Στημένη η υπόθεση με την έλλειψη οξυγόνου στο νοσοκομείο Κω

Στημένη η υπόθεση με την έλλειψη οξυγόνου στο νοσοκομείο Κω

Στημένη η υπόθεση με την έλλειψη οξυγόνου στο νοσοκομείο Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 404 ΦΟΡΕΣ

Σε σοβαρές καταγγελίες προχώρησε χθες το πρωί ο υπεύθυνος Τύπου του νοσοκομείου Κω κ. Ηλίας Χρυσόπουλος στην εκπομπή της Καλλιόπης Δανελλάκη στον «Έκφραση 97».

Ο κ. Χρυσόπουλος ανέφερε ότι θα πάρει πίσω την απόφασή του να παραιτηθεί στο τέλος Σεπτεμβρίου, καθώς αυτά που συμβαίνουν στο νοσοκομείο της Κω «ξεπερνούν κάθε νοσηρή και άρρωστη φαντασία».
Όσον αφορά το θέμα με το ιατρικό οξυγόνο, τόνισε ότι η όλη υπόθεση ήταν στημένη και ότι θα γίνει ΕΔΕ στο νοσοκομείο για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά το θέμα θα πάει και στη Δικαιοσύνη.

Μάλιστα έκανε λόγο για δολιοφθορά και ότι κάποιος άδειασε τις φιάλες οξυγόνου που υπήρχαν στο νοσοκομείο, αφού μέσα σε 2 ημέρες άδειασαν πάνω από 40 φιάλες.
Ανέφερε ότι στο νοσοκομείο σύντομα θα τοποθετηθούν κάμερες.
Επίσης, κατήγγειλε ότι κάποιοι σαμποτάρουν τους γιατρούς που θέλουν να έρθουν στην Κω και δεν θέλουν να λειτουργεί ομαλά το νοσοκομείο.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου