Τα παράπονα των επισκεπτών του νησιού μας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 995 ΦΟΡΕΣ
Συνήθως όταν σκεφτόμαστε/αναλύουμε/ερευνάμε τι θέλουν οι επισκέπτες να βελτιώσουμε στον προορισμό μας, η καθαριότητα, οι δρόμοι, οι υποδομές, είναι ίσως αυτά που μας έρχονται πρώτα και πιθανότατα όχι άδικα.
Φαίνεται ότι τα παράπονα που κάνουν οι ίδιοι και που συγκεντρώνονται, έστω και άτυπα, (και) από τον Δήμο της Ρόδου από διάφορα σημεία, αποτελούν ίσως την καλύτερη δημοσκόπηση για το πώς βλέπουν οι επισκέπτες μας το νησί.
Μάλιστα, αυτά μπορούν κάποιες φορές να μας εκπλήξουν κιόλας. Όπως αυτό που ανέφερε χθες ο αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Θανάσης Βυρίνης ότι ένα από τα παράπονα που συναντούν είναι ότι οι επισκέπτες μας διαπιστώνουν στη Ρόδο ελλείψεις στις δραστηριότητες για παιδιά!
Βέβαια, πολλά ξενοδοχεία στο νησί, γνωρίζοντας καλά το πελατολόγιό τους και παρέχοντας υπηρεσίες υψηλότατου επιπέδου, διαθέτουν τέτοιες υποδομές και υπηρεσίες, οπότε…σώζουν κάπως την κατάσταση.
Όμως, ίσως αυτό να μην ήταν κάτι που θα περίμενε κανείς να δίνουν τόση βάση οι επισκέπτες μας και που για πολλούς ίσως αποτελεί και κριτήριο για επιλογή τόπου διακοπών. Παρά, λοιπόν, τις προσπάθειες που έχουν γίνει από τον Δήμο τα τελευταία χρόνια στον τομέα αυτό, όπως με τις παιδικές χαρές, οι επισκέπτες μας διαπιστώνουν ελλείψεις.
Καλό είναι, πάντως, οι αρμόδιοι να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους τα παράπονα αυτά γιατί καλές οι προσπάθειες που γίνονται γα την αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος, αλλά μήπως τελικά…πάσχουμε στα αυτονόητα;
Κυρ. Π.