Πρόεδρος Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου: Έχουμε όλοι ευθύνη

Πρόεδρος Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου: Έχουμε όλοι ευθύνη

Πρόεδρος Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου: Έχουμε όλοι ευθύνη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1258 ΦΟΡΕΣ

Απαισιόδοξος για τη συνέχεια της τουριστικής σεζόν με βάση τα κρούσματα που εντοπίζονται στη Ρόδο καθημερινά, εμφανίστηκε χθες μιλώντας στην ΕΡΤ Νοτίου Αιγαίου ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου Χρήστος Μιχαλάκης, καθώς, όπως είπε, μέχρι τώρα δεν υπάρχουν ακυρώσεις κρατήσεων, αλλά δεν γίνονται και νέες.

«Είναι η ώρα που έχουμε όλοι ευθύνη» είπε αναφερόμενος σε ολιγωρίες των αρμόδιων αρχών και υπηρεσιών, αλλά και στη μη τήρηση των μέτρων από την πλευρά των πολιτών.

«Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι το 95% του εισοδήματος στο νησί είναι ο τουρισμός» είπε χαρακτηριστικά και προέβλεψε ότι την Πέμπτη ο ECDC θα προβεί σε ανακοινώσεις σχετικά με την επιδημιολογική κατάσταση που δεν θα είναι καθόλου θετικές.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου