόθεση πάντα πως τα επιδημιολογικά δεδομένα θα είναι με το μέρος μας.

Πράσινο φως για τον τουρισμό προϋποθέτει πράσινο χρώμα της Ελλάδας στον επιδημιολογικό χάρτη.
Αλλιώς όλα θα μείνουν σαν σχέδια επί χάρτου.

Το χρώμα είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά και για τον αριθμό των ξενοδοχείων που θα λειτουργήσουν και για τον τζίρο που θα κάνουν.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων