Εικονική έκθεση τουρισμού διοργανώνει το FVW/TravelTalk

Εικονική έκθεση τουρισμού διοργανώνει το FVW/TravelTalk

Εικονική έκθεση τουρισμού διοργανώνει το FVW/TravelTalk

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 176 ΦΟΡΕΣ

Το FVW| TravelTalk οργανώνει την επιτυχημένη εικονική έκθεση τουρισμού Virtual COUNTER DAYS, η οποία απευθύνεται στη γερμανική αγορά, στις 22-23 Φεβρουαρίου 2022, με τη συμμετοχή προορισμών, ξενοδοχείων, κρουαζιέρας αι υπηρεσιών.

Περίπου 5.000 επαγγελματίες του τουρισμού από τη Γερμανική αγορά θα έχουν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν, να συνεργαστούν, να ενημερωθούν από τους συμμετέχοντες. Με την εμπειρία των προηγούμενων επιτυχημένων διοργανώσεων που ενίσχυσαν την επανεκκίνηση του τουρισμού εν μέσω πανδημίας, η νέα διοργάνωση Virtual COUNTER DAYS με άρτια τεχνολογική υποδομή και πλεονέκτημα επικοινωνίας στην τουριστική αγορά της Γερμανίας έχει ήδη μεγάλη ζήτηση σε συμμετοχές από όλο τον κόσμο.

Η έκθεση καλύπτει τις ανάγκες του τουρισμού με πλεονέκτημα μεταξύ άλλων το δίκτυο διανομής 10.000 περίπου τουριστικών γραφείων και experts τουρισμού με τα οποία επικοινωνεί το FVW| TravelTalk. Οι travel agents θα συναντηθούν με τους συμμετέχοντες και θα γνωρίσουν καλύτερα τα προϊόντα, θα υποβάλουν τις ερωτήσεις τους, θα συνεργαστούν με στόχο τις πωλήσεις, θα αξιοποιήσουν τεχνολογία αιχμής για διαδραστικές εφαρμογές.

Στις προηγούμενες Virtual COUNTER DAYS συμμετείχαν περίπου 200 περίπτερα, επισκέφθηκαν περίπου 3.000 επαγγελματίες τουρισμού από Γερμανία, πραγματοποιήθηκαν περίπου 60 webinars, στρογγυλά τραπέζια συζητήσεων με τα τελευταία νέα και τις τάσεις στον τουρισμό, συνεντεύξεις και μερικές εκατοντάδες μηνύματα αντηλλάγησαν στο chat. Εικόνες, video, pdf, υλικό στη βιβλιοθήκη, ανταλλαγή καρτών, video-chat, networking, ενέργειες μάρκετινγκ, είναι μερικά από τα εργαλεία/οφέλη για τις Β2Β συνεργασίες στο καλύτερο επαγγελματικό περιβάλλον.

Επιλογές για συμμετοχή είναι: Premium booth, basic booth, Hall Sponsor, webinar, TV Spots on Counter. Προβολή πριν την έναρξη της έκθεσης δίνει μεγάλη δημοσιότητα και αναγνωρισιμότητα στα προϊόντα. Η προσαρμογή και πρόδραση χαρακτηρίζουν τους επαγγελματίες του τουρισμού, επιχειρηματίες, στελέχη, εργαζομένους, που είναι αποφασισμένοι να κερδίσουν το καλύτερο αποτέλεσμα που αξίζει στους προορισμούς και τις επιχειρήσεις.

Αποκλειστικός συνεργάτης του FVW στην Ελλάδα είναι η Praxis Plus και χθες μίλησε για τη διοργάνωση η υπεύθυνη στρατηγικού marketing και επικοινωνίας κα Άντα Καραγιάννη. Μεταξύ άλλων, είπε, λοιπόν, ότι η διοργάνωση αυτή αφορά στην τουριστική Γερμανική αγορά και δεν είναι τίποτα άλλο από μία επένδυση , με τη βοήθεια της τεχνολογίας, σε μία πλατφόρμα που θα φιλοξενήσει μία διαδικτυακή εκδήλωση που έχει όμως όλα τα στοιχεία μίας εκδήλωσης με φυσική παρουσία. Δηλαδή έχει τους επαγγελματικούς σκοπούς της αλλά και την επικοινωνία των ανθρώπων.

Σύμφωνα με την ίδια, ένια πάρα πολύ μεγάλη η ζήτηση και το ενδιαφέρον γιατί δίνει πάρα πολύ μεγάλες δυνατότητες. Δηλαδή, ένας προορισμός ή ένα ξενοδοχείο, μπορεί να πάρει το εικονικό του περίπτερο να βάλει όλα του τα στοιχεία μέσα και ανάλογα με την επιλογή που θα έχει στο stand αυτό, θα έχει και τη βιβλιοθήκη που θα μπορεί να ανεβάσει πολύ υλικό.

Οι επισκέπτες που θα μπουν μέσα αναμένεται να φθάσουν τους 3.000 χιλιάδες, ενώ η συμμετοχή είναι χωρίς χρέωση, αρκεί μόνο με εγγραφή και θα μπορούν να πάρουν όλες τις πληροφορίες σχετικά με την αγορά.
«Στην περίοδο που είμαστε τώρα, με τις εξελίξεις με την όμικρον, είδαμε ότι ακυρώνονται η μία μετά την άλλη οι εκθέσεις τουρισμού οι οποίες, όμως, ακόμα και αν πραγματοποιούνταν θα είχαμε μία δυσκολία, μία ανάσχεση στη ροή των συμμετεχόντων αφού όλοι φοβούνται την πανδημία», είπε ακόμη η ίδια.

Για το 2022
Ερωτηθείσα, στη συνέχεια, ποιες είναι οι εκτιμήσεις για τη σεζόν του 2022, καταρχάς, η κα Καραγιάννη είπε ότι εκείνο που έχουν καταλάβει είναι ότι μέσα σ’ αυτή τη δίνη της πανδημίας που βρισκόμαστε δεν μπορούμε να κάνουμε προβλέψεις γιατί όλα ανατρέπονται από μέρα σε μέρα, θα πρέπει ωστόσο να είμαστε έτοιμοι. «Ο τουρισμός έχει…αποφασίσει να επιβιώσει», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι αποτελεί πολύ μεγάλο κομμάτι της παγκόσμιας οικονομίας. Ακόμη, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι οι τουρισμός είναι ο κλάδος που έχει πληγεί περισσότερο απ’ κάθε άλλον ενώ στην οικονομία είναι αυτός που έχει την πιο αργή επάνοδο και όπως είπε αυτό τους οδηγεί να βάλουν ακόμα μεγαλύτερες δυνάμεις ώστε όλοι όσοι εμπλέκονται στον τουρισμό, και οι προορισμοί και οι επιχειρήσεις και τα στελέχη, να βάλουν τις μεγαλύτερες τους δυνάμεις

Είπε, ακόμη, ότι, πέρυσι, ήταν πολύ δύσκολες οι συγκυρίες ενώ και τα επιδημιολογικά στοιχεία στην περιοχή μας δεν ήταν καλά και αυτόν είχε συνέπειες, οικονομικές πολύ σημαντικές αλλά και στις πωλήσεις παρ’ όλο που πήγαμε καλά.. Τώρα, λοιπόν, που είμαστε πολύ καλύτερα στα επιδημιολογικά και τον εμβολιασμό, ο τουρισμός έχει τέτοιο μηχανισμό επανεκκίνησης που μπορεί ταχύτατα να επανέλθει εκεί που στοχεύουμε. Επεσήμανε, ωστόσο, ότι χρειάζεται πάντα να έχουμε ευθύνη απέναντι στα πράγματα. Δεν παρέλειψε, ακόμη, να πει ότι, τα ξενοδοχεία σεβαστήκαν και είχαν πολύ μεγάλη ευθύνη στον φιλοξενούμενο και το προσωπικό τους και έδωσαν πολύ καλά αποτελέσματα.

Τέλος, όσον αφορά την ενεργειακή κρίση και την αύξηση στα καύσιμα, όπως είπε δημιουργεί πολύ μεγάλα προβλήματα σε όλη την αλυσίδα αξίας του τουρισμού, οι συνέπειες καταγράφονται ήδη στον αγοραστικό τομέα και οι τοπικές παραγωγές θα πρέπει να αξιοποιηθούν όσο γίνεται περισσότερο σύμφωνα με την κα Καραγιάννη, η οποία ανέφερε ότι η Περιφέρεια κάνει μεγάλο έργο στον τομέα αυτό.
Κλείνοντας, είπε ότι θα έχουμε συνέπειες από την κρίση αυτή, τις οποίες όμως δεν τις έχουν συμπερίλαβε στην τιμολογιακή πολιτική, κάτι που σημαίνει ότι θα τις επωμιστούν οι ίδιες οι επιχειρήσεις.

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων