Συνεχίζεται η διαφημιστική καμπάνια των νησιών μας από την Περιφέρεια

Συνεχίζεται η διαφημιστική καμπάνια των νησιών μας από την Περιφέρεια

Συνεχίζεται η διαφημιστική καμπάνια των νησιών μας από την Περιφέρεια

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 292 ΦΟΡΕΣ

Συνεχίζεται η προβολή των νησιών της Δωδεκανήσου στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας που υλοποιεί η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.

Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος η εταιρεία GLOBAL MEDIA ΙKE, αναλαμβάνει την υλοποίηση καμπάνιας διαφημιστικής προβολής των νησιών της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου, μέσω προγραμματικής διαφήμισης στο διαδίκτυο (online programmatic advertising), η οποία θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας Sojern.

Οι αγορές ενδιαφέροντος είναι η Μεγάλη Βρετανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Πολωνία, η Τσεχία και η Σουηδία. Η καμπάνια θα υλοποιηθεί με τη χρήση δύο banners: ένα για τη Ρόδο και ένα για την Κω διαφόρων μεγεθών, καθώς και video spot 30’’ που προβάλει συνολικά τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Οι διαφημίσεις της Ρόδου και της Κω καθώς και το video θα εμφανίζονται (στόχευση – targeting) όταν γίνονται αναζητήσεις για λέξεις – κλειδιά (keyword targeting) του συνόλου των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, δηλαδή Andros, Kalymnos, Karpathos, keakythnos, Milos, Mykonos, Naxos, paros, Rhodes, Syros, Thira (Santorini) Tinos, Astypalaia, Kastellorizo (Megisti) Kos Leros, Nisyros, Patmos, Rhodos, Symi, Tilos, και οποιοδήποτε άλλο νησί της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Ο συνολικός αριθμός εμφανίσεων (impressions) των banners και του video spot ανέρχεται συνολικά σε τουλάχιστον 3.000.000 (τρία εκατομμύρια εμφανίσεις).

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει την τροποποίηση της υλοποίησης της καμπάνιας σε μία χώρα στην περίπτωση που κατά τη διάρκεια της υλοποίησης προκύψουν περιορισμοί στον εξερχόμενο τουρισμό της συγκεκριμένης χώρας ως αποτέλεσμα ταξιδιωτικών περιορισμών λόγω της πανδημίας COVID-19.

Σε μια τέτοια περίπτωση οι εμφανίσεις της καμπάνιας θα μεταφερθούν σε άλλη ή άλλες χώρες από τις πιο πάνω αναφερόμενες, ή ακόμα να ζητήσει την τροποποίηση της υλοποίησης της καμπάνιας μέσω του banner συγκεκριμένου νησιού στην περίπτωση που κατά τη διάρκεια της υλοποίησης προκύψουν περιορισμοί στον εισερχόμενο τουρισμό του συγκεκριμένου νησιού ή διάφοροι άλλοι περιορισμοί εντός του νησιού ως αποτέλεσμα περιορισμών λόγω της πανδημίας COVID-19.

Το χρονικό διάστημα της προβολής θα ανέρχεται σε 8 εβδομάδες και θα ολοκληρωθεί το αργότερο έως την 31 Οκτωβρίου 2021. Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 24.800 ευρώ

Διαβάστε ακόμη

Τα προβλήματα της νησιωτικότητας

Εορτασμός της εργατικής Πρωτομαγιάς από το Εργατικό Κέντρο Ρόδου

Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής

Σε δράσεις πολιτισμού πρόκειται να συνδράμει η περιφέρεια νοτίου Αιγαίου

Η σημασία της ανακήρυξης του μητροπολίτη Ρόδου Κυρίλλου σε επίτιμο διδάκτορα

Τον δημοσιογράφο Γιώργο Ζαχαριάδη τιμά ο δήμος Ρόδου σε ειδική εκδήλωση

Προφυλακίστηκε ο αρχαιοφύλακας της Νισύρου μετά την απολογία του

Προσφορές στη Δομή Συσσιτίου του Δημοτικού Οργανισμού Πρόνοιας Ρόδου