Εκστρατεία τουριστικής προβολής της Αστυπάλαιας σε Ισραήλ, Κίνα, Βρετανία

Εκστρατεία τουριστικής προβολής της Αστυπάλαιας σε Ισραήλ, Κίνα, Βρετανία

Εκστρατεία τουριστικής προβολής της Αστυπάλαιας σε Ισραήλ, Κίνα, Βρετανία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 246 ΦΟΡΕΣ

Αξιοποιώντας το ψηφιακό περίπτερο των συμβούλων τουρισμού του δήμου στη μεγαλύτερη εικονική διεθνή έκθεση τουρισμού του Ισραήλ IMTM 2021, πραγματοποιήθηκε σειρά επαφών προς όφελος του προορισμού με bloggers, επαγγελματίες, εκπροσώπους τηλεοπτικών εκπομπών και ταξιδιωτικούς συντάκτες που αρθρογραφούν σε ισραηλινά μέσα, όπως τα Ynet.co.il και Channel 13. Ακολούθησε η συμμετοχή του δήμου στην ψηφιακή εκδοχή της διεθνούς έκθεσης τουρισμού WTM 2021.

Οι περιβαλλοντικές καινοτομίες, τα ιστορικά μνημεία και το φυσικό κάλλος εντυπωσίασαν τουριστικούς φωτογράφους, influencers και δημοσιογράφους που συνεργάζονται με καθιερωμένα διεθνή ΜΜΕ, όπως η “Daily Telegraph” και το BBC. Ο κύκλος επαφών διευρύνθηκε στη συνέχεια με την ενεργή παρουσία του δήμου στο ψηφιακό roadshow που διοργάνωσε το γραφείο ΕΟΤ Κίνας, παρέχοντας τη δυνατότητα σε συγκεκριμένο αριθμό ενδιαφερομένων από ελληνικής πλευράς να λάβουν μέρος στην αξιόλογη δράση.

Το τουριστικό προϊόν της Αστυπάλαιας
Ο δήμος παρουσίασε το τουριστικό «προϊόν» της Αστυπάλαιας σε ταξιδιωτικά γραφεία της κινεζικής αγοράς, αξιοποιώντας το οπτικοακουστικό υλικό στα κινεζικά που είχε παραχθεί μετά από πρόσφατη επίσκεψη των επιτυχημένων influencers και πρεσβειρών του ελληνικού τουρισμού Σοφία και Μαριάννα Ερωτοκρίτου στην «Πεταλούδα του Αιγαίου».

Ταυτόχρονα, σημαντική ήταν και η συμμετοχή του δημάρχου Αστυπάλαιας, Νίκου Κομηνέα, στη διάσκεψη κορυφής του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή - COP26 στη Γλασκώβη, που είχε ως σκοπό την παρουσίαση του προορισμού και την ενημέρωση για την πορεία του ενεργειακού μετασχηματισμού του νησιού. «Το τέλος της σεζόν του 2021 μάς βρίσκει πιο αισιόδοξους, όχι όμως εφησυχασμένους, καθώς η πανδημία και οι προεκτάσεις της θα συνεχίζουν να προκαλούν κραδασμούς.

Προτεραιότητά μας είναι η υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό, που θα ενισχύσουν την εξωστρέφεια του προορισμού «Αστυπάλαια» και θα προάγουν τη μοναδικότητά του», δήλωσε ο κ. Κομηνέας.

Διαβάστε ακόμη

Συνέδριο με θέμα «Ο ρόλος της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος στην περιφέρεια»

Γ. Χατζημάρκος: «Αυτοί οι «ευαίσθητοι» δεν είναι φίλοι του περιβάλλοντος. Φίλοι του... μαζούτ είναι.»

Λήγει η προθεσμία για τις εγκαταστάσεις αδέσποτων ζώων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η άσκηση «Δια Πυρός 2024» στη Ρόδο

Ριζικές παρεμβάσεις για το κέντρο υπόσχεται ο δήμαρχος

Ανοικτός για το κοινό ο ξενώνας της Αγίας Αικατερίνης στη Μεσαιωνική Πόλη

Θα ολοκληρωθούν οι εργασίες στην Ακρόπολη της Ρόδου

Κοινή επιστολή του δημάρχου Ρόδου και του προέδρου του ΙΣΡ για τη διευθέτηση των περικοπών που υφίστανται οι εργαστηριακοί γιατροί