Αν αρχίσουν οι... δια ζώσης συνεδριάσεις σε Περιφερειακό και Δημοτικό Συμβούλιο τι έχει να γίνει;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 610 ΦΟΡΕΣ
• Αν τυχόν και ξεκινήσουν οι διά ζώσης συνεδριάσεις στο περιφερειακό και το δημοτικό μας συμβούλιο ένα είναι βέβαιο: ότι θα σπάσουν ρεκόρ αναγνωσιμότητας, τηλεθέασης και ακροαματικότητας.
• Όλα όσα δεν είχαν πει και δεν είχαν φωνάξει οι εκπρόσωποί μας, σχεδόν ενάμιση χρόνο από τότε που έχουν να τα πουν από κοντά, αναμένεται να τα πουν μαζεμένα!
• Διότι ως γνωστόν, οι εκπρόσωποί μας, εδώ και πολλές δεκαετίες, μπορούν να... κουβεντιάζουν με επιχειρήματα, θέσεις και νηφαλιότητα και όχι με κραυγές, αφορισμούς και εντάσεις.
• Να, μια ματιά να ρίξει κανείς στις ανακοινώσεις των τελευταίων ημερών και στον δήμο Ρόδου και στην περιφέρεια θα καταλάβει και θα «συμφωνήσει» με όλα τα παραπάνω.
• Ολοένα και πιο έντονα μάς έρχεται στον νου το τραγούδι του Ξυλούρη τούτες τις μέρες: «Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί.... κι εμείς κοιτούσαμε». Ή κατά... παράφραση του ποιητή, κι εμείς σκοτωνόμασταν...!
Ο (πολύ) κακός

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News