Ζητούν να γίνονται δια ζώσης οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Ρόδου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 693 ΦΟΡΕΣ
Πληθαίνουν οι «φωνές» στο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου που ζητούν να γίνονται πλέον οι συνεδριάσεις δια ζώσης. Ειδικά κατά την τελευταία συνεδρίαση, τόσο ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας κ. Δημήτρης Κρητικός, όσο και της μείζονος, κ. Φώτης Χατζηδιάκος, έθεσαν εκ νέου το θέμα, όπως και για τις δύο Επιτροπές, την Οικονομική και την Ποιότητα Ζωής, που έχουν βέβαια και πολύ λιγότερα μέλη.
Όπως και να το κάνουμε, οι συνεδριάσεις με τη μορφή της τηλεδιάσκεψης έχουν μία δυσκολία, αλλά ενίοτε παρουσιάζονται και τεχνικά προβλήματα που δυσχεραίνουν κατά πολύ την επικοινωνία των μελών. Πάντως, το… μεγαλύτερο ζόρι το τραβάει ο Πρόεδρος του κάθε συλλογικού οργάνου και στην προκειμένη ο κ. Μιχάλης Σοκορέλος, ο οποίος έχει να συντονίσει τόσα μέλη από μία οθόνη και ακούει μονίμως παράπονα!
Βέβαια, ειπώθηκε ότι εφόσον επιστρέψουμε στις δια ζώσης συνεδριάσεις, αυτές θα γίνονται με τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις, δηλαδή με εμβολιασμένους ή όσοι δεν είναι να έχουν κάνει test κτλ.
Η αλήθεια είναι, πάντως, ότι όσο και να έχει αναδειχθεί η δύναμη της τεχνολογίας και του Διαδικτύου κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τις δια ζώσης συνεδριάσεις στο κορυφαίο πολιτικό όργανο της περιοχής μας όπως είναι το δημοτικό συμβούλιο Ρόδου. Πρόκειται, βέβαια, για μία απόφαση που θα πάρει η Δημοτική Αρχή, οπότε ίδωμεν…
Κυρ. Π.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News