Δίχως αποκομιδή απορριμμάτων και αύριο Τετάρτη η Κως

Δίχως αποκομιδή απορριμμάτων και αύριο Τετάρτη η Κως

Δίχως αποκομιδή απορριμμάτων και αύριο Τετάρτη η Κως

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 354 ΦΟΡΕΣ

Τη βοήθεια των πολιτών ζητά η Διεύθυνση Περιβάλλοντος

Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Δήμος Κω αναφέρει τα εξής:

Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Δήμου Κω ανακοινώνει ότι και αύριο, Τετάρτη 26 Ιανουαρίου, δεν θα πραγματοποιηθεί αποκομιδή απορριμμάτων, μετά την επίσημη ανακοίνωση ότι και στα Δωδεκάνησα θα ισχύσει γενική αργία, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Για αυτό το λόγο καλεί τους πολίτες της Κω, σε όλες τις περιοχές του νησιού, να μην βγάλουν απορρίμματα σε αυτό το διάστημα και μέχρι τη λήξη της έκτακτης κατάστασης που έχει δημιουργηθεί.

Η αποκομιδή θα ξεκινήσει ξανά, εφόσον δεν συντρέξουν άλλοι λόγοι, από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη.

Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Καθαριότητας του Δήμου μας ζητά την κατανόηση των συμπολιτών και την έμπρακτη στήριξη τους, προκειμένου να εξελιχθεί ομαλά το πρόγραμμα αποκομιδής με την επανέναρξή του και να μην διασπαρούν σκουπίδια σε δημόσιους χώρους του νησιού μας.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία