Από το κακό στο χειρότερο πάει η διανομή αλληλογραφίας στα χωριά

Από το κακό στο χειρότερο πάει η διανομή αλληλογραφίας στα χωριά

Από το κακό στο χειρότερο πάει η διανομή αλληλογραφίας στα χωριά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1850 ΦΟΡΕΣ

Σε εποχή πολλών δεκαετιών πριν, με τη διανομή της αλληλογραφίας στα χωριά, φαίνεται ότι γυρίζουμε αφού, όπως λένε οι εργαζόμενοι στα ΕΛ.ΤΑ. στην περιοχή μας, ο άλλοτε κραταιός Οργανισμός κλείνει το ένα γραφείο μετά το άλλο στα νησιά μας, δεν κάνει προσλήψεις μονίμων, η κατάσταση αναμένεται να επιδεινωθεί και στόχος, κατά τους ίδιους, είναι η ιδιωτικοποίηση.

Σε δηλώσεις του, χθες, ο Πρόεδρος του Σωματείου Eργαζομέ-νων στα ΕΛ.ΤΑ. Δωδεκανήσου, κ. Χάρης Μιχαηλίδης, περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί αυτή την περίοδο με το ταχυδρομείο αλλά και πώς την αντιμετωπίζουν οι ίδιοι ως εργαζόμενοι, καταρχάς, ανέφερε ότι, από την αρχή του χρόνου, από τα ΕΛ.ΤΑ. όλης της χώρας, έφυγαν δύο χιλιάδες άτομα με εθελούσια έξοδο για την εξυγίανση του Οργανισμού, χωρίς όμως αυτές οι θέσεις να αναπληρωθούν σε καμία περίπτωση.

Ειδικότερα, στα Δωδεκάνησα, έφυγαν 25 άτομα και έτσι από τα 80 έμεναν 55 άτομα. Μάλιστα, ανέφερε ως παράδειγμα ότι, στη μονάδα διανομής Ρόδου, από 13 άτομα που ήταν οι εργαζόμενοι, έχουν μείνει 6 για να εξυπηρετήσουν όλη τη Ρόδο, την Ιξιά και τα Κοσκινού. «Καταλαβαίνετε ότι αυτό δεν είναι εφικτό σε καμία περίπτωση. Κάθε ταχυδρόμος έχει επωμιστεί διπλή και ίσως και τριπλή δουλειά», είπε.

Αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, έχει ως αποτέλεσμα λογαριασμοί να πηγαίνουν καθυστερημένοι και πολλές φορές ληγμένοι, χάνοντας την έκπτωση συνέπειας που έχουν οι πελάτες της ΔΕΗ. Ακόμη, τα συστημένα δέματα πηγαίνουν καθυστερημένα ενώ καθημερινά συσσωρεύεται κόσμος στη μονάδα διανομής και στα γραφεία συναλλαγής για να εκφράσει τα παράπονά του και βρίσκονται οι ίδιοι να απολογούνται για την κατάσταση για την οποία δεν ευθύνονται. Επειδή, όμως, βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, εκείνοι γίνονται αποδέκτες των διαμαρτυριών του κόσμου.

Αφού είδαν, λοιπόν, στον Οργανισμό-συνέχισε-ότι δεν βγαίνει δουλειά, η μόνη λύση που προέκριναν είναι να αρχίσουν να κλείνουν γραφεία.
Στην περιοχή μας, λοιπόν, ήδη, από το καλοκαίρι, έχει κλείσει το γραφείο Κρεμαστής και εκεί ο κόσμος δεν εξυπηρετείται.

Όπως εξήγησε ο Πρόεδρος των εργαζομένων, το γραφείο ανοίγει μία φορά την εβδομάδα, κάθε Τετάρτη, και είναι κατανοητό ότι για να εξυπηρετηθεί όλος αυτός ο κόσμος με μία φορά την εβδομάδα, κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό.
Ταχυδρόμος πάει τρεις φορές την εβδομάδα στην Κρεμαστή αλλά δεν μπορεί να τα μοιράσει όλα και, έτσι, η αλληλογραφία των πολιτών εκεί πάει πολύ καθυστερημένα.
Ο κόσμος, πηγαίνοντας στο γραφείο, βλέπει την ουρά και φεύγει. Επίσης, διανομή γίνεται και στο Παραδείσι άλλες δύο φορές την εβδομάδα.

Δηλαδή, από την πάνω πλευρά, έχει μείνει μόνο το γραφείο της Ιαλυσού για να εξυπηρετήσει όλα αυτά τα χωριά, όλη τη γραμμή της δυτικής πλευράς (σ.σ. Παραδείσι, Θολός, Φάνες, Κρεμαστή, Σορωνή). Δηλαδή, το γραφείο της Κρεμαστής ανοίγει μόνο μία φορά την εβδομάδα και όλος ο άλλος ο κόσμος για να κάνει τις συναλλαγές του θα πρέπει να μεταβεί στην Ιαλυσό.

Σύμφωνα με τον κ. Μιχαηλίδη, τώρα, ακούγεται ότι θα κλείσουν και γραφεία από τη Νότια Ρόδο. Συγκεκριμένα, λέγεται ότι θα κλείσουν τα γραφεία στις Καλυθιές, τη Λίνδο και είτε των Αφάντου ή του Αρχάγγελο. Άρα, καταλαβαίνει κανείς τι προβλήματα θα δημιουργηθούν και εκεί.
Όπως είπε, η εθελούσια έξοδος έγινε με προϋπόθεση να γίνουν προσλήψεις.

Όμως, διώξανε το προσωπικό το οποίο τους κόστιζε περισσότερο αλλά έπρεπε να πάρουν με καινούργιες συμβάσεις νέο προσωπικό. Αυτό που έκαναν ήταν να πάρουν ελάχιστο έκτακτο προσωπικό, ανά μήνα, το οποίο βέβαια δεν μπορεί να αντεπεξέλθει και είναι πολύ ελλιπές.
Και έτσι, αφού βλέπουν ότι δεν μπορούν ν’ αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της δουλειάς, κλείνουν τα γραφεία και συρρικνώνουν το ταχυδρομείο.

Από την πλευρά τους, πάντως, δηλώνουν ενάντια στο κλείσιμο των γραφείων, υπέρ των προσλήψεων του μόνιμου προσωπικού, κάτι που θα έπρεπε να είχε γίνει…χθες και είναι υπέρ του δημόσιου Ελληνικού ταχυδρομείου. Αυτές είναι οι θέσεις οι δικές τους για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της δουλειάς.
Καταστήματα, βέβαια, έχουν κλείσει και σε άλλα νησιά του νομού. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην Κω έχουν μείνει μόνο δύο και έχουν κάνει τρία πρακτορεία.

Στη Νίσυρο και την Κάσο δεν υπάρχει μόνιμο προσωπικό, τα γραφεία στελεχώνονται από ένα άτομο που είναι έκτακτο προσωπικό και ψάχνουν να τα δώσουν σε πρακτορείο, δηλαδή να τα πάρει ιδιώτης, καθώς θέλουν να τα κλείσουν και εκεί.

Ανακεφαλαιώνοντας, τα καταστήματα των ΕΛ.ΤΑ. στη Ρόδο ήταν περίπου 10 και τώρα έχουν κλείσει αυτά του Παραδεισίου και της Κρεμαστής και σκέπτονται να κλείσουν άλλα τρία στη Νότια Ρόδο.
Όσο για το πώς βλέπουν να εξελίσσεται η κατάσταση από εδώ και πέρα, όπως λέει ο κ. Μιχαηλίδης, απ’ ό,τι δείχνουν τα σχέδιά τους δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η εξυπηρέτηση του απλού πολίτη, σκοπός τους είναι να κλείσουν τα ταχυδρομεία, για να το προωθήσουν σε ιδιώτες και αυτό είναι το συμπέρασμά τους.
Κάτι τέτοιο, στην πράξη, σημαίνει ότι θα βιώσουμε ακόμα πιο οριακές καταστάσεις, αφού ήδη η εξυπηρέτηση δεν είναι αυτή που θα έπρεπε ενώ, επεσήμανε ακόμη, ότι δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η ποιότητα όπως παλιά που στόχος ήταν να γίνει η διανομή όσο πιο γρήγορα γίνεται.

«Έχουμε πάει πίσω πόσα χρόνια που ο ταχυδρόμος πήγανε στο καφενείο και μετέβαιναν εκεί οι πολίτες…», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μιχαηλίδης.

Διαβάστε ακόμη

Ημερίδα για την πρόληψη και αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Περιοδεία στο νησί μας πραγματοποίησε ο Γιώργος Αυτιάς

Το Φινλανδικό Σχολείο Ρόδου γιορτάζει 40 χρόνια λειτουργίας

Σημαντικός ο ρόλος των τοπικών μέσων ενημέρωσης στην ανάπτυξη και προστασία του περιβάλλοντος

Διευκόλυνση στη μεταφορά των ψαριών ζητούν οι ψαράδες

5,6 εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία αντιπυρικών ζωνών στο νησί της Ρόδου

Γ. Μανιάτης: Ένας ευρωβουλευτής οφείλει να έχει ψηλά τα θέματα νησιωτικότητας

Αυτοψία Ν. Τσούλλου στο οδικό έργο από την είσοδο της Νέας Μαρίνας έως το λιμάνι της Ακαντιάς