Δίχως αποκομιδή απορριμμάτων και αύριο Τετάρτη η Κως
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 354 ΦΟΡΕΣ
Τη βοήθεια των πολιτών ζητά η Διεύθυνση Περιβάλλοντος
Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Δήμος Κω αναφέρει τα εξής:
Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Δήμου Κω ανακοινώνει ότι και αύριο, Τετάρτη 26 Ιανουαρίου, δεν θα πραγματοποιηθεί αποκομιδή απορριμμάτων, μετά την επίσημη ανακοίνωση ότι και στα Δωδεκάνησα θα ισχύσει γενική αργία, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Για αυτό το λόγο καλεί τους πολίτες της Κω, σε όλες τις περιοχές του νησιού, να μην βγάλουν απορρίμματα σε αυτό το διάστημα και μέχρι τη λήξη της έκτακτης κατάστασης που έχει δημιουργηθεί.
Η αποκομιδή θα ξεκινήσει ξανά, εφόσον δεν συντρέξουν άλλοι λόγοι, από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη.
Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Καθαριότητας του Δήμου μας ζητά την κατανόηση των συμπολιτών και την έμπρακτη στήριξη τους, προκειμένου να εξελιχθεί ομαλά το πρόγραμμα αποκομιδής με την επανέναρξή του και να μην διασπαρούν σκουπίδια σε δημόσιους χώρους του νησιού μας.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News