Ανοιχτή επιστολή των νεφροπαθών της Κω για τα προβλήματα της μονάδας τους

Ανοιχτή επιστολή των νεφροπαθών της Κω για τα προβλήματα της μονάδας τους

Ανοιχτή επιστολή των νεφροπαθών της Κω για τα προβλήματα της μονάδας τους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 307 ΦΟΡΕΣ

Ανοικτή επιστολή στους βουλευτές Δωδεκανήσου, τον Περιφερειάρχη, τον Έπαρχο και τον Δήμαρχο Κω καθώς επίσης και τον διοικητή του Νοσοκομείου της Κω, απέστειλε ο Σύλλογος Νεφροπαθών του νησιού, επισημαίνοντας αφενός τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και ζητώντας αφετέρου την άμεση αντιμετώπισή τους.

Οι εκπρόσωποι των νεφροπαθών, ζητούν την άμεση κάλυψη των κενών θέσεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού καθώς επίσης και την εγκατάσταση στην ίδια μονάδα κεντρικής θέρμανσης και ψύξης.
Στην επιστολή τους επισημαίνουν συγκεκριμένα:

«Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,
Με την παρούσα επιστολή μας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού του Νοσοκομείου ΚΩ.
Το νοσοκομείο της Κω αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα προσωπικού σε βασικές ειδικότητες. Είναι ένα νοσοκομείο που καλύπτει τις ανάγκες ενός νησιού που αποτελεί τον τέταρτο κορυφαίο τουριστικό προορισμό της χώρας ενώ καλύπτει και τις ανάγκες των γύρω νησιών.

Στην πρόσφατη προκήρυξη του Υπουργείου Υγείας για το νοσοκομείο της Κω έχει προκηρυχτεί η κάλυψη δύο θέσεων ειδικευμένων ιατρών, μιας Παθολόγου Επιμελητού Α’ και Διευθυντή του Ακτινολογικού Τμήματος.
Προς έκπληξή μας δεν συμπεριελήφθη στην προκήρυξη η θέση Νεφρολόγου.
Αυτή τη στιγμή στο Νοσοκομείο της Κω υπηρετούν ένας Νεφρολόγος, ένας Γενικής Ιατρικής και 6 Νοσηλευτές στη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού.

Η μοναδική Νεφρολόγος που υπάρχει εξυπηρετεί 34 μόνιμους τακτικούς ασθενείς και τα έκτακτα περιστατικά. Ταυτόχρονα έχει και την ιατρική φροντίδα για 15 μεταμοσχευμένους ασθενείς.
Υπάρχουν και 4 ασθενείς που σε σύντομο χρονικό διάστημα θα χρειάζονται αιμοκάθαρση.
Δευτερευούσης αλλά επίσης μεγάλης σημασίας είναι και η θέρμανση/ψύξη της μονάδας, μιας και οι ασθενείς πρέπει να βρίσκονται σε μια σωστά ελεγχόμενη θερμοκρασία.

Συνοψίζοντας, για τη σωστή και πάνω από όλα ασφαλή λειτουργία της μονάδας χρειάζονται 3 Νεφρολόγοι και 8 έμπειροι Νοσηλευτές.
Η υποστελέχωση της Μονάδας θέτει σε κίνδυνο τη ΖΩΗ των Αιμακαθαρόμενων!
Για όλα τα παραπάνω σας καλούμε να σταθείτε πλάι μας έτσι ώστε να εισακουστούμε και η Μ.Ν.Τ. να μπορεί να επιτελέσει το τόσο σημαντικό έργο για την επιβίωση των ασθενών».

Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά