Νέα γεννήτρια παραγωγής ιατρικού οξυγόνου στο νοσοκομείο Καλύμνου

Νέα γεννήτρια παραγωγής ιατρικού οξυγόνου στο νοσοκομείο Καλύμνου

Νέα γεννήτρια παραγωγής ιατρικού οξυγόνου στο νοσοκομείο Καλύμνου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 430 ΦΟΡΕΣ

Από τον Διοικητή του ΓΝ-ΚΥ Καλύμνου «ΤΟ ΒΟΥΒΑΛΕΙΟ» Βασίλη Στασινόπουλο με έγγραφό του, γίνεται γνωστό ότι ολοκληρώθηκε, έπειτα από συντονισμένες ενέργειες της Διοίκησης και της Τεχνικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου με τη συνδρομή της 2ης ΥΠΕ και του Υπουργείου Υγείας, η εγκατάσταση νέου συστήματος παραγωγής ιατρικού οξυγόνου που θα καλύπτει τις αυξημένες ανάγκες της νοσηλευτικής μονάδας.

Το νέο αυτό σύστημα παραγωγής ιατρικού οξυγόνου θα επικουρείται από την υφιστάμενη γεννήτρια, ενώ θα έχει τη δυνατότητα πλήρωσης των φιαλών (οξυγόνου) που διαθέτει το Νοσοκομείο.

Με τον τρόπο αυτό επιλύεται σε σημαντικό βαθμό ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα του Νοσοκομείου αφού εξασφαλίζεται η αυτάρκεια σε ιατρικό οξυγόνο τόσο του θαλάμου υπερβαρικής ιατρικής όσο και των υπόλοιπων δομών αυτού ανεξαρτήτως δυσμενών καιρικών ή επιδημιολογικών συνθηκών.

Διαβάστε ακόμη

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Aνάπλαση τεσσάρων περιοχών στην Κάλυμνο | Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2021-2027»Φωτό: Δήμος Καλύμνου

Καλλιόπη Κουτούζη, αντιδήμαρχος Καλύμνου: Αισιοδοξία για το καλοκαίρι και «απολογισμός τον Νοέμβρη»

Την Κάλυμνο θα επισκεφτεί ο Καλυμνιακής καταγωγής βουλευτής των ΗΠΑ Γκας Μπιλιράκης

Αντώνης Γιαννικουρής, γεν. γραμματέας ΤΕΕ:…«Η παραχώρηση του “Στρατώνα Καραμπινιέρων” στην Κάλυμνο, είναι μια ιστορική στιγμή για το ΤΕΕ και τα Δωδεκάνησα»

Μεγάλη παρέμβαση στην καρδιά της Πόθιας – Χρηματοδότηση άνω του 1 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση ιστορικών περιοχών

Εγκρίθηκε το έργο αντικατάστασης αμιαντοτσιμεντοσωλήνων στο δίκτυο ύδρευσης της Καλύμνου