Συνεχίζονται τα προβλήματα με την αποκομιδή των σκουπιδιών

Συνεχίζονται τα προβλήματα με την αποκομιδή των σκουπιδιών

Συνεχίζονται τα προβλήματα με την αποκομιδή των σκουπιδιών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 575 ΦΟΡΕΣ

Έντονες ήταν και χθες οι διαμαρτυρίες των κατοίκων της Λαχανιάς για την κατάσταση που αφορά την αποκομιδή των σκουπιδιών. Εδώ και αρκετές μέρες, με τέτοιες θερμοκρασίες που επικρατούν το πρόβλημα δυστυχώς εξακολουθεί να υφίσταται με όλες τις συνέπειες που υπάρχουν.

Εκτός από τους κατοίκους επίσης, όπως ανέφεραν μιλώντας στη «Ροδιακή» οι κάτοικοι, άρχισαν να διαμαρτύρονται πλέον και οι δεκάδες επισκέπτες που διαμένουν στο γραφικό χωριουδάκι του νησιού μας. Πόσος ακόμη καιρός θα χρειαστεί για να αντιμετωπιστεί στην ουσία του το πρόβλημα αυτό;

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!